ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Για τρία χρόνια ο Ολυμπιακός στην Cosmote, ύστερα από μάχη με τη Nova

Το αθλητικό περιεχόμενο θα αποτελέσει το ισχυρό χαρτί των παρόχων με την Cosmote να καταφέρνει να προσελκύσει την πιο εμπορική ομάδα της χώρας ελπίζοντας σε σημαντική αύξηση των συνδρομητών. Γιατί δεν «χτύπησε» πιο πάνω τις προσφορές η Nova.

Ένα πολύ ισχυρό όπλο προσθέτει στα φαρέτρα της η Cosmote καθώς κατάφερε να κερδίσει την μάχη από τη Nova για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του Ολυμπιακού, σε μια συμφωνία που θα διαρκέσει μέχρι το 2025.

Η συμφωνία των δύο πλευρών θα ενεργοποιηθεί από τη σεζόν 2022-2023 και περιλαμβάνει τη μετάδοση όλων των εντός έδρας αγώνων για το πρωτάθλημα της Super League, τους εντός έδρας ευρωπαϊκούς προκριματικούς αγώνες, τους εντός και εκτός έδρας φιλικούς αγώνες, καθώς και σημαντικούς αγώνες των Πρωταθλημάτων Υποδομής.

Όπως απέδειξε και η απώλεια συνδρομητών που κατέγραψε η Vodafone TV μετά το τέλος της συνεργασίας με την Nova, το αθλητικό περιεχόμενο αποτελεί ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την επικράτηση στη συνδρομητική τηλεόραση, ιδιαίτερα στο νέο σκηνικό που δημιουργείται με την έλευση των HBO Max και Disney+.

Γι' αυτό Cosmote και Nova έδωσαν μεγάλη μάχη το περασμένο καλοκαίρι με Premier League και La Liga να έχουν περάσει στα χέρια της Nova, ενώ η Cosmote προσθέτει τον Ολυμπιακό στους Παναθηναϊκό, ΑΕΚ και έξι ακόμα ομάδες του ελληνικού πρωταθλήματος. Οι αγώνες του Ολυμπιακού έρχονται να προστεθούν στο πλούσιο ποδοσφαιρικό πρόγραμμα της COSMOTE TV,  που τη σεζόν 2022-23 περιλαμβάνει τις κορυφαίες διασυλλογικές διοργανώσεις της UEFA (UEFA Champions  League, UEFA Europa League, UEFA Conference League), τους εντός έδρας ευρωπαϊκούς προκριματικούς αγώνες εμπορικών ομάδων, το Κύπελλο Αγγλίας (FA Cup) καθώς και άλλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα.

Στελέχη της αγοράς αναφέρουν στο BD πως η συμφωνία κινείται σίγουρα υψηλότερα από τα 10-13 εκατ. ευρώ που λάμβανε από τη Nova ο Ολυμπιακός, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για ένα ποσό ετησίως που πλησιάζει τα 15 εκατ. ευρώ. Ωστόσο επισημαίνουν πως η Nova δεν έδειξε την ίδια ζέση να διατηρήσει τον Ολυμπιακό στη στέγη της καθώς παρά το γεγονός ότι ο πρωταθλητής Ελλάδας αποτελεί την πιο εμπορική ομάδα της χώρας, πρέπει να συνυπολογιστεί «πόσο νόημα έχει η επένδυση», μιας και η εμπορικότητα του ελληνικού πρωταθλήματος συνεχώς φθίνει. Επισημαίνουν παράλληλα πως η Nova υπό την διοίκηση της United Group έχει μετατοπίσει το ενδιαφέρον της στον εμπλουτισμό του περιεχομένου.

Από την Cosmote TV υποστηρίζουν πως οι οκτώ ομάδες του ελληνικού πρωταθλήματος που προστέθηκαν πέρυσι στο τηλεοπτικό περιεχόμενο αύξησαν τις συνδρομές, καθώς το δεύτερο τρίμηνο του 2021 η πλατφόρμα είχε 579.000 συνδρομητές,  το τρίτο τρίμηνο που ξεκίνησε το πρωτάθλημα οι συνδρομητές έφτασαν τους 600.000 και πλέον ξεπερνούν τους 660.000. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Nova μετά την εξαγορά της Wind, καθώς αν προστεθούν οι 80.000 πελάτες που βρίσκονταν στη Wind Vision τότε υπολογίζεται πως μπορεί να ξεπεράσει τους 390.000 συνδρομητές. Η Vodafone βρίσκεται στην τρίτη θέση με 140.000 συνδρομητές.

Συμφωνίες και επενδύσεις για ανάπτυξη περιεχομένου

Παράλληλα η Cosmote TV ετοιμάζεται για την αναμέτρηση και στο τηλεοπτικό περιεχόμενο. Ήδη ανανέωσε πρόσφατα τις συμφωνίες της με την Paramount Global Content Distribution και τα BBC Studios. Έχει επίσης αποκλειστικές συνεργασίες με την Tanweer, τη Rosebud, τη Strada, τη Weird Wave, την AMA Films, τη Δαναός Φιλμς, την One From The Heart και τη ΝEO Films. Συνεργάζεται ακόμη με την Odeon, τη Lionsgate, την NBCU, τη Walt Disney (μόνο για τις τηλεοπτικές βιβλιοθήκες της Touchstone και τα Όσκαρ) τη Fremantle, την MGM (μόνο για τη σειρά «Fargo»), την AMC STUDIOS, το TF1 και με πλήθος ακόμη εταιρειών τηλεοπτικού περιεχομένου.

