ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Πηγη: ChartCo

«Άνοιξε πανιά» η ChartCo για την ελληνική ναυτιλία

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.
Γραφεία στην Ελλάδα άνοιξε μία από τις ταχέως αναπτυσσόμενες εταιρείες διαχείρισης στόλων πλοίων, σε μια κίνηση που καταδεικνύει τη μεγάλη σημασία της ελληνικής ποντοπόρου ναυτιλίας.

Την έναρξη της φυσικής της παρουσίας στην ελληνική αγορά, τόσο μέσω εξειδικευμένου γραφείου πωλήσεων, όσο και μέσω πλήρους πακέτου υπηρεσιών πελατειακής υποστήριξης, ανακοίνωσε η ChartCo, μια από τις ταχέως αναπτυσσόμενες εταιρείες διαχείρισης στόλων πλοίων.

Πρόκειται για μια ακόμα κίνηση ενός ξένου οργανισμού την τελευταία διετία, που καταδεικνύει την μεγάλη σημασία της ελληνικής ποντοπόρου ναυτιλίας και του πόσο σημαντική αγορά αποτελεί αυτή για πληθώρα εταιρειών του εξωτερικού, που ειδικεύονται στην παροχή υπηρεσιών προς τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων παγκοσμίως.

Η παρουσία της ChartCo στην Ελλάδα κρίθηκε απαραίτητη για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, καθώς κατά την διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας έχει αναπτύξει σημαντικά την παρουσία στην Ελλάδα και την Κύπρο, εξυπηρετώντας πλέον πάνω από 100 ναυτιλιακές εταιρείες και πάνω από 1.500 πλοία στην ευρύτερη περιοχή.

Το νέο γραφείο θα ενισχύσει το παγκόσμιο δίκτυο των έμπειρων στελεχών που είναι επιφορτισμένα με την καθημερινή διαχείριση των πλοίων, τόσο στο σκέλος της ασφαλούς πλοήγησής τους, όσο και στο σκέλος της συμμόρφωσής τους με τις διάφορες νόρμες και τους κανονισμούς που ισχύουν σε επιμέρους σημεία της υφηλίου.

«Τα εγκαίνια των νέων μας γραφείων θα ενισχύσουν την παρουσία μας και θα προσφέρουν μια σημαντικά βάση υποστήριξης για τους πελάτες μας», σημειώνει ο επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων της ChartCo στην Ελλάδα και την Κύπρο, κ. Ευθύμιος Χαλδεάκης. Αντίστοιχα, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Μάρτιν Τέιλορ ανέφερε ότι «η κύρια πλατφόρμα μας, το σύστημα OneOcean, έχει τύχει θερμής υποδοχής από ένα σημαντικό αριθμό ελληνικών ναυτιλιακών εταιρειών, που αξιολογούν θετικά το μπουκέτο υπηρεσιών που προσφέρει».

Ζωντανή παρακολούθηση στόλου

Μεταξύ άλλων, η πλατφόρμα OneOcean προσφέρει ζωντανή παρακολούθηση του στόλου των πλοίων της κάθε ναυτιλιακής εταιρείας, όχι μόνο αναφορά με την θέση τους και τις κινήσεις τους, αλλά και σε ό,τι αφορά την κανονιστική τους συμμόρφωση, με βάση τον προορισμό τους.

Με τον τρόπο αυτό αποφεύγονται κοστοβόρες κρατήσεις και έλεγχοι, καθώς τα πληρώματα γνωρίζουν ανά πάσα ώρα και στιγμή τι επιτρέπεται και τι όχι στο κάθε λιμάνι, αποφεύγοντας την επιβολή κοστοβόρων προστίμων. Επίσης, μέσω της παρακολούθησης του στόλου, μπορούν να εντοπιστούν πιθανές πηγές καθυστερήσεων, ή κινδύνων, μέσω π.χ. της ταυτόχρονης αξιολόγησης των κατά τόπους καιρικών συνθηκών και μετεωρολογικών προβλέψεων. Εύλογα λοιπόν αντιλαμβάνεται κανείς, γιατί τέτοιου είδους υπηρεσίες τυγχάνουν σημαντικής απήχησης μεταξύ των Ελλήνων πλοιοκτητών.

Εκτός από την Ελλάδα, η ChartCo διαθέτει επίσης γραφεία στην Μεγ. Βρετανία, που αποτελεί και την έδρα της, όπως επίσης και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, αλλά και της Νοτιοανατολικής Ασίας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Συμφωνία για την εξυγίανση της SATO

Ελπίδα για εξεύρεση λύσης στα προβλήματα που αντιμετωπίζει φαίνεται ότι παρουσιάζεται για τη SATO, με την Ανώνυμη Εταιρεία Ειδών Γραφείου και Σπιτιού να ανακοινώνει ότι επετεύχθη συμφωνία εξυγίανσής της, την επικύρωση της οποίας αιτήθηκε σήμερα η εταιρεία ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κλιμακώνεται η κόντρα στην Creta Farms - Μήνυση εναντίον του Κων. Δομαζάκη

Υποβολή Μήνυσης και άσκησης αγωγής εναντίον του κου Κωνσταντίνου Δομαζάκη μεταξύ άλλων για τέλεση κακουργηματικής διάστασης απάτη, απιστία, παραπλάνηση του επενδυτικού κοινού και παραβιάσεις διατάξεων του Νόμου περί AE.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Μειώθηκαν τα υπερκέρδη εφοπλιστών από την αποθήκευση πετρελαίου

Τα ναύλα των τάνκερ υποχώρησαν αρκετά στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας, παραμένουν όμως έως και 90% πάνω από τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων, ενώ θα αργήσει η εξομάλυνση της αγοράς πετρελαίου.