ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Αγοραστή για το Allou Fun Park άρχισε να ψάχνει η AVE

Προχωρά η αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων του ομίλου με αποεπένδυση από τον τομέα ψυχαγωγίας, μετά την ενσωμάτωση της KRISTELECOM.

Προχωράει το σχέδιο αναδιάρθρωσης των δραστηριοτήτων της AVE με τη σταδιακή της έξοδο από τον τομέα της ψυχαγωγίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εισηγμένη αναζητεί αγοραστή για το μεγαλύτερο πάρκο αναψυχής στην Ελλάδα, το Allou Fun Park.

Όπως αναφέρεται στα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας για το πρώτο εξάμηνο του 2020, η πανδημία έχει επιδράσει σημαντικά στους κλάδους της ψυχαγωγίας, όπως τους κινηματογράφους και τα ψυχαγωγικά πάρκα που αποτελούν δύο από τους βασικούς επιχειρησιακούς πυλώνες της εταιρείας. Το καθεστώς της υποχρεωτικής αναστολής της λειτουργίας τους από τα μέσα Μαρτίου μέχρι και τις αρχές Ιουλίου έφερε ως αποτέλεσμα τη μεγάλη μείωση εσόδων.

Στο πρώτο εξάμηνο του 2020, τα έσοδα από τη λειτουργία των κινηματογράφων και του Allou Fun Park σημείωσαν «βουτιά» 53% με την AVE να προβλέπει πως τα έσοδα του μεγαλύτερου ψυχαγωγικού πάρκου στην Ελλάδα θα καταγράψουν φέτος απώλειες 30 - 35%. Πάντως, η εταιρεία αναφέρει πως οι επιδόσεις του Allou Fun Park ενισχύθηκαν μετά την άρση του lockdown με την κίνηση του κόσμου να είναι θετική, βοηθούμενη και από τον καλό καιρό που επικράτησε τον Σεπτέμβρη.

Στο πλαίσιο του πλάνου αποεπένδυσης από δραστηριότητες οι οποίες είτε δεν σχετίζονται με το στρατηγικό προσανατολισμό της, είτε είναι ζημιογόνες, η AVE μεταβίβασε τον κλάδο εκμετάλλευσης κινηματογραφικών αιθουσών, πωλώντας την κατά 75,56% συμμετοχή του στην εταιρία Ster Cinemas, έναντι ποσού 1εκ. ευρώ, τον Σεπτέμβριο. Ανάλογη τύχη, αν και με σαφώς μεγαλύτερο αντίτιμο αναμένεται να έχει και το Allou Fun Park, καθώς ο όμιλος στοχεύει να ενδυναμώσει την εμπορική του παρουσία στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας.

Οι προοπτικές για το β' εξάμηνο δεν είναι πολύ καλύτερες, καθώς η αβεβαιότητα ως προς την εξέλιξη της πανδημίας στη χώρα μας οδηγεί σε αδυναμία προσδιορισμού της ακριβούς επίπτωσής στα οικονομικά δεδομένα του Ομίλου. Ωστόσο, στις θετικές εξελίξεις συγκαταλέγεται η διαφαινόμενη βελτίωση των πωλήσεων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας, τάση που ξεκίνησε ήδη με την άρση των περιοριστικών μέτρων και συνεχίζεται και στους επόμενους μήνες.

Ο κύκλος εργασιών στο πρώτο εξάμηνο του 2020 ανήλθε σε 58,58 εκατ. ευρώ για τον όμιλο και  6,37 εκατ. ευρώ για την εταιρεία έναντι 19,37 εκατ. και 0,84 εκατ., αντίστοιχα, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019. Η αύξηση αυτή σε επίπεδο ομίλου προέρχεται από την ενσωμάτωση της εταιρείας «KRISTELCOM LIMITED» για ολόκληρο το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Η στρατηγική για την επόμενη ημέρα μετά την εξαγορά της Κωτσόβολος

Στόχος δεν είναι τόσο η επίτευξη εμπορικού κέρδους μέσω των πωλήσεων της Κωτσόβολος αλλά το «χτίσιμο» μιας ισχυρής και πολύπλευρης σχέσης με τους πελάτες. Το δίκτυο της Κωτσόβολος αριθμεί τα 94 καταστήματα ενώ διαθέτει πλήρως ανεπτυγμένα logistics.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σπ. Θεοδωρόπουλος: Το success story της Chipita και οι 4 βασικές αρχές

Ο ιδρυτής της Chipita μιλά στο Innovative Greeks Talks του ΣΕΒ για την κατάκτηση της διεθνούς αγοράς με ένα καινοτόμο προϊόν. Τι συμβουλεύει τους επιχειρηματίες: Οι τέσσερις αρχές που οδηγούν στην επιτυχία.
businessdaily-Apostolidis-Kostas-Raycap
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κ. Αποστολίδης: Έσπασε τα στερεότυπα, «έχτισε» μια πολυεθνική στη Δράμα

Ο οραματιστής επιχειρηματίας εξήγησε σε μια από τις σπάνιες δημόσιες ομιλίες του πώς κατάφερε να ξεφύγει από την κακοδαιμονία της ελληνικής επιχειρηματικότητας και να δημιουργήσει τη Raycap, μια διεθνώς αναγνωρισμένη εταιρεία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Eurobank: Νέο πρόγραμμα εθελούσιας αποχώρησης αρχίζει την επόμενη εβδομάδα

Στόχος του προγράμματος είναι εθελούσια αποχώρηση εργαζομένων μεγαλύτερης ηλικίας, που βρίσκονται κοντά σε ηλικία συνταξιοδότησης. Τι θα προσφέρει η τράπεζα στους εργαζομένους.