ΓΔ: 916.99 0.17% Τζίρος: 20.75 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:50:44 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Latsco Shipping

Επιστρέφει στα μεγάλα δεξαμενόπλοια ο όμιλος Λάτση με 4 νέα πλοία

Οι προδιαγραφές των δεξαμενοπλοίων συμμορφώνονται με τους πλέον αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς και διαθέτουν συστήματα τελευταίας τεχνολογίας ενώ έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης της λειτουργίας των συστημάτων τους εξ αποστάσεως.

Διευρύνει τον στόλο της η Latsco Shipping Ltd του ομίλου Λάτση, μέσα στο 2022 καθώς θα προσθέσει τέσσερα νεότευκτα δεξαμενόπλοια τύπου VLCC, τα οποία κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα, σηματοδοτώντας την επιστροφή της στον τομέα των πολύ μεγάλων δεξαμενόπλοιων. Η κατασκευή των VLCC ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2021.

Η τελετή ονοματοδοσίας των δύο πρώτων πλοίων, «ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΤΣΗΣ» και «ΕΡΙΕΤΤΑ ΛΑΤΣΗ», έγινε την περασμένη Δευτέρα 30 Μαΐου στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries με αναδόχους την πρέσβη της Ελλάδας στη Δημοκρατία της Κορέας, κ. Αικατερίνη Λούπα και την κ. Han, σύζυγο του CEO του ναυπηγείου. Τα άλλα δύο θα έχουν παραδοθεί μέχρι τον Οκτώβριο φέτος. Όλα θα είναι υπό ελληνική σημαία.

O επικεφαλής της Latsco, κ. Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης, με την ευκαιρία του γεγονότος δήλωσε: «Πρόκειται για μία πολύ σημαντική και συγκινητική στιγμή για την οικογένειά μου αλλά και για τη Latsco. Τα καινούρια πλοία αποτελούν τη ναυαρχίδα του στόλου μας, ο οποίος μεγεθύνεται και εκσυγχρονίζεται με ταχείς ρυθμούς. Θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ το προσωπικό της εταιρείας, που συνέβαλε στην ολοκλήρωση του εγχειρήματος».

Τα δεξαμενόπλοια «ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΤΣΗΣ» και «ΕΡΙΕΤΤΑ ΛΑΤΣΗ» έχουν μήκος 330 μέτρα και πλάτος 60 μέτρα. Η μεταφορική τους ικανότητα είναι 341.000 m3. Οι προδιαγραφές των δεξαμενοπλοίων συμμορφώνονται με τους πλέον αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς και διαθέτουν συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, με γνώμονα την μέγιστη προστασία του περιβάλλοντος και την βέλτιστη εξοικονόμηση ενέργειας.

Η δυνατότητα παρακολούθησης της λειτουργίας των συστημάτων του πλοίου εκ του μακρόθεν, από το γραφείο, σε συνδυασμό με τη διαρκή αξιολόγηση της συνολικής κατάστασης και επιχειρησιακής ετοιμότητας, μέσω ψηφιακού εξοπλισμού και τεχνολογίας τηλεμετρίας υψηλής ακρίβειας, ενισχύει περαιτέρω την βέλτιστη ενεργειακή διαχείριση και προστασία του περιβάλλοντος.

Με την προσθήκη των τεσσάρων νέων VLCC δεξαμενοπλοίων και την ολοκλήρωση του ναυπηγικού προγράμματος για το 2022, ο συνολικός στόλος της Latsco αυξάνεται σε 39 πλοία, έναντι των 11 που κατείχε προ εννέα ετών, όταν ο κ. Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης ανέλαβε την διεύθυνσή της. Εξ αυτών, τα 11 είναι δεξαμενόπλοια τύπου MR, τα 5 είναι δεξαμενόπλοια LR2, 9 είναι LPG και 2 είναι LNG.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Χριστίνα Μαργέλου της Eurobank στη λίστα Top 10 in ship finance 2022

Η κα Μαργέλου που βρίσκεται από το 2014 στο «τιμόνι» της Μονάδας Shipping της Eurobank και αποτελεί τη μόνη Ελληνίδα που ανήλθε στο τοπ 10 της λίστας της Lloyd's. Στα 3,3 δισ. δολάρια φτάνει το ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο της τράπεζας.
CB_Adriatic_Carl_Buttner
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Lomar Shipping θυγατρική της Libra Group, εξαγόρασε την Carl Buttner

H Lomar, με έδρα την Μεγάλη Βρετανία, εξαγοράζει την εταιρεία ηγέτιδα στον κλάδο της ναυτιλίας, με έδρα τη Βρέμη, ενώνοντας τις δύο οικογενειακές εταιρείες και αναπτύσσοντας το στόλο των δεξαμενόπλοιών της.
Attica Group-Aero-Highspeed
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Attica Group: Συμφωνία με πιστωτές και μετόχους της ΑΝΕΚ για τη συγχώνευση

Η συμφωνία έχει στόχο τη συγχώνευση με απορρόφηση της ΑΝΕΚ από την Εταιρία με σχέση ανταλλαγής μία κοινή ή προνομιούχο μετοχή της ΑΝΕΚ προς 0,1217 νέες κοινές ονομαστικές μετοχές της ATTICA.