ΓΔ: 1015.48 1.14% Τζίρος: 74.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Pepco
Φωτο: Shutterstock

Ενισχύει την παρουσία της η Pepco, διευρύνει το δίκτυο καταστημάτων

Το νέο κατάστημα στην Παιανία, που αποτελεί ακίνητο της Premia Properties, αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του τον Ιούνιο του 2023 και η διάρκεια μίσθωσης είναι 10 έτη, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Συνεχίζει την επέκταση του δικτύου καταστημάτων της η Pepco, έπειτα από τα έξι καταστήματα της εταιρείας που λειτουργούν ήδη από τις αρχές Οκτωβρίου σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα, καθώς συμφώνησε με την Premia Properties για την κατασκευή και ανάπτυξη καταστήματος ειδών ένδυσης και διακόσμησης σπιτιού.

Το νέο κατάστημα αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του τον Ιούνιο του 2023 και η διάρκεια μίσθωσης είναι 10 έτη, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Το κατάστημα θα λειτουργήσει σε ιδιόκτητο ακίνητο της Premia επί της Λεωφ. Λαυρίου 76 στην Παιανία. Το ακίνητο βρίσκεται σε κομβικό σημείο, όπου σήμερα στο ισόγειο στεγάζεται κατάστημα σούπερ μάρκετ της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος. Εκτείνεται σε οικόπεδο 4.557 τ.μ., με μισθωμένο εμβαδόν 1.486 τ.μ. και υπέργειες θέσεις στάθμευσης. Το νέο κατάστημα 555 τ.μ. θα ανοικοδομηθεί στον 1ο όροφο, άνωθεν του σούπερ μάρκετ με ξεχωριστή πρόσβαση και είσοδο.

Ο Κώστας Μαρκάζος, διευθύνων σύμβουλος της Premia Properties, δήλωσε πως «είμαστε χαρούμενοι για την συνεργασία με την Pepco στην Ελλάδα. Ο στόχος της Premia είναι η ενίσχυση του χαρτοφυλακίου μέσω μακροχρόνιων μισθώσεων με επιτυχημένους μισθωτές, διατηρώντας την προσήλωση στους στόχους μας και στις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης και του ESG». Παράλληλα, ο Bogdan Grigoriu, Operations Manager της Pepco Greece, ανέφερε: «Η εταιρεία μας, εξαρχής πίστεψε στις ισχυρές προοπτικές της ελληνικής αγοράς, στην οποία έχουμε δεσμευτεί να επενδύσουμε, ακολουθώντας δυναμικό πλάνο ανάπτυξης. Θεωρούμε ότι η Premia, θα αποτελέσει έναν αξιόπιστο συνεργάτη για την εξέλιξη των πλάνων μας στην Ελλάδα. Πιστεύουμε πως με το μοντέλο της Pepco θα προσφέρουμε στους καταναλωτές μία νέα πρόταση αγορών που θα τους συναρπάσει».

Ο πολωνικός όμιλος διαθέτει παιχνίδια, ρούχα και είδη σπιτιού με τιμή, το ανώτερο, 30 ευρώ. Διατηρεί πλέον παρουσία σε 17 χώρες της Ευρώπης, ενώ σχεδιάζει την είσοδο του στην Πορτογαλία την άνοιξη του 2023. Μέσα δε στο οικονομικό έτος του 2023 σχεδιάζεται το άνοιγμα τουλάχιστον 550 νέων καταστημάτων στην γηραιά ήπειρο, με τον απώτερο στόχο να αποτελεί ο έλεγχος από το Pepco Group περισσότερων από 20.000 σημείων των αλυσίδων Pepco και Dealz στην Ευρώπη και Poundland στη Βρετανία, μέσα στην επόμενη δεκαετία.

Το τελευταίο τρίμηνο του 2022 ο όμιλος Pepco κατέγραψε αύξηση πωλήσεων που τροφοδοτήθηκε από το φιλόδοξο πρόγραμμα επέκτασης της παρουσίας του σε αρκετές χώρες της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις του ομίλου εκπτωτικών καταστημάτων ρούχων και οικιακών ειδών αυξήθηκαν κατά 27% την περίοδο Οκτωβρίου - Δεκεμβρίου 2022, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο της περσινής χρήσης, αγγίζοντας τα 1,65 δισ ευρώ, ενώ σε συγκρίσιμη βάση η θετική μεταβολή διαμορφώθηκε σε 13%. Οι πωλήσεις της αλυσίδας Pepco αυξήθηκαν κατά 19,7%, ενώ ο τζίρος της αλυσίδας Poundland ενισχύθηκε κατά 4,4%.

Μέσα στο υπό εξέταση διάστημα, ο πολωνικός όμιλος άνοιξε συνολικά 105 νέα καταστήματα, ενώ δεσμεύεται για την προσθήκη συνολικά 550 νέων σημείων πανευρωπαϊκά κατά τη χρήση του 2023. Στην χώρα μας, ο όμιλος ξεκίνησε με ένα κατάστημα Pepco που εγκαινίασε τον περασμένο Οκτώβριο, ενώ πλέον λειτουργεί ήδη 8 σημεία και σχεδιάζει την περαιτέρω επέκταση της παρουσίας του. Στην Ισπανία λειτούργησαν 15 νέα καταστήματα Pepco μέσα στο πρώτο τρίμηνο, ενώ η Πορτογαλία αποτελεί την επόμενη αγορά-στόχο για τον πολωνικό όμιλο, καθώς σχεδιάζει να εγκαινιάσει την παρουσία του στην ιβηρική χώρα μέσα στην άνοιξη.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Athlete's foot-Fourlis
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Fourlis: Πουλάει τα σήματα Intersport και The Athlete's Foot στην Τουρκία

Με την υπογραφή της συμφωνίας ο όμιλος Fourlis επικεντρώνεται για τη δραστηριότητα Λιανικής Αθλητικών ειδών στις χώρες Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία και Κύπρο, έχοντας σήμερα ένα δίκτυο 106 καταστημάτων “Intersport” και e-commerce σε όλες τις χώρες.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συνεχής αύξηση τζίρου από την Pepco με «όπλο» τις χαμηλές τιμές

Η επέκταση του δικτύου καταστημάτων πανευρωπαϊκά τροφοδοτεί την αύξηση του τζίρου για τον πολωνικό όμιλο. Σε λειτουργία ήδη 8 καταστήματα της ομώνυμης αλυσίδας στην Ελλάδα, ενώ νέα προστίθενται προσεχώς.