ΓΔ: 908.13 1.02% Τζίρος: 96.18 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Click Away με 1 κλικ ακόμη και χωρίς φυσικό POS από τη Eurobank

Με το Eurobank Payment Link οποιαδήποτε επιχείρηση διενεργεί πωλήσεις, στέλνοντας αιτήματα πληρωμής στους πελάτες της με μια απλή διαδικασία, ενώ οι πληρωμές γίνονται με κάρτα γρήγορα και με ασφάλεια.

Η Eurobank έχει επισπεύσει αισθητά τη διαδικασία ενεργοποίησης της υπηρεσίας Eurobank Payment Link, που επιτρέπει τη διενέργεια συναλλαγών χωρίς να χρειάζεται φυσικό POS και χωρίς η επιχείρηση να διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα (e shop), προκειμένου οι επιχειρήσεις να ανταποκριθούν ομαλά στην τρέχουσα δύσκολη συγκυρία για πωλήσεις μέσα από το click away. 

Με το Eurobank Payment Link είστε μόνο ένα click away

Με το Eurobank Payment Link οποιαδήποτε επιχείρηση διενεργεί πωλήσεις κυριολεκτικά με ένα κλικ, στέλνοντας αιτήματα πληρωμής στους πελάτες της με μια απλή διαδικασία, ενώ οι πληρωμές γίνονται με κάρτα γρήγορα και με ασφάλεια.

Πωλήσεις χωρίς e-shop

Με την υπηρεσία Eurobank Payment Link ακόμα και μικρές επιχειρήσεις λιανικής που δεν διαθέτουν e-shop μπορούν να εξυπηρετούν τους πελάτες τους οι οποίοι μπορούν να εξοφλήσουν τις αγορές τους με την κάρτα τους.

Αρκεί μόνο η επιχείρηση να δέχεται από τους πελάτες της:

  • Παραγγελίες από το τηλέφωνο και παραλαβή από το κατάστημα (click away).
  • Παραγγελίες από το τηλέφωνο και αποστολή με courier.
  • Παραγγελίες με email ή από άλλο μέσο, π.χ. social media.

Μόλις ο πελάτης ενημερώσει για τα προϊόντα που θέλει να αγοράσει, η επιχείρηση δημιουργεί και στέλνει link από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή της, με αίτημα πληρωμής για την ολοκλήρωση της συναλλαγής.

Εύκολη αποστολή αιτημάτων πληρωμής

Για να δημιουργηθεί και να σταλεί στον πελάτη link με αίτημα πληρωμής η επιχείρηση ακολουθεί 3 απλά βήματα:

  1. Σύνδεση στην πλατφόρμα ePOS της Eurobank, όπου συμπληρώνονται τα στοιχεία του πελάτη και της συναλλαγής.
  2. Δημιουργία του link με το αίτημα πληρωμής που αποστέλλεται στον πελάτη, για να κάνει την πληρωμή της παραγγελίας του στην επιχείρηση.
  3. Επιλογή του τρόπου επικοινωνίας και αποστολής του link στον πελάτη – αυτόματα με email μέσα από την πλατφόρμα ePOS της Eurobank ή με επεξεργασία και αποστολή από την επιχείρηση (με email, SMS ή/και μέσω social media).

Ο πελάτης λαμβάνει το link με το αίτημα πληρωμής και ολοκληρώνει την πληρωμή του online με την κάρτα του, εφάπαξ ή με δόσεις. Επιπρόσθετα, ο πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονική επιβεβαίωση για την ολοκλήρωση της πληρωμής του.

Χωρίς κόστος διασύνδεσης

Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Eurobank Payment Link για τη δημιουργία και αποστολή αιτημάτων πληρωμής στους πελάτες της, η επιχείρηση δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος.

Υπενθυμίζεται ότι οι επιχειρήσεις επιβαρύνονται μόνο με την προμήθεια για την εκκαθάριση της συναλλαγής.

Πρόκειται για μια καινοτόμο υπηρεσία που προσφέρει τη δυνατότητα πωλήσεων και εισπράξεων ακόμα και σε επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν τις αναγκαίες υποδομές ηλεκτρονικού εμπορίου. Συνολικά περισσότερες από 1.500 επιχειρήσεις κάνουν ήδη χρήση της υπηρεσίας, ενώ, μόλις το τελευταίο δίμηνο, πάνω από 500 επιχειρήσεις απέκτησαν το Eurobank Payment Link.

Αιτήσεις μπορούν να γίνουν είτε στο www.eurobank.gr ή σε κάποιο από τα καταστήματα της Τράπεζας, και με την ενεργοποίηση του Eurobank Payment Link, το πολύ σε μία εβδομάδα, η επιχείρηση που κάνει χρήση της υπηρεσίας μπορεί να βλέπει τα χρήματα στο λογαριασμό της την επόμενη εργάσιμη μέρα από την εκκαθάριση.

Για την απόκτηση της νέας υπηρεσίας Eurobank Payment Link οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν τη σχετική φόρμα επικοινωνίας εδώ.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Καραβίας: Έρχεται η μεγαλύτερη ανάπτυξη που έχει δει η Ελλάδα από τη δεκαετία του ’60

Ο διευθύνων σύμβουλος της Eurobank υπογράμμισε το ιδιαίτερα θετικό κλίμα για την οικονομία, την εξυγίανση των τραπεζών και την αφθονία διαθέσιμων κεφαλαίων για επενδύσεις.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέο αμοιβαίο κεφάλαιο δημιουργείται από την Eurobank Asset Management

Πρόκειται για το (LF) Fund of Funds GLOBAL MEGATRENDS, το οποίο επικεντρώνεται σε megatrends σχετικά με τη βιωσιμότητα, τις καινοτόμες τεχνολογίες, τις δημογραφικές αλλαγές και την υγεία, ακολουθώντας μια πειθαρχημένη διαδικασία που ενσωματώνει κριτήρια ESG.