ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Digitalized 2019: Η τράπεζα του μέλλοντος από την Alpha Bank

Η μετάβαση της Alpha Bank στην ψηφιακή εποχή βρέθηκε στο επίκεντρο της εκδήλωσης Digitalized 2019. Ήδη έχει επιτευχθεί η μεταφορά του 50% των συναλλαγών από τα ταμεία σε ψηφιακά κανάλια.

Με όραμα την απελευθέρωση των καταστημάτων από τις καθημερινές συναλλαγές, ώστε το σύνολο της ενέργειας της τράπεζας να διοχετευθεί στην προσφορά καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων, που θα δημιουργούν αξία για τους πελάτες, η Alpha Bank προχωρά με ταχύτητα στη νέα εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Στην κατεύθυνση αυτή πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το Digitalized 2019, με τη συμμετοχή περίπου 500 στελεχών της Alpha Bank και κορυφαίων επιχειρήσεων, το οποίο ανέδειξε την ισχυρή επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού στην εταιρική κουλτούρα της Alpha Bank και τη στρατηγική του ομίλου στην κατεύθυνση δημιουργίας της τράπεζας του μέλλοντος.

Κύριος στόχος του Digitalized, το οποίο διοργανώθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά, είναι η καθιέρωση ενός δημόσιου βήματος διαλόγου μεταξύ κορυφαίων στελεχών της αγοράς, σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων. Όπως, άλλωστε, αναγνώρισαν όλοι οι ομιλητές της διοργάνωσης, η νέα ψηφιακή πραγματικότητα είναι ήδη εδώ αλλάζοντας ριζικά το επιχειρείν και μεταβάλλοντας καθοριστικά την εταιρική κουλτούρα.

Στο πλαίσιο αυτό η Alpha Bank προχωρά στη νέα εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού έχοντας στο επίκεντρο τον πελάτη, και στην κατεύθυνση αυτή υλοποιεί μια σειρά από κινήσεις που αναβαθμίζουν την εμπειρία των πελατών στα φυσικά καταστήματα και τον τρόπο λειτουργίας τους, με στόχο την ομαλή μετάβαση στην ψηφιακή εποχή.

Το μήνυμα του Διευθύνοντος Συμβούλου

Με βιντεοσκοπημένο μήνυμά του που προβλήθηκε στην έναρξη της εκδήλωσης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alpha Bank, Βασίλειος Ψάλτης επεσήμανε ότι «οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες έρχονται να αμφισβητήσουν τα επιχειρηματικά μοντέλα που γνωρίζαμε, να αλλάξουν θεμελιωδώς τις προσδοκίες και συμπεριφορές μας στην αγορά και να μεταβάλουν την κουλτούρα και την καθημερινότητά μας, τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική μας σφαίρα. Το Digitalized 2019 αναδεικνύει αυτή την κρίσιμη διαδικασία μετάβασης και στοχεύει στο να καταγραφούν οι πτυχές της επίδρασης του ψηφιακού μετασχηματισμού στην εταιρική κουλτούρα. Υπό την έννοια αυτή, το Digitalized 2019, ως τμήμα του ψηφιακού μετασχηματισμού της Alpha Bank, αποτελεί απόδειξη της επιδίωξής μας να τοποθετήσουμε τους Πελάτες μας στο επίκεντρο της δράσης μας και να τους προσφέρουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες».

«Η τράπεζα του μέλλοντος»

Τους βασικούς πυλώνες της ψηφιακής στρατηγικής της Alpha Bank παρουσίασε ο Εντεταλμένος Γενικός Διευθυντής και Chief Digital Officer and Retail Banking Products της Alpha Bank, Δαμιανός Χαραλαμπίδης, ο οποίος τόνισε ότι η «τράπεζα του μέλλοντος» τοποθετεί την εμπειρία του πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της. Αναφερόμενος στα πρώτα εντυπωσιακά αποτελέσματα του προγράμματος ψηφιακού μετασχηματισμού που εφαρμόζει η Τράπεζα από το 2017, ο κ. Χαραλαμπίδης τόνισε μεταξύ άλλων πως:

  •  το 50% των συναλλαγών έχει ήδη μεταφερθεί από τα ταμεία των Καταστημάτων στα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας,
  • οι Ιδιώτες Πελάτες μπορούν να ανοίξουν νέο λογαριασμό, να αποκτήσουν χρεωστική κάρτα και
  • πρόσβαση στο Alpha web banking, σε οποιοδήποτε κατάστημα, σε 15 μόλις λεπτά,
  • η υποβολή των απαιτούμενων εγγράφων για την ανανέωση της νομιμοποίησης των επιχειρήσεων μπορεί πλέον να γίνει και μέσω e-banking, ενώ σε κάθε περίπτωση η διαδικασία ανανέωσης ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 3 ημέρες.

Ο κ. Χαραλαμπίδης παρουσίασε επίσης τα οφέλη από τους νέους τρόπους συνεργασίας που εφαρμόζονται στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της Τράπεζας (μεθοδολογία agile), τονίζοντας ότι ενισχύεται το ομαδικό πνεύμα και η ικανοποίηση του Προσωπικού, ενώ παράλληλα αυξάνεται σημαντικά η αποδοτικότητα και η αποτελεσματικότητα στη λειτουργία της Τράπεζας.

