ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
vegeterian-plant-based
Φώτο: Shutterstock

Έτοιμη η Foodelco για την παραγωγή plant based προϊόντων στην Ελλάδα

Άλμα πωλήσεων 70% το 2020 για την εταιρεία που εισάγει γνωστά σήματα plant based προϊόντων και σχεδιάζει να διαθέσει στην αγορά προϊόντα με το δικό της brand.

Από την εισαγωγή στην παραγωγή προϊόντων plant based, με το δικό της brand, περνά η Foodelco, που αποτελεί έναν από τους πρωτοπόρους στον κλάδο, προμηθεύοντας λιανική και HORECA με εμπορικά σήματα όπως αυτό της αμερικανικής Beyond Meat.

Η εταιρεία μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου θα έχει ολοκληρώσει τη μεταφορά της στις νέες εγκαταστάσεις στη Βιομηχανική Ζώνη στο Κορωπί, όπου το κόστος της επένδυσης φτάνει τα 300 χιλιάδες ευρώ. Μια κίνηση που αποτελεί προπομπό των μελλοντικών επιδιώξεων της Foodelco καθώς, όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας στο Business Daily, σχεδιάζει να δημιουργήσει το δικό της brand με τα δικά της προϊόντα μέσα στην επόμενη διετία.

Η Foodelco σχεδιάζει να μπει στην αγορά των σφολιατοειδών και έτοιμων γευμάτων που θα περιέχουν προϊόντα από τις εταιρείες με τις οποίες ήδη συνεργάζεται. Σήμερα η εταιρεία κυκλοφορεί δοκιμαστικά στην λιανική αγορά την μπουγάτσα με κιμά Beyond Meat και στον κλάδο HORECA την χειροποίητη πίτσα Plant-Based Pinsa Romana, επίσης με κιμά της Beyond Meat.

Οι νέες σύγχρονες εγκαταστάσεις, σε συνδυασμό με την πολυετή εμπειρία στον κλάδο του plant-based τροφίμου, αναφέρουν στελέχη της εταιρείας, θα προσφέρουν ακόμη καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σε κάθε επαγγελματία πελάτη της εταιρείας. Η Foodelco αναζητούσε να μετακινηθεί σε νέα τοποθεσία από την περασμένη χρονιά, με τις διαδικασίες μετεγκατάστασης να έχουν ξεκινήσει από τον Ιούλιο. Στις καινούργιες εγκαταστάσεις, θα εφαρμόζονται τα διεθνή πρότυπα ISO 22000 για την ασφάλεια των τροφίμων και θα υιοθετήσει όλες τις διαδικασίες που περιλαμβάνει το σύστημα HACCP.

Aνοδική πορεία και διεύρυνση του χαρτοφυλακίου

Η Foodelco συνεχίζει την ανοδική της πορεία από την περασμένη χρονιά, όπου και κατέγραψε άνοδο του κύκλου εργασιών κατά 70,4% ενώ εξαπλασιάστηκε σχεδόν η κερδοφορία της. Η γενικότερη στροφή του καταναλωτικού κοινού προς την υγιεινή διατροφή και τα plant based προϊόντα, ιδιαίτερα από την πανδημία και μετά, επιβεβαιώνουν την αισιοδοξία της εταιρείας για την μελλοντική της πορεία. Παρά τα προβλήματα που προκάλεσε η κρίση της πανδημίας στην οικονομία, η Foodelco καταγράφει στο οκτάμηνο φέτος διψήφια άνοδο του τζίρου της σε σχέση με τα αντίστοιχα περσινά δεδομένα.

Ταυτόχρονα η Foodelco συνεχίζει να διευρύνει την γκάμα προϊόντων που λανσάρει στην ελληνική αγορά. Η εταιρεία που έφερε στην Ελλάδα τα πρώτα υποκατάστατα κρέατος της αμερικανικής Beyond Meat, όπως κιμάς, μπιφτέκια και λουκάνικα, που βρίσκονται ήδη στα ράφια των σούπερ μάρκετ, ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει και τα φυτικά κεφτεδάκια της αμερικανικής εταιρείας. Συνεργάζεται επίσης με τις Coracai, Deli Room και Vegan Finest Foods.

Επίσης η εταιρεία επεκτείνει και τα brand που περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιό της, φέρνοντας πέντε νέους κωδικούς από τις βιολογικές plant based σάλτσες HLTHPUNK, που κυκλοφορούν ήδη στην Ευρώπη, στοχεύοντας στην αγορά λιανικής. Παράλληλα ενισχύει στα ελληνικά σούπερ μάρκετ και την παρουσία των προϊόντων της αυστραλιανής εταιρείας plant based προϊόντων NEXT! Foods που έχει τελειοποιήσει το πρώτο φυτικό μπέικον παγκοσμίως.

Η Foodelco είναι επίσης ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος στην Ελλάδα για τα προϊόντα της αμερικανικής Good Catch Foods που παρέχει 100% εναλλακτικές επιλογές θαλασσινών με βάση τα φυτά, καθώς χρησιμοποιείται ένας συνδυασμός 6 οσπρίων με έλαιο από φύκι για να δημιουργήσει παρόμοια προφίλ με τα ωμέγα-3 πραγματικών θαλασσινών.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

online, trofima, emporio, delivery
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επεκτείνονται οι ισχυροί του delivery και απειλούν τα παραδοσιακά σούπερ μάρκετ

O κλάδος του quick commerce θέλει να «κλέψει» μερίδια από τα σούπερ μάρκετ και επενδύει δυναμικά στην ανάπτυξη του δικτύου των dark stores και φυσικών σημείων, με Wolt και E-food να δημιουργούν νέα δεδομένα στην αγορά.
Σπύρος Θεοδωρόπουλος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο Σπ. Θεοδωρόπουλος εξαγόρασε τις εταιρείες τροφίμων Έδεσμα και Αμβροσία

Ο πρώην ισχυρός άντρας της Chipita συνεχίζει να διευρύνει την παρουσία του στον κλάδο των τροφίμων αποκτώντας δυο ακόμα εταιρείες που μπορούν να δημιουργήσουν οικονομίες κλίμακος και συνέργειες με τις άλλες εταιρείες που βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιό του.
veneti-monemvasiotis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βενέτης: Μετ' εμποδίων τα σχέδια ανάπτυξης, «βαρίδι» η γραφειοκρατία

Το «πάγωμα» στο άνοιγμα νέων καταστημάτων franchise και οι απώλειες λόγω πανδημίας, το νέο concept στο χώρο του fast food που δοκιμάζεται στο «Μπάγκειον» και τα χρόνια καθυστερήσεων λόγω γραφειοκρατίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αφαιρέθηκε η άδεια φέτας ΠΟΠ της LA Farm για υπόθεση νοθείας

Η τρικαλινή γαλακτοβιομηχανία κατηγορεί για εμπαθή και παράνομη στάση τον ΕΛΓΟ Δήμητρα και προαναγγέλλει προσφυγή στη Δικαιοσύνη για την οριστική ανάκληση και αφαίρεση της πιστοποίησης για παραγωγή «Φέτα ΠΟΠ».
Sklavenitis, sklabenithw, super market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρώτη φορά κέρδη για τη Σκλαβενίτης μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος

Ξεπέρασαν τα 60 εκατ. ευρώ τα κέρδη προ φόρων, αύξηση 15% στον τζίρο και 2.500 προσλήψεις. Ανακαίνιση 300 καταστημάτων, αναβάθμιση των Hypermarkets και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων.