ΓΔ: 905.31 0.36% Τζίρος: 110.81 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
BYD-petropoulos-electric oximata
Φώτο: Π. Πετρόπουλος

Στρατηγική συνεργασία Π. Πετρόπουλου και της κινεζικής BYD

Η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος θα αποτελεί εισαγωγέα της κινεζικής εταιρείας ηλεκτρικών οχημάτων BYD που θα συμμετέχει στον διαγωνισμό για την προμήθεια 1.300 λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Εισαγωγέα της κινεζικής BYD στην Ελλάδα με στόχο να παρέχει sales και after sales υπηρεσίες για τα υπερσύγχρονα, ηλεκτρικά οχήματα της εταιρίας θα αποτελεί η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ. Όπως αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, η ηλεκτροκίνηση αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα για την Ευρώπη αλλά και για την Ελλάδα με άμεσο στόχο τη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος.

Η εταιρία BYD διαθέτει 37 εργοστάσια σε Ασία, Ευρώπη και Αμερική ενώ μέχρι στιγμής μετρά 900.000 πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων αλλά και 50.000 παραδόσεις BYD ηλεκτρικών λεωφορείων σε όλο τον κόσμο. Αιχμή του δόρατος η τεχνογνωσία της στην κατασκευή μπαταριών σιδήρου-φωσφορικού οι οποίες μπορούν να επιβιώσουν από σύνθλιψη, κάμψη, διάτρηση και θέρμανση. Η παρουσία της στην Ευρώπη, είναι αξιοσημείωτα δυναμική καθώς αποτελεί market leader της αγοράς, έχοντας πουλήσει περισσότερα από 1.400 ηλεκτρικά λεωφορεία σε πάνω από 20 Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες λειτουργώντας δύο εργοστάσια κατασκευής ηλεκτρικών λεωφορείων στην Ουγγαρία και στην Γαλλία όπου καλύπτουν τις ανάγκες της Ευρώπης, ενώ συνεργάζεται και με το εργοστάσιο της Alexander Denis Limited (ADL) στην Αγγλία, όπου παρέχει τις μπαταρίες, τα μοτέρ και όλη την τεχνογνωσία σχετικά με την ηλεκτροκίνηση.

Η BYD πρωτοεμφανίστηκε στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 2019 όπου πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του ηλεκτρικού αστικού λεωφορείου Midi Bus. Πρόκειται για ένα 100% ηλεκτρικό λεωφορείο, 8,7 μέτρων, με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, το οποίο κινείται αθόρυβα και έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 58 επιβατών, από τους οποίους οι 22 είναι καθήμενοι.

Το λεωφορείο, μετά από μια πλήρη φόρτιση τη νύχτα στο αμαξοστάσιο, έχει τη δυνατότητα εκτέλεσης των δρομολογίων μιας ολόκληρης βάρδιας, απαλλάσσοντας έτσι τον συγκοινωνιακό φορέα από την εγκατάσταση έξτρα φορτιστών στις αφετηρίες ή σε άλλα σημεία για την επαναφόρτιση των μπαταριών, μια υποδομή που αυξάνει σημαντικά το κόστος λειτουργίας του στόλου. Τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο του 2021 οι επιβάτες είχαν επίσης την ευκαιρία να απολαύσουν μια διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας, με το Κ9 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της BYD στο πλαίσιο των δοκιμαστικών διαδρομών του Υπουργείου Μεταφορών ενόψει του διαγωνισμού για προμήθεια 1.300 λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τέλος το Κ9 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της BYD στις ίδιες δοκιμαστικές διαδρομές κατάφερε να φτάσει τα 320 χιλιόμετρα αυτονομία κατά μέσο όρο την ημέρα.

Στα μελλοντικά σχέδια της Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, είναι η παρουσίαση ηλεκτρικών βαν και φορτηγών 7,5 τόνων της BYD εντός του 2021, ενώ στο προσεχές μέλλον θα προωθήσει περισσότερα μοντέλα του οίκου, ιδανικά για το πρόγραμμα Α.Τρίτσης των Ελληνικών δήμων.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ernst-&-Young-EY
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

EY: Προτεραιότητα ο εξηλεκτρισμός του στόλου επαγγελματικών οχημάτων

Η μελέτη περιλαμβάνει ανάλυση με βάση συζητήσεις με ηγέτες από τους κλάδους της αυτοκινητοβιομηχανίας, των επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας, του πετρελαίου και του φυσικού αερίου και των επιχειρήσεων υποδομών φόρτισης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

H Ford πατάει γκάζι προς την ηλεκτροκίνηση - Ποιοι είναι οι στόχοι της

Μέχρι τα μέσα του 2026, το 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της Ford θα έχουν τη δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές, είτε με τη μορφή αμιγώς ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών μοντέλων.