ΓΔ: 2106.9 0.94% Τζίρος: 312.11 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
DEI-Katasthma-marousi
Πηγή: ΔΕΗ

Η ΔΕΗ αναβαθμίζει το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών της

Το τελευταίο διάστημα η ενεργειακή εταιρεία έχει προχωρήσει σε μια σειρά από κινήσεις με στόχο να παρέχει νέες υπηρεσίες και προϊόντα στους πελάτες της μέσα από τα ψηφιακά και φυσικά της κανάλια.

Με στόχο την ακόμα πιο άμεση ανταπόκριση στα ζητήματα των πελατών της, η ΔΕΗ έχει προχωρήσει σε μια σειρά από αλλαγές, αναβαθμίζοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών της, προσφέροντας τους παράλληλα νέες υπηρεσίες μέσα από ψηφιακά και φυσικά κανάλια.

Η ΔΕΗ ανακοίνωσε πως η τηλεφωνική της εξυπηρέτηση γίνεται καλύτερη από ποτέ, μετά τις αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας του τηλεφωνικού της κέντρου. Συγκεκριμένα διεύρυνε το ωράριο λειτουργίας του τις καθημερινές από τις 7:00 έως τις 23:00 ενώ επεκτάθηκε η δυνατότητα εξυπηρέτησης κάθε Σάββατο 10:00 με 20:00 και προστέθηκαν επίσης αυτοματοποιημένες υπηρεσίες ενημέρωσης υπολοίπου λογαριασμού και πορείας αίτησης

Αξίζει να αναφερθεί ότι το 2021 απαντήθηκαν περισσότερες από 4.000.000 κλήσεις, ενώ μέσα στο 2022 κάθε μήνα εξυπηρετούνται περισσότεροι από 400.000 πελάτες. Για το 80% αυτών των κλήσεων, ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τα 20 δευτερόλεπτα.

Παράλληλα η εταιρεία προχώρησε στον επανασχεδιασμό του site της, θέλοντας να μπορεί να εξυπηρετήσει αποτελεσματικά τους καταναλωτές τόσο μέσα από τα φυσικά όσο και τα ψηφιακά κανάλια της. Η ΔΕΗ αναφέρει ότι οι καταναλωτές μπορούν να απευθυνθούν στη ψηφιακή βοηθό όπου κάθε μήνα την ρωτούν περίπου 25.000 μοναδικοί χρήστες. Επίσης μέσα από τη νέα σελίδα της ΔΕΗ, τουλάχιστον 10.000 χρήστες κάθε μήνα αγοράζουν διαδικτυακά προϊόντα της εταιρείας.

Οι κινήσεις αυτές έρχονται να εμπλουτίσουν το επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρει η ΔΕΗ στους πελάτες της, μετά και από τη νέα υπηρεσία υπηρεσίας Εξυπηρέτησης «Service for all», όπου το καταναλωτικό κοινό με προβλήματα ακοής μπορεί αυτόνομα, εύκολα και με ασφάλεια να προσεγγίσει και να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της ΔΕΗ. Η νέα υπηρεσία Εξυπηρέτησης της ΔΕΗ «Service for all» έχει την υποστήριξη της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος (ΟΜΚΕ).

Οι πελάτες της ΔΕΗ αλλά και κάθε ενδιαφερόμενος/η μπορούν μέσω του www.dei.gr να επισκεφθούν την εφαρμογή https://serviceforall.dei.gr για να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών, παρουσία διερμηνέα νοηματικής προκειμένου να πάρουν πληροφορίες αλλά και να επιλύσουν κάθε αίτημα τους. Συγκεκριμένα:

  • Η επιλογή του ραντεβού πραγματοποιείται με απλά βήματα μέσω της εφαρμογής https://serviceforall.dei.gr όπου ο πελάτης λαμβάνει επιβεβαιωτικό sms και e-mail με τα στοιχεία εισόδου,
  • Κατά το προγραμματισμένο ραντεβού ο πελάτης συμμετέχει σε βιντεοκλήση, παρουσία διερμηνέα που χρησιμοποιεί την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και εξυπηρετείται από εξειδικευμένο εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης πελατών,
  • Μέσω της εφαρμογής παρέχεται η δυνατότητα αποστολής εγγράφων και μηνυμάτων μέσω chat,
  • Στο τέλος της επικοινωνίας ο πελάτης λαμβάνει sms προκειμένου να απαντήσει σε Έρευνα Ικανοποίησης σε 3 σύντομες ερωτήσεις.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9:00 έως και τις 21:00.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Που ποντάρει η ΔΕΗ για να γίνει ο τέταρτος παίκτης στις τηλεπικοινωνίες

Συνδυαστικά πακέτα με σταθερό, internet, ρεύμα, φθηνή ανάπτυξη δικτύου και μεγάλη πελατειακή βάση τα βασικά της πλεονεκτήματα στη δυναμική της είσοδο στην τηλεπικοινωνιακή αγορά. Στόχος οι 590.000 συνδρομητές μέχρι το τέλος του 2028.
Εφαρμογή myΔΕΗ οθόνη κινητού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Από ζημιές 1,7 δισ. το 2019 σε κέρδη 400 εκατ. το 2024

Η ΔΕΗ, με στροφή στις ΑΠΕ και επέκταση σε νέες αγορές, μείωσε ζημιές, αύξησε επενδύσεις και έσοδα, ενώ μηδενίζει ως το 2026 τη λιγνιτική παραγωγή. Οι εκπομπές CO2 πέφτουν σημαντικά, ενόσω η εταιρεία αναπτύσσεται σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Γεώργιος Στάσσης-ΔΕΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ΔΕΗ αποχαιρετά τον λιγνίτη το 2026 και επενδύει 10,1 δισ. έως το 2028

Το 2026 κλείνουν οι τελευταίες λιγνιτικές μονάδας και η Πτολεμαϊδα 5 μετατρέπεται σε μονάδα αερίου. Επενδύσεις 10,1 δισ. σε ΑΠΕ, αποθήκευση, τηλεπικοινωνίες και τεχνητή νοημοσύνη, ενίσχυση παρουσίας στα Βαλκάνια μέχρι το 2028.
Κτίριο ΔΕΗ Ιωαννίνων
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η ΔΕΗ ετοιμάζει νέα προϊόντα και επενδύσεις σε ενέργεια και τηλεπικοινωνίες

Η ΔΕΗ από το 2026 θα προσφέρει νέες υπηρεσίες, όπως φωτοβολταϊκά, αντλίες θερμότητας και τηλεπικοινωνίες μέσω οπτικών ινών, ενώ προχωρά σε μεγάλες επενδύσεις σε ΑΠΕ και μονάδες φυσικού αερίου στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
ΔΕΗ- Capital Markets Day 2025
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Επενδυτικό πλάνο 10,1 δισ. με ΑΠΕ και τηλεπικοινωνίες στο επίκεντρο

Η ΔΕΗ παρουσίασε το επενδυτικό της πλάνο 10,1 δισ. ευρώ έως το 2028. Ο όμιλος θα δώσει έμφαση σε ΑΠΕ, τεχνολογία, FTTH και AI, στοχεύοντας EBITDA 2,9 δισ. και δυναμική επέκταση εντός και εκτός Ελλάδας.