Επίσης συνεχίζει δυναμικά στην παραγωγή περιεχομένου, διατηρώντας το δημιουργικό μομέντουμ που έχει δημιουργηθεί με την δημιουργία σειρών όπως το «42 βαθμοί Κελσίου» ή το «Tehran». Στο επόμενο διάστημα πρόκειται να βγει επίσης και η πρώτη κωμωδία που δημιουργείται από τα στούντιο της Cosmote TV με τον τίτλο «Οι Αόρατοι», ενώ έχουν ξεκινήσει και τα γυρίσματα για τον νέο και τελευταίο κύκλο της σειράς «Έτερος Εγω» που αποτελεί μια από τις σειρές σταθμός στην ελληνική τηλεόραση, ενώ και το Cosmote History θα συνεχίσει να αποτελεί σημαντικό μέρος του τηλεοπτικού περιεχομένου.

Από την πλευρά της, η Nova όπου ετοιμάζεται να αποχωρήσει από τις εγκαταστάσεις στην Κάντζα, σχεδιάζει σύμφωνα με πληροφορίες, να συνεργαστεί με τους τηλεοπτικούς σταθμούς Alpha και Star που ανήκουν στην οικογένεια Βαρδινογιάννη, όπου και συζητείται ένα ευρύτερο πλαίσιο συνεργασίας. Επίσης, στο επόμενο διάστημα θα ξεκινήσει ο Alpha να μεταδίδει τους αγώνες της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου και μπορεί να υπάρξει ένα αντίστοιχο μοτίβο με την συνεργασία που είχε η Nova με τον ANT1 για τους αγώνες της Εθνικής σε επίπεδο τηλεοπτικής κάλυψης και συνεργασίας των δημοσιογραφικών ομάδων.

Η Nova έχει επίσης συγκεντρώσει πολύ και σημαντικό τηλεοπτικό περιεχόμενο στην πλατφόρμα ΕΟΝ που καταγράφει θετική πορεία από όταν παρουσιάστηκε, ενώ ενώ έχει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα πως το αθλητικό της περιεχόμενο είναι εξασφαλισμένο για τα επόμενα τουλάχιστον τέσσερα χρόνια έχοντας δέσει με πολυετή συμβόλαια τα κορυφαία πρωταθλήματα. Έχει πραγματοποιεί επίσης και μεγάλη αντεπίθεση στο αθλητικό περιεχόμενο καθώς εκτός από τα μεγάλα πρωταθλήματα που θα έχει στο οπλοστάσιό της από την επόμενη σαιζόν, έχει ακόμα όλες τις διοργανώσεις της FIBA, την Euroleague, Eurocup, NCAA, αλλά και όλα τα προκριματικά των εθνικών ομάδων της FIFA για Μουντιάλ και Euro μέχρι το 2028, εκτός της Εθνικής Ελλάδος που θα την δείχνει σε μαγνητοσκόπηση.

Η ΕΟΝ διαθέτει επίσης παιδικά κανάλια, και έχουν προστεθεί τα κανάλια Eurosport και Discovery, ενώ στα πλάνα της βρίσκεται και η δημιουργία νέου περιεχομένου με την εταιρεία να εξετάζει συνεργασίες ώστε να προχωρήσει σε νέες παραγωγές.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το Netflix μπαίνει στην Cosmote TV: Τι αλλάζει στη συνδρομητική τηλεόραση

Μέχρι και πρόσφατα οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι «χτυπούσαν» τις πλατφόρμες streaming και τους ζητούσαν να συνεισφέρουν στις επενδύσεις υποδομών, αλλά πλέον περνούν σε μια στρατηγική συμμαχιών.
tileorasi-tv-kanalia-leukes perioxes
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ποιος ήταν ο νικητής του 2023 στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης

Οι πάροχοι είδαν τον αριθμό των συνδρομητών να αυξάνεται το 2023 παρά τις οικονομικές προκλήσεις, τον ανταγωνισμό του streaming και την πειρατεία. Ποια ήταν η εταιρεία με τη μεγαλύτερη αύξηση συνδρομητών.
apple-streaming-tv-tileorasi
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μάχες εκατομμυρίων από Cosmote και Nova στο τερέν του ποδοσφαίρου

Τα τρία «βαριά χαρτιά» του ελληνικού πρωταθλήματος και η διεκδίκηση των δικαιωμάτων από τους δύο μεγάλους παίκτες της αγοράς. Τα μερίδια της συνδρομητικής και οι δυσκολίες στην αντεπίθεση της Nova στην κυρίαρχη Cosmote TV.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Cosmote TV: Πήρε τον Ολυμπιακό, αλλά έχασε συνδρομητές το δ' τρίμηνο

Για πρώτη φορά από το 2020, η Cosmote TV είχε απώλεια συνδρομητών στο τέλος της περασμένης χρονιάς. Πιέσεις από τον ανταγωνισμό με φθηνότερα συνδυαστικά πακέτα. Πλησίασε τους 400.000 συνδρομητές η Nova, πάνω από 165.000 η Vodafone.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κλίμα... πολέμου τιμών στην κινητή: Τι προσφέρουν τώρα οι πάροχοι

Ακόμα πιο επιθετική εμπορική πολιτική από τις εταιρείες για να κερδίσουν μερίδια αγοράς. Πιο φθηνά τα δεδομένα, περισσότερος χρόνος ομιλίας, εκπτώσεις για συνδυαστικά πακέτα με σταθερή τηλεφωνία.