Φωτο: Shutterstock

Eurobank: Ηλεκτρονικά η περιοδική ενημέρωση πελατών

Η συγκεκριμένη αλλαγή αφορά καταθετικούς λογαριασμούς ιδιωτών και ελεύθερων επαγγελματιών που χρησιμοποιούνται για διενέργεια πληρωμών (αναλήψεις, καταθέσεις, μεταφορές, πληρωμές οργανισμών κ.ά.).

Η Eurobank, αναδεικνύοντας τα οφέλη που προσφέρει εν γένει η ηλεκτρονική ενημέρωση, μεταξύ των οποίων η ενίσχυση της προστασίας του περιβάλλοντος με μείωση της κατανάλωσης χαρτιού, προχωρά, σταδιακά, στην παροχή της περιοδικής ενημέρωσης για τις κινήσεις των λογαριασμών πελατών της μόνο με ηλεκτρονικό τρόπο, στο πλαίσιο και της ευρωπαϊκής οδηγίας PSDII.

Από την 31η Δεκεμβρίου 2020 (31/12/2020) η περιοδική ενημέρωση θα σταματήσει να γίνεται με αποστολή του έγχαρτου αντιγράφου λογαριασμού (statement) μέσω ταχυδρομείου και θα πραγματοποιείται, πλέον, με ηλεκτρονικό τρόπο. Η συγκεκριμένη αλλαγή αφορά καταθετικούς λογαριασμούς ιδιωτών και ελεύθερων επαγγελματιών που χρησιμοποιούνται για διενέργεια πληρωμών (αναλήψεις, καταθέσεις, μεταφορές, πληρωμές οργανισμών κ.ά.).

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία εντάσσεται στη μακροχρόνια στρατηγική της Τράπεζας να υπηρετεί τις αρχές της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας, της κοινωνικής υπευθυνότητας και της ορθής εταιρικής διακυβέρνησης (ESG - Environment, Society, Governance). Σημειώνεται, ότι η Eurobank, έχει υπογράψει τις Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της να συμβάλλει στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών και της Συμφωνίας των Παρισίων για την κλιματική αλλαγή. Στην παρούσα, δύσκολη συγκυρία, εξαιτίας της πανδημικής κρίσης, η κίνηση αυτή αποκτά πρόσθετη αξία για την προστασία της δημόσιας υγείας, δεδομένου ότι περιορίζει τους κινδύνους από τη μαζική διακίνηση αλληλογραφίας.

Η ηλεκτρονική ενημέρωση θα παρέχεται άμεσα μέσω της υπηρεσίας e-statement του e-Banking της Eurobank, εφόσον ο πελάτης διαθέτει κωδικούς e-Banking, χωρίς επιβάρυνση και με την ίδια χρονική συχνότητα που η Τράπεζα παρείχε, μέχρι τώρα, ενημέρωση με την αποστολή έγχαρτου αντιγράφου λογαριασμού (statement), σε φυσική μορφή, στους πελάτες κατόχους απλών καταθετικών λογαριασμών, για την κίνηση των λογαριασμών τους. Στην περίπτωση που κάποιος πελάτης δεν διαθέτει κωδικούς πρόσβασης στο e-Banking, μπορεί να τους αποκτήσει εύκολα, γρήγορα, online ή καλώντας στο ΕuroPhone Banking (210 9555000), από την ασφάλεια του χώρου του, με την χρεωστική ή την πιστωτική κάρτα και το κινητό του, χωρίς να απαιτείται να επισκεφθεί κάποιο κατάστημα της Τράπεζας.

Παράλληλα, θα υπάρξει, άμεσα, προσωποποιημένη επικοινωνία της Τράπεζας με πελάτες, για την ενεργοποίηση υπηρεσίας, στο πλαίσιο των νέων ψηφιακών εργαλείων που σχεδιάζει η Eurobank, προκειμένου να λαμβάνουν τα ηλεκτρονικά αντίγραφα των κινήσεων των λογαριασμών τους, μέσω e-mail ή sms στο κινητό τους.

Προϋπόθεση για την αλλαγή αυτή του τρόπου ενημέρωσης, αποτελεί και η τροποποίηση του σχετικού όρου της υφιστάμενης σύμβασης παροχής υπηρεσιών πληρωμών. Σε αυτή τη φάση, η αλλαγή αφορά απλούς καταθετικούς λογαριασμούς για ιδιώτες και ελεύθερους επαγγελματίες.

Ολόκληρο το κείμενο της σύμβασης όπως θα ισχύει, με τις τροποποιήσεις, είναι διαθέσιμο στο www.eurobank.gr (https://www.eurobank.gr/el/psd-sumvasis-upiresion-pliromon). Σε περίπτωση διαφωνίας οι πελάτες μπορούν, έως τέλος του έτους 2020, να απευθύνονται στο EuroPhone Banking ή στο info@eurobank.gr H τροποποίηση θα ισχύσει από 31-12-2020.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Eurobank: Ολοκληρωμένο ψηφιακό δίκτυο υπηρεσιών για ιδιώτες - επιχειρήσεις

Ένα ολοκληρωμένο μενού ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, έχει αναπτύξει η eurobank ενθαρρύνοντας τους πελάτες της να το αξιοποιήσουν, μειώνοντας τις μετακινήσεις τους και συμβάλλοντας στην ανάσχεση της πανδημίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Eurobank: Διανομή από τα κλασματικά υπόλοιπα της Cairo Mezz

Το τελικό ποσό είναι €2.058,19. Δικαιούχοι του προϊόντος της πώλησης είναι οι μέτοχοι της Εταιρείας που ήταν εγγεγραμμένοι στα αρχεία του Συστήματος Άυλων Τίτλων του Χρηματιστηρίου Αθηνών κατά την 25.09.2020.