ΓΔ: 894.74 0.69% Τζίρος: 60.66 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
marina_floisvos
Η μαρίνα του Φλοίσβου. Πηγή: Shutterstock.

«Πράσινη» η Μαρίνα του Φλοίσβου με νέο σχέδιο βιώσιμης ανάπτυξης

Η Lamda Development εντατικοποιεί τις προσπάθειές της για την καλύτερη διαχείριση των αποβλήτων, τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και την ορθότερη διαχείριση της κατανάλωσης νερού.

Για τρίτη συνεχή χρονιά η Lamda Development παρουσίασε την Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης της Μαρίνας Φλοίσβου, καθώς η εταιρεία εντατικοποιεί τις προσπάθειές της για την καλύτερη διαχείριση των αποβλήτων, τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και την ορθότερη διαχείριση της κατανάλωσης νερού. Μέσα στην χρονιά που πέρασε, η Lamda κλήθηκε να διαχειριστεί μία δύσκολη κατάσταση, δεδομένων των περιορισμών που η πανδημία επέβαλε, αναγκαζόμενη να κλείσει στο κοινό τους χώρους της και παράλληλα να εξυπηρετήσει με ασφάλεια τους πελάτες της, μεριμνώντας και για την υγεία των εργαζομένων της. Πλέον, οραματίζεται ένα καλύτερο μέλλον τόσο για τον όμιλο όσο και για την τοπική κοινωνία, υπό την προϋπόθεση ότι η πανδημία θα τεθεί οριστικά υπό έλεγχο. 

Ειδικότερα, μέσα στο 2022 προβλέπεται να αντικατασταθούν όλα τα οχήματα υπηρεσίας με ηλεκτρικά, καθώς στους χώρους της Μαρίνας Φλοίσβου λειτουργούν ήδη τέσσερις φορτιστές ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ενώ ακόμη πιο φιλόδοξοι είναι οι στόχοι της εταιρείας μακροπρόθεσμα, κι εφόσον οι συνθήκες το επιτρέψουν. Όπως επεσήμανε κατά την παρουσίαση του ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Marina Flisvos, κ. Σταύρος Κατσικάδης, η ανάπτυξη δικτύου οπτικής ίνας, σε όλη την έκταση της Μαρίνας, η τοποθέτηση αισθητήρων κίνησης για τα σκάφη, η δημιουργία εγκαταστάσεων φωτοβολταϊκών και η λειτουργία ανεμογεννητριών, ακόμη και σε πλωτές προβλήτες μέσα στους χώρους της -εφόσον αυτό είναι εφικτό- είναι μερικά από τα σχέδια της επόμενης ημέρας που εκτιμάται ότι θα οδηγήσουν την εταιρεία σε περαιτέρω ανάπτυξη. 

Αναφερόμενος δε στην ανάγκη στελέχωσης της εταιρείας με ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό, ο κ. Κατσικάδης τόνισε ότι, στο πλαίσιο των συνεργειών που οπωσδήποτε θα προκύψουν από την προγραμματιζόμενη λειτουργία της Μαρίνας του Αγίου Κοσμά, δεν αποκλείεται η δημιουργία δομών εκπαίδευσης προσωπικού, καθώς η τεχνογνωσία που απαιτείται από τους εργαζόμενους στην εταιρεία είναι ιδιαίτερα εξειδικευμένη. O ίδιος εξέφρασε την αισιοδοξία του για την περαιτέρω εξέλιξη του yachting στην χώρα μας τα επόμενα χρόνια, υπογραμμίζοντας ωστόσο την ανάγκη εκσυγχρονισμού των υποδομών αλλά και αποσαφήνισης του νομοθετικού πλαισίου που διέπει τον θαλάσσιο τουρισμό ώστε να επιτευχθεί η επιδιωκόμενη επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην χώρα μας. 

Η Μαρίνα Φλοίσβου κατέχει μερίδιο 22% της εγχώριας αγοράς, βάσει των εσόδων της, ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ποσοστό άνω του 50% των 303 θέσεων ελλιμενισμού που διαθέτει καταλαμβάνεται από mega yachts, δηλαδή θαλαμηγούς μήκους άνω των 35 μέτρων. Η πληρότητα ελλιμενισμού παρέμεινε στο 100% και το 2020, με τον αριθμό μόνιμων σκαφών να αυξάνεται κατά 7%, ενώ μείωση κατά 46% παρατηρήθηκε στον συνολικό αριθμό διερχομένων σκαφών, ενισχύοντας τον χαρακτηρισμό της μαρίνας ως home port. 

Σε ό,τι αφορά την διαχείριση του ανθρακικού της αποτυπώματος, η Lamda αξιοποιεί το σύστημα των μετρητών καταγραφής κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας, προκειμένου να παρακολουθεί τις επιδόσεις της αλλά και να θέτει ποσοτικοποιημένους στόχους για την μείωση της κατανάλωσης ανά δραστηριότητα. Ειδικότερα, η Μαρίνα Φλοίσβου τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια από 100% ανανεώσιμες πηγές, ενώ μέσα στο 2020 μείωσε την κατανάλωση της κατά 5,6% σε σχέση με το 2019, και συνολικά κατά 10% την τελευταία τριετία. Επίσης, πέτυχε την μείωση της κατανάλωσης πετρελαίου θέρμανσης κατά 33%, ενώ παράλληλα διαχειρίζεται 16 διαφορετικά ρεύματα ανακύκλωσης. Επίσης, την χρονιά που πέρασε μείωσε τον αριθμό συμβάντων ρύπανσης κατά 10% συμβάλλοντας έτσι στην διατήρηση της ποιότητας των υδάτων στο 100% των ορίων της νομοθεσίας για νερά κολύμβησης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Μαρίνα Φλοίσβου βρίσκεται στην κορυφή με τις καλύτερες μαρίνες παγκοσμίως, καθώς κατέχει την υψηλότερη διάκριση 5 Gold Anchors Platinum του παγκόσμιου θεσμού Global Gold Anchor Scheme του Yacht Harbour Association. Μάλιστα, η μαρίνα αναδείχτηκε ως η δεύτερη mega yacht μαρίνα σε ευρωπαϊκή κλίμακα που έλαβε την διαπίστευση Platinum, ενώ παράλληλα είναι η πρώτη και μοναδική μαρίνα στην νοτιοανατολική Μεσόγειο που ξεπέρασε τις πέντε Χρυσές Άγκυρες. Τέλος, το 2020 η Μαρίνα Φλοίσβου έλαβε ακόμα μία πιστοποίηση, το διεθνές πρότυπο ISO 405001 : 2018 για την υγεία και ασφάλεια, ενώ από το 2008 πιστοποιείται με τα διεθνή πρότυπα ISO 9001 και ISO 14001 από το Lloyd’s Register Group. 

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

AUSA
ESG

Enterprise Greece: Συμμετοχή στην έκθεση αμυντικού εξοπλισμού AUSA

Το ελληνικό περίπτερο διοργανώθηκε και φέτος από το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, υπό την αιγίδα του υπ. Εθνικής 'Αμυνας, με την ενεργή υποστήριξη της Enterprise Greece και συμμετείχαν 9 ελληνικές επιχειρήσεις.
Cosmote, katastima, wrario
ESG

Cosmote: Δωρεάν επικοινωνία στους σεισμόπληκτους συνδρομητές της

Η εταιρεία αναστέλλει μέχρι και τις 31/10/21 κάθε διαδικασία για οριστική ή προσωρινή φραγή για όλους τους συνδρομητές συμβολαίου σταθερής, κινητής και συνδρομητικής τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές.