ΓΔ: 1381.07 1.14% Τζίρος: 93.81 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Τράπεζα Πειραιώς

Τράπεζα Πειραιώς: Νέα υπηρεσία «Online Appointment» μέσω της winbank

Οι πελάτες μπορούν να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με στέλεχος της Τράπεζας σε ημέρα και ώρα που επιλέγουν και ανάλογα με τον τρόπο που τους εξυπηρετεί.

Το πλάνο ψηφιακού μετασχηματισμού της υλοποιεί η Τράπεζα Πειραιώς, με σκοπό την αξιοποίηση της τεχνολογίας και την προσφορά επιπλέον αξίας στους πελάτες της για το σύνολο των τραπεζικών τους αναγκών. Προσφέρει πλέον στους πελάτες λιανικής (ιδιώτες, μικρές επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες), τη δυνατότητα να προγραμματίσουν πλήρως ψηφιακά συνάντηση με εκπρόσωπο της Τράπεζας μέσω της  υπηρεσίας «Online Appointment».

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για μία καινοτόμα υπηρεσία η οποία παρέχεται τόσο μέσω winbank web banking όσο και μέσω winbank mobile εφαρμογής, διευκολύνει τους πελάτες στην οργάνωση της καθημερινότητάς τους, εξοικονομώντας τους πολύτιμο χρόνο και παρέχοντάς τους μια σύγχρονη τραπεζική εμπειρία. 

Συγκεκριμένα, οι πελάτες μπορούν να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με στέλεχος της Τράπεζας σε ημέρα και ώρα που επιλέγουν και ανάλογα με τον τρόπο που τους εξυπηρετεί:  επίσκεψη σε κατάστημα, τηλεφωνική συνάντηση, ή βιντεοκλήση (αυτή η δυνατότητα παρέχεται αποκλειστικά σε πελάτες Personal Banking & Business Banking Plus).  Επίσης έχουν τη δυνατότητα να ορίσουν το θέμα της συνάντησης, από μια μεγάλη γκάμα επιλογών, όπως ενδεικτικά: καταθέσεις, επενδύσεις, δάνεια, κάρτες, συναλλαγές και πληρωμές για τους ιδιώτες πελάτες, και επαγγελματικοί λογαριασμοί, επιχειρηματικά δάνεια, business κάρτες, καρνέ επιταγών και εισαγωγές / εξαγωγές για επιχειρήσεις και επαγγελματίες.

Η διαδικασία προγραμματισμού της συνάντησης ολοκληρώνεται την ίδια στιγμή χωρίς επιπλέον επικοινωνία, καθώς οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε διαθέσιμες ημέρες και ώρες των στελεχών των Καταστημάτων και μπορούν να επιλέξουν αυτή που τους εξυπηρετεί.

Παράλληλα, μπορούν να διαχειριστούν το ραντεβού τους και να τηρούν ιστορικό αρχείο των ολοκληρωμένων τους συναντήσεων. 

Η νέα καινοτόμα υπηρεσία «Online Appointment» διατίθεται και στις επιχειρήσεις, παρέχοντας  τη δυνατότητα συμμετοχής και όλων των συνδεδεμένων με την εταιρεία εκπροσώπων της.

Με την ολοκλήρωση του προγραμματισμού ραντεβού οι πελάτες λαμβάνουν στο email τους επιβεβαιωτικό email με τις λεπτομέρειες του ραντεβού, καθώς και ειδοποίηση (push notification) στο κινητό τους 1 ώρα πριν την προγραμματισμένη συνάντηση.

Περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία «Online Appointment» στο www.piraeusbank.gr
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μαργαρίτης (Πειραιώς): Πώς η AI θα αυξήσει την παραγωγικότητα των τραπεζών

Όπως τόνισε ο Ανώτερος Γενικός Διευθυντής, Group Chief Operating Officer της τράπεζας, η αύξηση αυτή μπορεί να φτάσει από 22 έως 30%, ενώ αναμένεται να μετασχηματίσουν τη σχέση τους με τους πελάτες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τράπεζα Πειραιώς: Ισχυρό ενδιαφέρον για το ομόλογο ύψους 500 εκατ. ευρώ

Η έκδοση υπερκαλύφθηκε 2,7 φορές καθώς δέχτηκε κεφάλαια 1,3 δισ. ευρώ. Η έκδοση συγκέντρωσε το ενδιαφέρον σημαντικού αριθμού θεσμικών επενδυτών από περισσότερους από 110 διαχειριστές κεφαλαίων.
Xristos Megalou, Trapeza Peiraios
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Χρ. Μεγάλου: Θα συνεχιστεί δυναμικά η χρηματοδότηση των επιχειρήσεων

Ο διευθύνων σύμβουλος της Τρ. Πειραιώς εμφανίστηκε αισιόδοξος για την πορεία της ελληνικής οικονομίας τα επόμενα χρόνια και επισήμανε ότι η καθαρή πιστωτική επέκταση της τράπεζας έφτασε το 1,7 δισ. ευρώ.