ΓΔ: 1421.08 0.25% Τζίρος: 38.19 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:42:43 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Pernod Ricard Hellas: Σταθερά κέρδη παρά τις μειωμένες πωλήσεις το 2020

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 65 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,4 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με ανακοίνωσή της.

Μειωμένες πωλήσεις κατά 13,5% παρουσίασε το 2020 η εταιρεία Pernod Ricard Hellas σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος. Σύμφωνα με την εταιρεία, παρά την πτώση του κύκλου εργασιών, εξαιτίας της πανδημίας του COVID - 19, η κερδοφορία προ φόρων παρέμεινε σταθερή ως αποτέλεσμα της συγκράτησης των εξόδων προβολής και διαφήμισης καθώς και της ορθής διαχείρισης των λειτουργικών δαπανών της εταιρίας.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 65 εκατ. ευρώ, 31 εκατ. ευρώ εκτός φόρων ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,4 εκατ. ευρώ. Η πτώση των πωλήσεων οφείλεται αποκλειστικά στο αρνητικό αποτύπωμα της πανδημίας στο τελευταίο τρίμηνο της χρήσης (Απρίλιος - Ιούνιος), που οι καθαρές πωλήσεις έκλεισαν -36%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Επίσης, σημειώνεται ότι ο κλάδος των αλκοολούχων ποτών ήταν από του πιο βαριά πληγέντες λόγω του lockdown που επιβλήθηκε τον Μάρτιο του 2020 με το καθολικό κλείσιμο της εστίασης για περισσότερο από δυόμιση μήνες καθώς και τις αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας στον τουρισμό που οδήγησε σε πτώση της συνολικής αγοράς αλκοολούχων -22% (σε όγκους) σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Ο Cyril Claquin, διευθύνων σύμβουλος της Pernod Ricard Hellas δήλωσε σχετικά: «Η πανδημία του COVID-19 έβαλε απότομο φρένο στην δυναμική ανάπτυξη της εταιρίας μας. Έως τον Φεβρουάριο του 2020 οι καθαρές πωλήσεις μας έτρεχαν με σχεδόν +6% σε σχέση με το αντίστοιχο οκτάμηνο της προηγούμενης χρήσης, κερδίζοντας μερίδια και επιβεβαιώνοντας τη δυναμική μας. Η υγειονομική κρίση όμως του νέου κορονοϊού τα αντέστρεψε όλα δημιουργώντας νέα δεδομένα στην αγορά και επαναπροσδιορισμό των προτεραιοτήτων της εταιρίας. Βασική μας προτεραιότητα - ως θεμελιώδης αξία και του Group Pernod Ricard - ήταν και είναι η προστασία της υγείας των εργαζομένων μας και των συνεργατών μας, και εν συνεχεία επικεντρωθήκαμε στη συγκράτηση των λειτουργικών μας δαπανών και στην προστασία των περιουσιακών στοιχείων της εταιρίας και των ανθρώπων μας. Θα ήθελα να σταθώ λίγο σε αυτό το σημείο και να τονίσω πως, παρότι ανήκαμε στους πιο βαριά πληγέντες κλάδους, δεν έγινε καμιά χρήση των διατάξεων που μας παρείχε ο νόμος ως προς τους εργαζόμενους αλλά και τους συνεργάτες μας: Κανένας εργαζόμενος μας δεν βγήκε σε αναστολή, κανένας μισθός δεν μειώθηκε, καμία παράταση πληρωμής δεν δόθηκε σε επιταγές που είχαμε εκδώσει προς τους προμηθευτές μας. Αισθάνομαι περήφανος για αυτές τις αποφάσεις σύμφωνα και με το εταιρικό μας όραμα ‘Εμπνέοντας ανθρώπινες στιγμές για την Ελλάδα'. Έχοντας προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, περιμένουμε με ανυπομονησία να συναντήσουμε, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν, στα μπαρ και τα εστιατόρια αυτούς που βρίσκονται πάντα στο επίκεντρο της εταιρίας μας, τους καταναλωτές».

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η Pernod Ricard Hellas κατέβαλε μέσα στη χρήση 48 εκατ. ευρώ σε φόρους και εισφορές κοινωνικής ασφάλισης (210 εκατ. ευρώ κατά τις τέσσερις τελευταίες οικονομικές χρήσεις), συμβάλλοντας στην προσπάθεια αναγέννησης της ελληνικής οικονομίας.

Παράλληλα, συγκρατημένη πτώση διαπιστώνεται και στα οικονομικά μεγέθη του ομίλου Pernod Ricard παγκοσμίως κατά το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους (Ιούλιος 2020 - Δεκέμβριος 2020). Συγκεκριμένα, σημειώθηκε μείωση κατά -3,9% στις οργανικές πωλήσεις, που ανήλθαν στα 4.985 εκατ. ευρώ και -2,4% μείωση κερδών προ φόρων, που ανήλθαν στα 1.746 εκατ. ευρώ. Η Pernod Ricard κέρδισε ή διατήρησε τα μερίδια της σε βασικές αγορές, ιδίως στην Ευρώπη, παρά τις δυσχέρειες στη αγορά και του περιορισμούς που επιβλήθηκαν. Αυτή η απόδοση οφείλεται κυρίως στη δυναμική διαχείριση του χαρτοφυλακίου της με έμφαση στην καινοτομία και την ισχυρή ανάπτυξη στα σούπερ μάρκετ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΕΨΑ: Αυξημένες πωλήσεις το 2023, αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 5 εκατ. το 2024

Η ελληνική εταιρεία παραγωγής και διανομής αναψυκτικών έχει μεγάλα σχέδια για το 2024 μεταξύ αυτών και την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου ώστε να καλυφθούν οι επενδύσεις που απαιτούνται.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιστρέφει στην αγορά μετά από 10 χρόνια απουσίας το brand της ΑΓΝΟ

Η Ελληνικά Γαλακτοκομεία στοχεύει στο πρώτο εξάμηνο του έτους οι νέοι κωδικοί της ΑΓΝΟ να βρεθούν σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Τα σχέδια για την αξιοποίηση του εργοστασίου της εταιρείας στο Λαγκαδά.
Pota-Lathraia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέο ηλεκτρονικό μητρώο για την παραγωγή και εμπορία αλκοολούχων

Τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα που παράγουν ή εισάγουν ή παραλαμβάνουν από άλλα κράτη - μέλη της ΕΕ ή μεταποιούν έτοιμα προς κατανάλωση αλκοολούχα ποτά, υποχρεούνται να καταχωρίσουν τα προβλεπόμενα στοιχεία στην πλατφόρμα LOTIFY.