ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Ενισχύεται η παρουσία σε χώρες του εξωτερικού της Goody’s-Everest

Tα σήματα του ομίλου Goody's-Everest βρίσκονται συνολικά σε 12 χώρες: Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Κύπρος, Ουγγαρία, Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Β. Μακεδονία, Αίγυπτο, Κατάρ, Σαουδική Αραβία και Κουβέιτ.

Την παρουσία του στο εξωτερικό ενισχύει περαιτέρω ο όμιλος εστίασης Goody's-Everest. Συγκεκριμένα, η περυσινή χρονιά σηματοδότησε την επανεκκίνηση της επέκτασης του ομίλου στο εξωτερικό μετά την πανδημία, με τα 3 σημαντικότερα σήματά του να υλοποιούν μια σειρά στοχευμένων κινήσεων για την ανάπτυξη των δικτύων τους, όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση.

Τα Goody's Burger House εγκαινίασαν το πρώτο τους κατάστημα στο Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας τον περασμένο Δεκέμβριο. Το κατάστημα βρίσκεται σε κεντρικό σημείο της πόλης και λειτουργεί προσφέροντας όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες -όπως dine in, takeaway, pick up, delivery, αλλά και drive thru. Έχει συνολικό εμβαδό περίπου 500 τ.μ, το οποίο αναπτύσσεται σε δύο ορόφους, ενώ διαθέτει εξωτερικό καθιστικό και ανοιχτό parking. Στα επίσημα εγκαίνια που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα παρουσία του πρέσβη της Ελλάδας στη Σαουδική Αραβία καθώς Ελλήνων που ζουν στη χώρα. Το φιλόδοξο πλάνο ανάπτυξης περιλαμβάνει 2 ακόμα καταστήματα μέσα στο έτος στην πόλη του Ριάντ, αλλά και την επέκταση σε άλλες πόλεις.

Λίγους μήνες πριν, τα Goody's Burger House άνοιξαν ένα νέο κατάστημα στην πόλη Suceava της Ρουμανίας, με στόχο τη σταδιακή επέκταση στις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας. Αντίστοιχο είναι και το πλάνο επέκτασης της αλυσίδας στην Κύπρο, όπου η πολυαναμενόμενη επιστροφή τού αγαπημένου σήματος ξεκίνησε από στις αρχές Σεπτεμβρίου 2022. Το πρώτο κατάστημα άνοιξε στη Λεμεσό -τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Κύπρου και δημοφιλή τουριστικό προορισμό- ενώ ο σχεδιασμός περιλαμβάνει ταχεία ανάπτυξη σε όλη τη χώρα.

Παράλληλα, συνεχίζεται η ανάπτυξη του δικτύου των Flocafe Espresso Room, με το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στο διεθνές αεροδρόμιο της Ντόχα του Κατάρ -ένα από τα πλέον πολυτελή αεροδρόμια στον κόσμο- ενώ ένα δεύτερο κατάστημα ετοιμάζεται να λειτουργήσει μέσα στις επόμενες ημέρες στην περιοχή Msheireb της Ντόχα.

Σημειώνεται ότι πέρυσι ξεκίνησαν τη διεθνή τους ανάπτυξη τα Everest, με το πρώτο κατάστημα στη Β. Μακεδονία, και πιο συγκεκριμένα στο εμπορικό κέντρο Vero Center στα Σκόπια.

Υπενθυμίζεται ότι τα σήματα του ομίλου Goody's-Everest βρίσκονται συνολικά σε 12 χώρες: Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Κύπρος, Ουγγαρία, Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Β. Μακεδονία, Αίγυπτο, Κατάρ, Σαουδική Αραβία και Κουβέιτ, ενώ αναμένεται περαιτέρω ανάπτυξη και σε άλλες χώρες.

Η Κατερίνα Παπαγεωργίου, Chief Operating Officer του ομίλου Goody's-Everest, δήλωσε σχετικά: «Η στοχευμένη ανάπτυξη των αλυσίδων μας στο εξωτερικό είναι σημαντική προτεραιότητα για εμάς. Αποτελεί δε, την έμπρακτη επιβεβαίωση της μεγάλης αξίας που έχουν τα σήματά μας, η οποία ξεπερνά τα στενά όρια της χώρας μας. Είμαστε ευγνώμονες για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στον όμιλό μας οι επενδυτές που αναλαμβάνουν την επέκταση των σημάτων μας στο εξωτερικό. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε την ισχυρή μας παρουσία και εκτός Ελλάδας, αξιοποιώντας επενδυτικές ευκαιρίες για την επέκτασή μας σε μεγάλες πόλεις και δίκτυα ταξιδιωτικών υπηρεσιών».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης στοχεύει το Δειπνοσοφιστήριον

Η επιχείρηση εστίασης εφαρμόζει τη βιώσιμη γαστρονομία, θέλοντας να εξαλείψει τόσο την σπατάλη φαγητού όσο και τη χρήση πλαστικών και μη ανακυκλώσιμων υλικών. Ενισχύεται η συνεργασία με μικρούς παραγωγούς.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες επενδύσεις από τον όμιλο «Καστελόριζο», εξετάζει είσοδο στο Ελληνικό

ο πρόεδρος και ιδρυτής του ομίλου «Καστελόριζο» Αντώνης Σταύρου ανέφερε ότι υπάρξουν σε εξέλιξη συζητήσεις με τη Lamda Development, για παρουσία στο Ελληνικό, και τη λειτουργία καταστήματος στο πολυτελές εμπορικό κέντρο «Riviera Galleria».
everest
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αλλάζουν εικόνα τα everest, στόχος η ισχυρή ανάπτυξη με franchise

Προσπάθεια για νέο λανσάρισμα της φίρμας, με αλλαγή στην εικόνα των καταστημάτων και νέα προϊόντα. Αναζητούν συνεργάτες για την ανάπτυξη του δικτύου. Προσπάθεια για συγκράτηση των ανατιμήσεων.