ΓΔ: 1381.07 1.14% Τζίρος: 93.81 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Blueground

Μπαίνει στην αγορά της Ν. Αμερικής με την πρώτη της επένδυση η Blueground

Η ελληνική startup θα ηγηθεί επένδυσης ύψους 14 εκατ. δολαρίων στη startup Tabas που δραστηριοποιείται επίσης στο χώρο της διαχείρισης και ενοικίασης επιπλωμένων διαμερισμάτων στη Βραζιλία.

Την πρώτη της επένδυση σε άλλη εταιρεία ανακοίνωσε η Blueground καθώς θα ηγηθεί επένδυσης ύψους 14 εκατ. δολαρίων στην βραζιλιάνικη startup Tabas, αποκτώντας έτσι έκθεση στην αγορά της Λατινικής Αμερικής, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την περαιτέρω γεωγραφική ανάπτυξη της.

Η ελληνική startup που δραστηριοποιείται στο χώρο της διαχείρισης και ενοικίασης επιπλωμένων διαμερισμάτων, έχει καταφέρει από την ίδρυση της μέχρι σήμερα να προσελκύσει περί τα 258 εκατ. δολάρια (ποσό ρεκόρ για ελληνική startup), και αφού ξεπέρασε τις πιέσεις που προκάλεσε η πανδημία, βάζει πλέον στόχο την ανάπτυξη σε 50 πόλεις παγκοσμίως μέχρι το 2025 και την πρόσληψη 300 ατόμων μέχρι το τέλος του έτους, καθώς προσελκύει επενδυτικό ενδιαφέρον. Η Blueground το 2021 ξεπέρασε τα 145 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα, διατηρώντας μια μέση παγκόσμια πληρότητα 94% καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ξεπέρασε τις επιδόσεις του κλάδου κατά τη διάρκεια μιας ακόμη δύσκολης χρονιάς.

Σε πρώτο στάδιο η Blueground θα είναι στρατηγικός επενδυτής στην Tabas, ενώ θα αναζητήσει συνέργειες σε επίπεδο τεχνολογίας, marketing και λειτουργικών διαδικασιών. Ο Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Blueground, Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, θα ενταχθεί στο διοικητικό συμβούλιο της Tabas.

 

Η Tabas είναι μία proptech start up που δραστηριοποιείται στην αγορά της Λατινικής Αμερικής με αντικείμενο ανάλογο της Blueground. Η εταιρεία νοικιάζει διαμερίσματα, τα ανακαινίζει σε όμορφα διαμορφωμένους, πλήρως επιπλωμένους χώρους και τα εκμισθώνει σε millennials και επαγγελματίες. Η Tabas διαθέτει αυτή τη στιγμή 360 διαμερίσματα στο Σάο Πάολο και το Ρίο ντε Τζανέιρο, και σκοπεύει να χρησιμοποιήσει αυτή τη νέα επένδυση για να επεκταθεί σε 1.200 διαμερίσματα στη Βραζιλία μέχρι το τέλος του 2022.

«Η Tabas έκανε την είσοδό της στην αγορά σε μία από τις πιο δύσκολες οικονομικές περιόδους, και ήταν αυτή ακριβώς η αντοχή και η επιμονή της που προσέλκυσε την Blueground να επενδύσει στην ανάπτυξή της», δήλωσε ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου που πρόσθεσε πως «υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες στην αγορά της Λατινικής Αμερικής, αλλά και μία φυσική συνέργεια μεταξύ των δυο εταιρειών. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτή μας την επένδυση και ανυπομονώ να χαράξουμε μαζί το δρόμο για το μέλλον».

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε την Blueground ως κύριο επενδυτή μας σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή της ανάπτυξής μας», δήλωσε ο Leonardo Morgatto, Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής της Tabas. «Με αυτό το νέο κεφάλαιο και την ευκαιρία να αξιοποιήσουμε την οκταετή εμπειρία της Blueground στον κλάδο, είμαστε σε θέση να υποστηρίξουμε την ανάπτυξή μας και την είσοδό μας σε νέες αγορές, καθώς και να επενδύσουμε περαιτέρω στην τεχνολογία και το εργατικό δυναμικό μας για να πετύχουμε τους στόχους μας για το επόμενο έτος».

Η ελληνική start-up ξεπέρασε τα 5.500 διαμερίσματα και φιλοξένησε πάνω από 20.000 επισκέπτες καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, ενώ πρόσθεσε τρεις ακόμη πόλεις στο δίκτυό της το τελευταίο τρίμηνο του 2021. Παράλληλα, δημιούργησε 110 θέσεις εργασίας στην Ελλάδα, με στόχο να προσλάβει ακόμα 160 άτομα μέσα στο επόμενο έτος, που θα έχουν βάση την Ελλάδα. Η εταιρεία δραστηριοποιείται πλέον σε 18 αγορές σε όλη τη Βόρεια Αμερική και την EMEA με σχέδια να αυξηθεί σε 50 πόλεις και 30.000 διαμερίσματα σε όλο τον κόσμο έως το 2025.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Blueground: Εξαγοράζει την Tabas, ανάπτυξη στη Ν. Αμερική το 2023

Με την εξαγορά της Tabas η ελληνική startup αναμένεται να έχει κύκλο εργασιών το 2023 που θα φτάνει περίπου τα 650 εκατ. δολάρια, ενώ ετοιμάζεται να μπει και στην αγορά του Μεξικό στις αρχές του ερχόμενου έτους.
Spotify-politikes diafimieis-USA
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το ένα τέταρτο των χρηστών του Spotify επιλέγει τα ακουστικά βιβλία

Το Spotify άρχισε να προσφέρει στους συνδρομητές που πληρώνουν,15 ώρες ακρόασης ακουστικών βιβλίων το μήνα τον περασμένο Οκτώβριο, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να προσελκύσει νέους συνδρομητές.