ΓΔ: 1424.04 0.16% Τζίρος: 185.19 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Από μηδέν σε 15 καταστήματα η Pepco μέσα σε μόλις εννέα μήνες

Ο πολωνικός όμιλος ανοίγει αύριο το νέο του κατάστημα στο Κιλκίς σε υλοποίηση του πλάνου εντατικής διεύρυνσης της παρουσίας του πανευρωπαϊκά. Αυξημένες πωλήσεις κατά 22% το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης.

Με ταχείς ρυθμούς προχωρά η επέκταση του δικτύου της πολωνικής αλυσίδας Pepco στην χώρα μας, σε εφαρμογή του φιλόδοξου πλάνου του ομίλου για την προσθήκη άνω των 500 νέων καταστημάτων του πανευρωπαϊκά φέτος.

Ειδικότερα, το 15ο κατάστημα της αλυσίδας ανοίγει αυτές τις ημέρες στο Κιλκίς, περαιτέρω ενισχύοντας την παρουσία της Pepco στην βόρεια Ελλάδα, όπου λειτουργούν ήδη 4 σημεία στην Θεσσαλονίκη, κι από ένα κατάστημα στην Βέροια, την Ξάνθη και τη Λάρισα. Ακόμη 6 καταστήματα λειτουργούν στην Αθήνα κι ένα στην Κόρινθο. Σημειώνεται ότι η αλυσίδα άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην χώρα μας μόλις τον περασμένο Οκτώβριο.

Συνολικά ο όμιλος κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 22,8% το πρώτο εξάμηνο φέτος συγκριτικά με πέρσι, αγγίζοντας τα 2,83 δισ ευρώ σε τζίρο, ενώ σε απολύτως συγκρίσιμα μεγέθη η θετική μεταβολή διαμορφώνεται σε 11,1%. Τα κέρδη EBITDA του ομίλου ανήλθαν σε 377 εκατ ευρώ, αυξανόμενα κατά 11% συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ τα κέρδη προ φόρων υποχώρησαν κατά 5,% συγκριτικά με πέρσι, διαμορφούμενα σε 134 εκατ ευρώ.

Ειδικά σε ό,τι αφορά την αλυσίδα Pepco, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 15,8% το πρώτο εξάμηνο φέτος, ενώ για την αλυσίδα Poundland η αντίστοιχη μεταβολή ανήλθε σε 4,9%, χάριν εν πολλοίς στις εξαιρετικές επιδόσεις της περιόδου των Χριστουγέννων (πρώτο τρίμηνο για την τρέχουσα χρήση), αλλά και την καλή εξέλιξη του τζίρου το δεύτερο τρίμηνο.

Ο πολωνικός όμιλος άνοιξε συνολικά 166 νέα καταστήματα μέσα στο πρώτο εξάμηνο και διατηρεί τον σχεδιασμό του για την προσθήκη τουλάχιστον 550 νέων σημείων στο σύνολο του έτους. Αμετάβλητη παραμένει και η πρόβλεψη ως προς τα κέρδη σε επίπεδο EBITDA, τα οποία αναμένεται να αυξηθούν με διψήφιο ποσοστό μεταξύ 15% και 20% φέτος, από 731 εκατ ευρώ την περσινή δωδεκάμηνη χρήση.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στην... επίθεση η πολωνική Pepco, έφτασε τα 27 καταστήματα στην Ελλάδα

Ο πολωνικός όμιλος είχε αυξημένα έσοδα κατά 11% το πρώτο τρίμηνο της χρήσης, κυρίως χάρη στη συστηματική επέκταση των αλυσίδων του. Προβληματισμός για την Ερυθρά Θάλασσα και τις επιπτώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στον Πύργο του Πειραιά έστησε η Zara το μεγαλύτερο κατάστημά της

Πρόκειται για το δεύτερο μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη, το οποίο διαθέτει συλλογές ρούχων σε αποκλειστικότητα και ενσωματώνει τεχνολογικές καινοτομίες για την εξυπηρέτηση του επισκέπτη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με όπλο τις σταθερές τιμές, η Pink Woman πετυχαίνει ισχυρή ανάπτυξη

Η εταιρεία γυναικείων ενδυμάτων έχει επιλέξει να κρατά σταθερές τιμές τα τελευταία χρόνια και κερδίζει έδαφος στην αγορά με διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων και σημαντική αύξηση κερδών το 2023.
mango stores-emporio
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επιδόσεις ρεκόρ για τη Mango το 2023, κινείται στα χνάρια της Inditex

Ο ισπανικός όμιλος ακολουθεί το παράδειγμα της Inditex, αναβαθμίζοντας τις συλλογές του και κρατώντας αποστάσεις από τον φθηνότερο ανταγωνισμό. Τουλάχιστον 500 νέα καταστήματα μέχρι το 2026, τα έσοδα θα αγγίξουν τα 4 δισ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες φίρμες στα πολυκαταστήματα Attica, διψήφια αύξηση πωλήσεων το 2023

Διεύρυνση εμπορικών συνεργασιών με νέα διεθνή brands, τόσο στην ένδυση όσο και στα καλλυντικά. Μέχρι τον Σεπτέμβριο η ριζική ανακαίνιση του Attica στο Golden Hall. Αύξηση πωλήσεων 12% και καθαρών κερδών 25% το 2023.