Ο Chief Customer Officer και CEO Financial Services, Dixons Carphone Group, Ανδρέας Αθανασόπουλος, ως κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης, ανέδειξε την κομβική σημασία του ανθρώπινου παράγοντα για την επιτυχία του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων.

Υπογράμμισε ότι αφετηρία κάθε προσπάθειας ψηφιακού μετασχηματισμού θα πρέπει να αποτελεί η εμπειρία του πελάτη, ο οποίος έχει πλέον ιδιαίτερα αυξημένες προσδοκίες και απαιτήσεις.

Ο κ. Αθανασόπουλος έθεσε ως αναγκαία προϋπόθεση για την επιτυχή «ψηφιακή στροφή» των επιχειρήσεων, την αναζήτηση νέων μοντέλων ηγεσίας και συνεργασίας. Αναφέρθηκε, επίσης, στις προκλήσεις αλλά και τις ευκαιρίες που γεννά το νέο πλαίσιο ανταγωνισμού στο οικοσύστημα των fintech και περιέγραψε τον τρόπο με τον οποίο η ανάλυση και διαχείριση δεδομένων μέσω machine learning και artificial intelligence επηρεάζει τον τρόπο λήψης αποφάσεων στις σύγχρονες επιχειρήσεις..

Στη συνέχεια, το κοινό της εκδήλωσης είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον πάνελ συζήτησης, στο οποίο κορυφαία στελέχη της αγοράς μοιράστηκαν τη σημαντική εμπειρία τους από τους διαφορετικούς επιχειρηματικούς κλάδους τους οποίους εκπροσωπούν και αντάλλαξαν απόψεις σχετικά με την επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού στην εταιρική κουλτούρα.

Στη συζήτηση, την οποία συντόνισε η δημοσιογράφος Εύα Αντωνοπούλου, συμμετείχαν ο κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος, η Group Strategic Planning, Executive Director του Ομίλου ΤΙΤΑΝ, Αλεξάνδρα Παπαλεξοπούλου, και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης. Οι ομιλητές συμφώνησαν ότι σημείο – κλειδί στη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού παραμένει ο άνθρωπος, ενώ η νέα εταιρική κουλτούρα που διαμορφώνεται τόσο στον χρηματοπιστωτικό τομέα όσο και στους υπόλοιπους κλάδους της οικονομίας, θα πρέπει να είναι ευθέως εναρμονισμένη με την τεχνολογική αναβάθμιση προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και με τη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας των πελατών.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την απονομή των βραβείων στους τρεις νικητές του εσωτερικού διαγωνισμού ψηφιακής καινοτομίας και νέων ιδεών της Alpha Bank, i3 (inspiration - innovation-implementation), ο οποίος διοργανώθηκε για πρώτη φορά φέτος και έτυχε μεγάλης ανταπόκρισης από το προσωπικό της Τράπεζας. Ακολούθησε η βράβευση των τριών ομάδων που διακρίθηκαν, μεταξύ δεκάδων συμμετοχών από 12 χώρες, στον νέο διαγωνισμό ψηφιακής καινοτομίας FinQuest by Alpha Bank, τον οποίο εγκαινίασε η Τράπεζα τον Σεπτέμβριο του 2019.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Βασίλης Ψάλτης, Διευθύνων Σύμβουλος Alpha Bank
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Alpha Bank: Ρεκόρ κερδοφορίας στο δ’ τρίμηνο, μεγάλες προσδοκίες για 2024-25

Σε αναθεώρηση στόχων για την τριετία 2024 - 2026 προχωρά η τράπεζα στοχεύοντας σε απόδοση ιδίων κεφαλαίων 14%, κέρδη ανά μετοχή 0,35 ευρώ το 2026 ενώ τα πλεονάζοντα κεφάλαια θα ξεπεράσουν το 1,5 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Χρηματοδότηση της Future Plans by TEXKA από την Alpha Bank

Η χρηματοδότηση αφορά στο επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας για την κατασκευή σύγχρονου συγκροτήματος γραφείων βελτιωμένης ενεργειακής συμπεριφοράς και χαμηλού περιβαλλοντικού αποτυπώματος, στον Δήμο Ελληνικού - Αργυρούπολης.
businessdaily-Alpha-Bank-Cyprus
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βασ. Ψάλτης: Είμαστε εδώ να συμβάλουμε στο αναπτυξιακό αφήγημα της Κύπρου

Πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις του Προέδρου του Δ.Σ., του CEO του Ομίλου και των διοικητικών ομάδων Ελλάδας και Κύπρου με την κυπριακή ηγεσία, εκπροσώπους της επιχειρηματικής κοινότητας και οικονομικούς παράγοντες.
Βασίλης Ψάλτης, Διευθύνων Σύμβουλος Alpha Bank
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Β. Ψάλτης: Το 2024 θα ξεδιπλωθεί η στρατηγική με τη UniCredit

Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της τράπεζας, μεγάλος στόχος παραμένει η διανομή μερίσματος καθώς έχει υπάρξει συμφωνία με τον SSM και απομένει τελική τυπική έγκριση που προβλέπεται μέχρι τον Απρίλιο του 2024.