ΓΔ: 797.61 2.36% Τζίρος: 55.68 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:22:05 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Sklavenitis, sklabenithw, super market
Φωτο: Menelaos Myrillas / SOOC

Σκλαβενίτης: Πάει Θεσσαλονίκη το e-shop μετά τη Λάρισα και την Πάτρα

Συνεχής η γεωγραφική επέκταση του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων της κορυφαίας αλυσίδας, καθώς ο τζίρος στα e-shop των σούπερ μάρκετ τρέχει φέτος με ρυθμό αύξησης 117%. Τι θα γίνει με τη συνεργασία με την efood.

«Καβαλώντας το κύμα» της ανάπτυξης των πωλήσεων των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ, το e-shop της Σκλαβενίτης, στο πλαίσιο επέκτασης του ηλεκτρονικού καναλιού της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, θα βρεθεί στη Θεσσαλονίκη μέχρι τέλος του έτους.

Το sklavenitis.gr μετά την Αττική, την Λάρισα και την Πάτρα που εξυπηρετείται από αρχές Νοεμβρίου αναμένεται να βρεθεί και σε δύο πόλεις της Ελλάδας μέχρι το τέλος του 2021, με την συμπρωτεύουσα να αποτελεί μια εξ αυτών, την ίδια στιγμή που οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών καναλιών των σούπερ μάρκετ συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία από την περασμένη χρονιά.

Ειδικότερα, όπως αναφέρουν τα στοιχεία της Convert Group, στο εννεάμηνο του 2021 ο τζίρος του ηλεκτρονικού καναλιού των σούπερ μάρκετ ενισχύθηκε κατά 117% σε σύγκριση με το 2020 ενώ η αξία των πωλήσεων στο τρίτο τρίμηνο κατέγραψε αύξηση 60% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.

Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, η ενίσχυση του ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket και η επέκταση του σε νέες πόλεις παραμένει βασικός πυλώνας στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους και για το 2022.

Μέσω του sklavenitis.gr, οι πελάτες έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν τα προϊόντα που επιθυμούν και να τα λάβουν στον χώρο τους, σε ημέρες και ώρες που τους εξυπηρετούν. Παράλληλα, μπορούν να διαμορφώσουν την λίστα αγορών τους, να αποθηκεύσουν τα αγαπημένα τους είδη και να επισκεφτούν τις ειδικές συλλογές όπως οι «προσφορές» και τα «ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα».

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας δέχεται παραγγελίες όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας και η πληρωμή γίνεται με όλους τους τρόπους που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα της εταιρείας (κάρτα, μετρητά, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό). Οι παραδόσεις για αγορές άνω των 30 ευρώ είναι δωρεάν και πραγματοποιούνται τις ημέρες Δευτέρα έως Σάββατο από τις 8:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.

Σε Πάτρα και Λάρισα  η εξυπηρέτηση και η προετοιμασία των ηλεκτρονικών παραγγελιών πραγματοποιείται μέσω του τοπικού hyper καταστήματος της αλυσίδας, στο οποίο αναπτύχθηκαν όλες οι σχετικές υποδομές για την υποστήριξη της νέας υπηρεσίας (εγκατάσταση συστήματος αποδοχής, προετοιμασίας και αποστολής online παραγγελιών). Το sklavenitis.gr είναι διαθέσιμο από τις αρχές Οκτωβρίου στη Λάρισα με περισσότερους από 12.000 κωδικούς, ενώ στην Πάτρα διατίθενται περισσότεροι από 13.000 κωδικοί.

Η Σκλαβενίτης συνεχίζει να συνεργάζεται και με την efood για τις παραγγελίες προϊόντων της, με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ να έχει αναλάβει πλέον τη διανομή των παραγγελιών και την υπηρεσία να είναι διαθέσιμη σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Ηράκλειο Κρήτης, Ιωάννινα, Λάρισα, Πάτρα, Σέρρες και Τρίκαλα. Οι καταναλωτές επιλέγουν από μια γκάμα 5.500 κωδικών με ελάχιστο όριο παραγγελίας τα 30 ευρώ.

Επιστροφή στα κέρδη το 2020

Το 2020, η Σκλαβενίτης επανήλθε στην κερδοφορία για πρώτη φορά με την εξαγορά της Μαρινόπουλος. Ειδικότερα, κατέγραψε αύξηση 15% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών, που διαμορφώθηκε στα 3,79 δισ. ευρώ από 3,28 δισ. που ήταν το 2019 με τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων να ανέρχονται στα 263,1 εκατ. ευρώ έναντι 151,3 εκατ. ευρώ το 2019, ενώ τα συγκρίσιμα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 60,3 εκατ. ευρώ έναντι των ζημιών ύψους 6,8 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019.

Σε εταιρικό επίπεδο, ο τζίρος ανήλθε στα 3,15 δισ. ευρώ, αυξημένος κατά 19,5% σε σχέση με το 2019 όπου και ήταν 2,63 δισ. ευρώ. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων ανήλθαν σε 226,4 εκατ. ευρώ από 151,3 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019 και τα συγκρίσιμα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 53,4 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 1,1 εκατ. ευρώ το 2019.

Η εταιρεία προχώρησε στην πρόσληψη επιπλέον 2.500 εργαζομένων, ενώ επένδυσε και στο ηλεκτρονικό κανάλι. Ειδικότερα, από το 2017 μέχρι και το 2020, η Σκλαβενίτης έχει προχωρήσει στη δημιουργία 6.000 νέων θέσεων εργασίας αυξάνοντας τον αριθμό των εργαζομένων της σε 27.000, ενώ οι επενδύσεις της έχουν ξεπεράσει τα 200 εκατ. ευρώ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Sklavenitis, sklabenithw, super market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πρώτη φορά κέρδη για τη Σκλαβενίτης μετά την εξαγορά της Μαρινόπουλος

Ξεπέρασαν τα 60 εκατ. ευρώ τα κέρδη προ φόρων, αύξηση 15% στον τζίρο και 2.500 προσλήψεις. Ανακαίνιση 300 καταστημάτων, αναβάθμιση των Hypermarkets και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων.
Sklavenitis, sklabenithw, super market
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Δοκιμαστική λειτουργία για το ηλεκτρονικό κανάλι της Σκλαβενίτης

Το νέο ηλεκτρονικό κανάλι της Σκλαβενίτης ξεκίνησε την πιλοτική λειτουργία του εξυπηρετώντας τις περιοχές της Αττικής. Στο πρώτο τρίμηνο του 2021 θα έχει ολοκληρωθεί η πλήρης λειτουργία του.
wolt-delivery
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στήνει τρία νέα dark stores η Wolt για να χτυπήσει την e-food

Καθώς η μάχη για την επικράτηση στο «τελευταίο μίλι» των παραδόσεων ηλεκτρονικών παραγγελιών εντείνεται, η Wolt εντείνει την παρουσία της με στόχο να εξυπηρετεί τις αυξανόμενες ανάγκες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σκλαβενίτης: Ράλι ηλεκτρονικών πωλήσεων με 1.700 παραδόσεις την ημέρα

Θεαματική ανάπτυξη του καναλιού ηλεκτρονικού εμπορίου από την κορυφαία αλυσίδα σούπερ μάρκετ, παρά την καθυστερημένη είσοδο. Καλύπτονται ήδη Αττική, Λάρισα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη με 150 οδηγούς.