ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
freskoulis
Φώτο: Eurocatering

Νέες σειρές προϊόντων από τη Eurocatering και άνοιγμα στο εξωτερικό

Η εταιρεία που έφερε στην Ελλάδα τις έτοιμες κομμένες σαλάτες το 2004, ενισχύει το εξαγωγικό της αποτύπωμα με την δημιουργία νέου εργοστασίου στη Βουλγαρία. Στο επίκεντρο των νέων προϊόντων οι vegan.

Ανοίγει βηματισμό η Eurocatering επεκτείνοντας το επενδυτικό της πλάνο με στόχο να διευρύνει το portfolio προϊόντων της, να επεκταθεί στη δυναμικά αναπτυσσόμενη αγορά των vegan προϊόντων αλλά και να ενισχύσει την παρουσία της στις αγορές του εξωτερικού.

Σημειώνεται ότι στις αρχές του έτους επένδυσαν στη εταιρεία περί τα 11 εκατ. ευρώ τα fund EOS Capital Partners, του Απόστολου Ταμβακάκη, και Elikonos 2 S.C.A. SICAR

Η Eurocatering που το 2004 «σύστησε» για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά τις έτοιμες σαλάτες με το brand Φρεσκούλης θέλει να διευρύνει τις δραστηριότητες της στα έτοιμα γεύματα αλλά και την παραγωγή χυμών.

Στο πλαίσιο αυτό έχει ξεκινήσει να «χτίζει» την κατηγορία υγιεινών γευμάτων και snack to go. Τον επόμενο μήνα θα κυκλοφορήσει ένα νέο προϊόν που θα απευθύνεται στο κοινό που δεν καταναλώνει ζωικές πρωτεΐνες. Θα είναι σαλάτα ceasar’s, όπου το κοτόπουλο θα έχει αντικατασταθεί με πρωτεΐνη σόγιας και το τυρί και το dressing θα είναι vegan. Με την αγορά των μανιταριών να έχει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Eurocatering, Χρυσόστομος Μαυρόπουλος κατέχει το 51% της Μανιτάρια Βορείου Ελλάδος που αποτελεί την μοναδική επιχείρηση που παράγει μανιτάρια στη χώρα μας, ενώ η EOS Capital Partners που συμμετέχει στη Eurocatering, εξετάζει και εκείνη την είσοδο της στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, με ένα ποσοστό μειοψηφίας να παραμένει στους ιδρυτές της.

Όπως ανέφερε η κα Αγγελική Ιωσηφίδου, Διευθύντρια Marketing και Επικοινωνίας«χτίζουμε στο κομμάτι του vegan. Μπορεί το μερίδιο των καταναλωτών που είναι vegan ή vegetarian να είναι μικρό, όμως ο ρυθμός ανάπτυξης τους είναι τεράστιος. Στην Ευρώπη αναπτύσσεται με ρυθμούς 100% ετησίως, ενώ στην Ελλάδα το ποσοστό των vegan και vegeterian φτάνει το 4-5% καταγράφοντας ανοδική τάση».

Παράλληλα καθώς οι καταναλωτές εκτός από υγιεινή διατροφή, στρέφονται και σε πιο εύκολες σε μετακίνηση συσκευασίες, η εταιρεία έχει δημιουργήσει μια νέα σειρά προϊόντων super bowl που είναι shake ready to eat, που έχει αρχίσει να τοποθετείται στα ράφια από τον Ιούνιο με τις πρώτες εντυπώσεις από τους καταναλωτές να είναι θετικές. Η Eurocatering σχεδιάζει επίσης και την επιστροφή της στην παραγωγή φρέσκων χυμών, με την δραστηριότητα αυτή να αναμένεται να μεταφερθεί στο εργοστάσιο της Λιβαδειάς, μόλις ολοκληρωθεί η ενοποίηση των γραμμών παραγωγής της εταιρείας στη νέα μονάδα που δημιουργεί.

Σε ανάπτυξη το επενδυτικό πλάνο

Η εταιρεία που κατέγραψε κύκλο εργασιών 38,6 εκατ. ευρώ το 2020, και αναμένει να σημειώσει ανάπτυξη 12% το 2021, ετοιμάζει δυο νέα εργοστάσια σε Αθήνα και Βουλγαρία καθώς βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη το επενδυτικό της πλάνο ύψους 9,5 εκατ. ευρώ για την διετία 2021-2022. Ταυτόχρονα η Eurocatering προχώρησε και στην εξαγορά της βουλγαρικής MC Fresh BG αντί 2,2 εκατ. ευρώ, ενώ επένδυσε και στην αγορά νέου μηχανολογικού εξοπλισμού, την προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής και φορτηγών ψυγείων.

