ΓΔ: 1381.07 1.14% Τζίρος: 93.81 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Πηγή: ΔΕΗ

Service for all: Νέα υπηρεσία της ΔΕΗ για άτομα με προβλήματα ακοής

Από την 1/7 μέσω της νέας υπηρεσίας Εξυπηρέτησης «Service for all», το καταναλωτικό κοινό με προβλήματα ακοής μπορεί αυτόνομα, εύκολα και με ασφάλεια να προσεγγίσει και να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της ΔΕΗ.

Νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης για άτομα με προβλήματα ακοής (κωφούς και βαρήκοους) ανακοίνωσε η ΔΕΗ, αναγνωρίζοντας όπως αναφέρει ότι η προσβασιμότητα στις υπηρεσίες της χωρίς αποκλεισμούς αποτελεί κοινωνική και ηθική υποχρέωσή της.

Από την Παρασκευή 1 Ιουλίου 2022 μέσω της νέας υπηρεσίας Εξυπηρέτησης «Service for all», το καταναλωτικό κοινό με προβλήματα ακοής μπορεί αυτόνομα, εύκολα και με ασφάλεια να προσεγγίσει και να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της ΔΕΗ. Η νέα υπηρεσία Εξυπηρέτησης της ΔΕΗ «Service for all» έχει την υποστήριξη της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος (ΟΜΚΕ).

Οι πελάτες της ΔΕΗ αλλά και κάθε ενδιαφερόμενος/η μπορούν μέσω του www.dei.gr να επισκεφθούν την εφαρμογή https://serviceforall.dei.gr για να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών, παρουσία διερμηνέα νοηματικής προκειμένου να πάρουν πληροφορίες αλλά και να επιλύσουν κάθε αίτημα τους. Συγκεκριμένα:

  • Η επιλογή του ραντεβού πραγματοποιείται με απλά βήματα μέσω της εφαρμογής https://serviceforall.dei.gr όπου ο πελάτης λαμβάνει επιβεβαιωτικό sms και e-mail με τα στοιχεία εισόδου,
  • Κατά το προγραμματισμένο ραντεβού ο πελάτης συμμετέχει σε βιντεοκλήση, παρουσία διερμηνέα που χρησιμοποιεί την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και εξυπηρετείται από εξειδικευμένο εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης πελατών,
  • Μέσω της εφαρμογής παρέχεται η δυνατότητα αποστολής εγγράφων και μηνυμάτων μέσω chat,
  • Στο τέλος της επικοινωνίας ο πελάτης λαμβάνει sms προκειμένου να απαντήσει σε Έρευνα Ικανοποίησης σε 3 σύντομες ερωτήσεις.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9:00 έως και τις 21:00.

Ο Γενικός Διευθυντής Διαχείρισης Πελατών Ιωάννης Τσαγιάννης δήλωσε σχετικά: «Η προσβασιμότητα, εκτός από νομοθετικά κατοχυρωμένο δικαίωμα, αποτελεί ταυτόχρονα συλλογική ηθική και κοινωνική υποχρέωση. Μέσα από εργώδη προετοιμασία μηνών η ΔΕΗ προσφέρει μια νέα υπηρεσία στους συμπολίτες μας με προβλήματα ακοής. Είμαστε η πρώτη εταιρεία στον χώρο της ενέργειας και από τις λίγες στην Ελλάδα που παρέχουμε την υπηρεσία αυτή.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω ολόθερμα όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτό το σημαντικό έργο. Η ΔΕΗ θα συνεχίζει να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για την πλήρη, ισότιμη και απεριόριστη πρόσβαση και συμμετοχή όλων στις υπηρεσίες της, συμβάλλοντας στην εξάλειψη διακρίσεων και αποκλεισμών».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

E-bike festival
ESG

Το πρώτο φεστιβάλ ποδηλάτων με ηλεκτρική υποβοήθηση στην Ελλάδα

Το ΔΕΗ e-bike Festival ταυτίζεται απόλυτα με τη στρατηγική πράσινου μετασχηματισμού της ΔΕΗ, τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης και την υπευθυνότητα της εταιρείας απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον, τονίζει η εταιρεία.
businessdaily-DEI-Retele Electrice Muntenia
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Εκσυγχρόνισε το μεγαλύτερο κεντρικό υποσταθμό της Ρουμανίας

Ο σταθμός διανέμει ηλεκτρική ενέργεια σε περίπου 70.000 πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των κεντρικών γραφείων της ρουμανικής κυβέρνησης και αρκετών νοσοκομείων. Η επένδυση ήταν ύψους περίπου 14 εκατ.
businessdaily-DEI-DEH
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Δεν έχει γίνει καμία συζήτηση ή συμφωνία για εξαγορά της Nova

Η ΔΕΗ συνεχίζει την υλοποίηση του πλάνου της για την ανάπτυξη ενός εθνικού δικτύου οπτικών ινών, μέσω της υφιστάμενης υποδομής του Δικτύου Διανομής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, τονίζει η εταιρεία.