Φώτο: Blueground

Με συνεργασίες και αναβάθμιση υπηρεσιών «απαντά» η Blueground στην κρίση

Μετά τη συνεργασία με την Welcome Pickups που προσφέρει υπηρεσίες μετακίνησης σε ταξιδιώτες, η Blueground σχεδιάζει και άλλες συμπράξεις για να βελτιώσει το πακέτο υπηρεσιών βραχυχρόνιων μισθώσεων κατοικιών.

Το αντίδοτο στις επιπτώσεις που είχε ο κορονοϊός αναζητά στη σύναψη νέων συνεργασιών η ελληνική startup των βραχυχρόνιων μισθώσεων Blueground, η οποία ανακοίνωσε συνεργασία με την Welcome Pickups σε Αθήνα, Παρίσι, Κωνσταντινούπολη και Ντουμπάι και βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες, σε συζητήσεις για νέες ακόμη συνεργασίες.

Η Blueground, με παρουσία σε τρεις ηπείρους και 12 πόλεις, έχει πετύχει να σηκώσει από την αγορά 78 εκατ. δολάρια χρηματοδότηση και να συμπεριλαμβάνεται στις πολλά υποσχόμενες, βρέθηκε όμως εσπευσμένα να παγώνει τα επενδυτικά της σχέδια και να έχει ήδη ανακοινώσει περιορισμό στο ένα τέταρτο (130 άτομα) του προσωπικού της, λόγω της πανδημίας.

Ωστόσο, όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας στο BD, μπορεί η συγκεκριμένη χρονική συγκυρία να μην ενδείκνυται για την πραγμάτωση των επενδυτικών της σχεδίων, που προέβλεπαν το 2023 να διαχειρίζεται περί τα 50.000 διαμερίσματα από 3.300 σήμερα, με παρουσία σε 50 πόλεις από 12 σήμερα, είναι όμως ιδανική για την ποιοτική βελτίωση του προϊόντος που προσφέρει στους πελάτες της.

Έτσι, η εταιρεία στην Ελλάδα ανακοίνωσε την πρώτη συνεργασία με την Welcome Pickups, επίσης ελληνική startup, ηγέτιδα στον χώρο των χερσαίων μετακινήσεων για ταξιδιώτες. Ιδρύθηκε το 2015 και έχει ήδη μεταφέρει με ασφάλεια πάνω από 3 εκατομμύρια ταξιδιώτες σε 58 προορισμούς ανά τον κόσμο. Μόνο το 2019 εξυπηρέτησε 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες με το 98% όσων χρησιμοποίησαν τις υπηρεσίες να τις έχουν βαθμολογήσει ως «εξαιρετικές», θέτοντας έτσι το νέο πρότυπο για τις υπηρεσίες μετακίνησης ταξιδιωτών στον προορισμό τους. Η συνεργασία στοχεύει στη βελτίωση της εμπειρίας και του προϊόντος που προωθεί η Blueground καθώς εντάσσει στο μπουκέτο των παροχών της, τις υψηλής ποιότητας μεταφορές από και προς το αεροδρόμιο.  

Η πολιτική της σύναψης συνεργασιών για την Blueground, είναι γνώριμη, καθώς στην αγορά των ΗΠΑ, έχει συνάψει συνεργασίες με κάθε είδους εταιρεία που μπορεί να διευκολύνει, παρέχοντας αξιοπιστία και υψηλά standard υπηρεσιών στους πελάτες της. Συνεργασίες με πλατφόρμες παραγγελιών φαγητού και άλλων αγαθών και υπηρεσίες καθαρισμού ρούχων, μεταξύ άλλων, ενώ η εταιρεία βρίσκεται στη διαδικασία εξεύρεσης των ανάλογων συνεργατών στην περιοχή της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής με επίκεντρο την Ελλάδα.

Σύντομα δε, αναμένεται η ανακοίνωση τέτοιων συνεργασιών με γνωστές πλατφόρμες και εταιρείες παροχής υπηρεσιών που αναμένεται να εξελίξουν την συνολική εμπειρία για τους πελάτες της εταιρείας. 

Η εταιρεία, η οποία έχει δεχθεί το μεγαλύτερο πλήγμα στην αγορά της Αμερικής, καθώς δεν υπάρχει ζήτηση στο αντικείμενο, βρίσκεται στη διαδικασία ενδυνάμωσης εσωτερικά και σε επίπεδο υπηρεσιών ώστε να περιορίσει την έκθεση της στο δεύτερο παγκόσμιο κύμα του κορωναϊού αλλά και να είναι ενδυναμωμένη για να αξιοποιήσει το παραμικρό άνοιγμα της αγοράς. 

Σήμερα η Blueground έχει παρουσία σε Αθήνα, Λονδίνο, Παρίσι, Κωνσταντινούπολη, Ντουμπάι, Νέα Υόρκη, Βοστώνη, Ουάσιγκτον, Σικάγο, Λος Άντζελες, Σαν Φρανσίσκο και Σιάτλ, με περισσότερα από 3.300 διαμερίσματα και 500 εργαζομένους, εκ των οποίων οι 250 είναι στην Αθήνα. Σκόπευε να προσλάβει επιπλέον 150 άτομα μέχρι το τέλος του 2020, πλάνο το οποίο «πάγωσε» και επανεξετάζεται. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τελειώνει το δικαστικό σίριαλ 32 ετών με ακίνητο της Κέκροψ στο Ψυχικό

Την απόφαση του Αρείου Πάγου αναμένει πλέον η εισηγμένη, μετά τη δικαίωσή της από το Εφετείο, για να προχωρήσει στην αξιοποίηση 300 στρεμμάτων στην περιοχή «Λατομείο». Δίκη στο ΣτΕ και για 16 καταστήματα στο Ψυχικό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εμπορικά κέντρα στη δίνη της πανδημίας: Τι αλλάζει στα επενδυτικά σχέδια

Οι βαριές απώλειες των εμπορικών κέντρων από το παρατεταμένο lockdown και οι προβληματισμοί για τις επενδύσεις σε χρήσεις που μπορεί να επηρεαστούν και στο μέλλον από περιοριστικά μέτρα. Ποιες είναι μεγαλύτερες επενδύσεις που «τρέχουν».
golden_visa
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Παγώνουν» λόγω επιδημίας οι επενδύσεις Κινέζων σε ελληνικά ακίνητα

Σταμάτησε η κινητικότητα στα μεσιτικά γραφεία για επενδύσεις σε ακίνητα από Κινέζους με το πρόγραμμα Golden Visa, αβέβαιη η επίτευξη του αρχικού στόχου για την προσέλκυση 1 δισ. ευρώ το τρέχον έτος.