ΓΔ: 1381.07 1.14% Τζίρος: 93.81 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
bread factory
Φώτο: Bread Factory

Bread Factory: Συνεχίζει την επέκταση του δικτύου καταστήματων

Η εταιρεία συνεχίζει την επέκταση του δικτύου της εντός και εκτός Αθηνών και εξετάζει την διεύρυνση του χαρτοφυλακίου προϊόντων που προσφέρει στους καταναλωτές.

Σε αναπτυξιακή πορεία συνεχίζει να βρίσκεται το Bread Factory που συνεχίζει την ανάπτυξη του επενδυτικού του πλάνου ύψους 3 εκατ. ευρώ με την επέκταση του δικτύου καταστημάτων. Η εταιρεία που έχει αλλάξει σελίδα από το Νοέμβριο του 2020, έχει προχωρήσει στην αναμόρφωση του μοντέλου λειτουργίας και έχει δημιουργήσει ηλεκτρονικό κατάστημα.

Η αλυσίδα Bread Factory δημιούργησε ένα ακόμη νέο Food Hall στην περιοχή του ΦΙΞ ενώ παράλληλα ενισχύονται οι συνεργασίες για την επέκταση του ιδιοπαραγόμενου προϊοντικού μείγματος των καταστημάτων με την επίτευξη νέων συμφωνιών με ισχυρά brand name. Το νέο κατάστημα που θα ανοίξει τον Οκτώβριο θα έχει έκταση που ξεπερνά τα 800 τμ και θα είναι το δεύτερο που ανοίγει φέτος μετά από τον πολυχώρο που δημιουργήθηκε στη Λάρισα σε έκταση 1.000 τμ.

Το νέο κατάστημα θα διαθέτει, όπως και τα υπόλοιπα της αλυσίδας,  εκτός από προϊόντα αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής,  διακριτά τμήματα με παραδοσιακό μαγειρευτό φαγητό, deli corner με τυποποιημένα τρόφιμα και ποτά και θα λειτουργεί σε 24ωρη βάση 365 μέρες το χρόνο

Η νέα διοίκηση και το επενδυτικό πλάνο

Υπενθυμίζουμε πως τα Bread Factory, λειτουργούν από τον Νοέμβριο του 2020 με νέα μετοχική σύνθεση και διοίκηση η οποία είχε προαναγγείλει επενδυτικό πλάνο για την διεύρυνση του δικτύου, την αναμόρφωση του μοντέλου λειτουργίας τους με την προσθήκη νέων κωδικών. Το επιτυχημένο concept πολυχώρου τροφίμων μετρά ήδη 7 καταστήματα στην Αττική  και μετά την εξαγορά του 70% της εταιρείας από την Thunesia Enterprises Limited, στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη στην επαρχία, αλλά και στην ενδυνάμωση του Concept του Food Hall ( πολυχώρος τροφίμων) με την επιπλέον προσθήκη κωδικών σταδιακά αλλά και νέων εξειδικευμένων κατηγοριών διατροφής.

Στο πλαίσιο αυτό τα Bread Factory προχώρησαν στην δημιουργία νέου τμήματος παραγωγής φρέσκου παγωτού ημέρας με αυθεντική ιταλική συνταγή σε συνεργασία με Ιταλούς pastry Chef της Angolo di Gelato, φέρνοντας μια νέα πρόταση στο καταναλωτικό κοινό.

Πλάνο το οποίο τηρείται απαρέγκλιτα και σε συντομότερο χρόνο από την αρχική εκτίμηση παρά τις δυστοκίες που προκάλεσε η πανδημία του Covid 19. Όσον αφορά στην εξέλιξη του concept τα Bread Factory  έχουν προχωρήσει στην σύναψη και νέων συνεργασιών με εταιρείες που βρίσκονται σταθερά ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών, χρησιμοποιώντας υψηλή ποιότητας πρώτες ύλες από κορυφαίους προμηθευτές.

Ειδικότερα, με στόχο την διαρκή βελτίωση των ιδιοπαραγόμενων προϊόντων που η αλυσίδα διαθέτει στους καταναλωτές μέσω των τμημάτων, αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής, αλλά και των έτοιμων γευμάτων η εταιρεία χρησιμοποιεί άλευρα της Μύλοι Αγίου Γεωργίου, όσπρια 3 Α, τοματικά προϊόντα Κύκνος, προϊόντα της Hellmann’s, βελγική σοκολάτα Callebaut,  βούτυρο Γαλλίας Flechard , και αυγά από την εταιρεία Χρυσά Αυγά.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΕΨΑ: Αυξημένες πωλήσεις το 2023, αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 5 εκατ. το 2024

Η ελληνική εταιρεία παραγωγής και διανομής αναψυκτικών έχει μεγάλα σχέδια για το 2024 μεταξύ αυτών και την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου ώστε να καλυφθούν οι επενδύσεις που απαιτούνται.