ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Η Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, Μαρία Αναργύρου-Νίκολιτς

Coca Cola 3Ε: Ενισχύει το χαρτοφυλάκιο με την προσθήκη του καφέ Vergnano

Σε μια περίοδο αναζήτησης νέων προϊόντων με προοπτικές ανάπτυξης και υψηλά περιθώρια κέρδους η Coca-Cola Τρία Έψιλον πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιό την ιταλική εταιρεία καφέ.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον ανακοίνωσε την είσοδο της στην κατηγορία του καφές καθώς πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιό της το ιταλικό brand “Caffè Vergnano”. Όπως αναφέρει η εταιρεία, η προσθήκη του Caffè Vergnano ενδυναμώνει την ευελιξία του χαρτοφυλακίου της εταιρείας, συμβάλλοντας στην υλοποίηση του οράματός της να αποτελεί συνεργάτη επιλογής για τους πελάτες της, 24/7. 

Η Caffè Vergnano ιδρύθηκε το 1882 και είναι οικογενειακή ιταλική εταιρεία καφέ που εδρεύει στη Santena της Ιταλίας. Kατέχει την έκτη θέση στην ιταλική αγορά λιανικής, με παρουσία σε περισσότερες από 19 περιφέρειες της χώρα και πάνω από 4.500 πελάτες HORECA. Στο χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνονται προϊόντα όπως παραδοσιακός εσπρέσο σε διάφορα μείγματα, πακέτα και μορφές, όπως, καβουρδισμένος, αλεσμένος καθώς και σε κάψουλες.

Η Μαρία Αναργύρου-Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, δήλωσε: «H επωνυμία Caffè Vergnano είναι μια εξαιρετικά σημαντική προσθήκη στο χαρτοφυλάκιό μας, καθώς εστιάζει έντονα στον κλάδο HoReCa, που αποτελεί κινητήριο δύναμη ανάπτυξης για εμάς και τους πελάτες μας. Ο Caffè Vergnano ενισχύει την ευελιξία του 24/7 χαρτοφυλακίου μας και μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε ένα χαρτοφυλάκιο καφέ που καλύπτει μια ευρεία γκάμα προτιμήσεων των καταναλωτών. Η ευελιξία του χαρτοφυλακίου μας, σημαίνει ότι μπορούμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να παρέχουν τη καλύτερη πρόταση για κάθε περίσταση κατανάλωσης, ενώ τους προσφέρουμε αξία μέσω των προϊόντων υψηλής ποιότητας». 

H Carolina Vergnano, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Caffè Vergnano δήλωσε: «Η ελληνική αγορά ήταν πάντα πολύ σημαντική και αγαπητή σε εμάς. Τώρα, χάρη στη συνεργασία με την Coca-Cola Τρία Έψιλον, αισθανόμαστε ισχυρότεροι σε σχέση με τις αναπτυξιακές μας φιλοδοξίες. Συνδυάζοντας την εμπειρία, το δίκτυο και την τεχνογνωσία της Coca-Cola Τρία Έψιλον, με την κληρονομιά του καφέ, τα διακεκριμένα προϊόντα και τη βαθιά γνώση του κλάδου, συνθέτουμε τα κατάλληλα εφόδια για να επιταχύνουμε την επέκτασή μας και να φέρουμε τον αυθεντικό espresso μας στους Έλληνες καταναλωτές».

Η Αθηνά Ποπώφ, Coffee, Pr. Spirits και Snacks Business Director της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε και επισήμως στο χαρτοφυλάκιό μας τον Caffè Vergnano. Έναν καφέ, που αποτελεί συνώνυμο της ιταλικής κληρονομιάς, της αυθεντικότητας, της ποιότητας και της μοναδικότητας και απαντά στις ανάγκες των καταναλωτών με καινοτόμα και ποιοτικά προϊόντα που σέβονται τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης. Αξιοποιώντας τις εμπορικές μας δυνατότητες και την τεχνογνωσία μας για άριστη ενεργοποίηση στα σημεία πώλησης, επιθυμούμε να είναι τοκορυφαίοbrandιταλικού espressoπου προτιμούν οι πελάτες και οι καταναλωτές μας στον κλάδο HoReCa».

 

Υπενθυμίζουμε πως η Coca Cola HBC είχε εξαγοράσει το 30% της ιταλικής Cafe Vergnano το 2021 όπου η Coca-Cola HBC έχει αναλάβει πλέον την αποκλειστική διανομή των προϊόντων της Caffe Vergnano στις αγορές όπου δραστηριοποιείται ο ελληνικός όμιλος, πλην της Ιταλίας. Επίσης η Coca-Cola HBC θα εκπροσωπείται στο διοικητικό συμβούλιο της ιταλικής εταιρείας.

Με το 75% του κύκλου εργασιών της να προέρχεται από την αγορά των αναψυκτικών, η Coca Cola Company θέλει να διαφοροποιήσει τις πηγές των εσόδων της μεγαλώνοντας το αποτύπωμά της στην αγορά του καφέ που υπολογίζεται ότι ξεπερνούσε προ πανδημίας τα 165 δισ. δολάρια παγκοσμίως. Αν και το ποσό δείχνει μικρό μπροστά στα πάνω από 500 δισ. δολάρια που φτάνει η αξία της αγοράς αναψυκτικών, η Coca Cola βλέπει μια ευκαιρία ανάπτυξης στην αγορά του καφέ, ώστε να καλύψει τις απώλειες που θα έχει από τη στροφή σε πιο υγιεινή διατροφή, τάση που ήταν ήδη ισχυρή, αλλά φαίνεται ότι ενισχύεται περαιτέρω μετά την πανδημία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca Cola HBC: Αύξηση πωλήσεων 17% στο 9μηνο, οι εκτιμήσεις για το έτος

Η αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 2,2% σε οργανική βάση, οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να αυξάνονται κατά 1,5%, τα ποτά ενέργειας 24,8% και τον καφέ 33,5%.