Με την εφοδιαστική αλυσίδα να παρουσιάζει αρρυθμίες παγκοσμίως, ο κ. Μαυρόπουλος σημείωσε πως η Eurocatering σκοπεύει να διατηρήσει τον απόλυτο έλεγχο της διανομής των προϊόντων της καθώς «δεν μπορεί να βρεθεί κανείς να το αναλάβει που να το αγαπάει περισσότερο από εμάς», υπογραμμίζοντας πως αυτή την στιγμή η εταιρεία «έχει καταφέρει να βρίσκεται σε 1.250 σημεία πώλησης κάθε μέρα, 4 φορές την εβδομάδα».

Σημειώνεται πως η εταιρεία διατηρεί ιδιόκτητες εγκαταστάσεις αποθήκευσης και διανομής σε Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη και Λιβαδειά, ενώ σχεδιάζει την δημιουργία εγκαταστάσεων logistics και στην Κρήτη.

Όσο αναφορά τα δύο νέα εργοστάσια που δημιουργεί η εταιρεία, η επένδυση θα ανέλθει σε περίπου 9 εκατ. ευρώ. Η πρώτη μονάδα θα δημιουργηθεί σε ένα χώρο 14 στρεμμάτων στην περιοχή Αχαρνές, καθώς η Eurocatering θέλει να ενοποιήσει όλες τις γραμμές παραγωγής, που βρίσκονται σε Αθήνα και Λιβαδειά, αλλά και γραφεία, αυξάνοντας παράλληλα την παραγωγική της ικανότητα από 100.000 σακούλες ημερησίως σε 350.000 τεμάχια.

Με τις εξαγωγές της να αντιπροσωπεύουν μόλις το 5% του τζίρου της, η Eurocatering θέλοντας να ενδυναμώσει το εξαγωγικό της αποτύπωμα επενδύει δυναμικά και στη Βουλγαρία όπου και κατέχει μερίδιο περίπου το 32% της τοπικής αγοράς. Εκτός από την εξαγορά της MC Fresh BG που είχε τζίρο 1,4 εκατ. ευρώ την περασμένη χρονιά και μετονομάστηκε σε Eurocatering BG όπου αναμένεται να κλείσει φέτος με τζίρο 2,5 εκατ. ευρώ, η εταιρεία προχωρά στην εργοστασίου στη Σόφια. Η εταιρεία θα δημιουργήσει μια σύγχρονη μονάδα έκτασης 3.500 τμ που θα έχει δυο γραμμές παραγωγής και δυναμικότητα 65.000 τεμαχίων ημερησίως.

Η Eurocatering θέλει να εκμεταλλευτεί τη θέση της Βουλγαρίας και να αναπτύξει τις εξαγωγές της, έχοντας μέχρι τώρα παρουσία στις αγορές της Ιταλίας, Αλβανίας, Βουλγαρίας, Β. Μακεδονίας, Σερβίας και Ρουμανίας. Η εταιρεία επίσης έχει ήδη προχωρήσει σε συμφωνίες με βουλγάρικες και ρουμάνικες αλυσίδες σούπερ μάρκετ για την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

tyri-cheese
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το θαύμα των ελληνικών φυτικών τυριών: Πώς κατακτούν τη διεθνή αγορά

Η Arivia από την Δράμα είδε τις πωλήσεις του brand φυτικού τυριού Violife να αυξάνονται κατά 178,3% ενώ η Good Planet Foods που συνεργάζεται με την ΚΡΕΜΕΛ από την Κρήτη αύξησε τις πωλήσεις της κατά 168,9%.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς... εξαφάνισε η Παλίρροια τους Τούρκους από τη διεθνή αγορά του ντολμά

Η Παλίρροια κατάφερε να γίνει αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην παγκόσμια αγορά του ντολμά, με τον δεύτερο παίκτη από την Τουρκία να έχει το 1/10 της δυναμικότητας της ελληνικής επιχείρησης. Κ. Σουλιώτης: Πώς ήλθε η επιτυχία.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εξωστρέφεια από  οκτώ ελληνικές εταιρείες τροφίμων - ποτών στις αγορές της Ασίας

Επιχειρηματική αποστολή σε Τόκυο, Σεούλ, Τζακάρτα, Μπανγκόκ και Σιγκαπούρη διοργανώθηκε από το Ελληνο-Ασιατικό Επιχειρηματικό Συμβούλιο και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.
Unismack-SnackCraft-Stratakis-Dimitris
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ελληνικά υγιεινά σνακ στην αγορά των ΗΠΑ με επένδυση 35 εκατ. δολαρίων

Το αμερικανικό όνερο της Unismack από το Κιλκίς, που εξάγει σνακ υψηλής διατροφικής αξίας σε 16 χώρες: Ίδρυσε θυγατρική στις ΗΠΑ και ολοκλήρωσε με επιτυχία την εγκατάσταση της πρώτης γραμμής παραγωγής την 1η Νοεμβρίου.