ΓΔ: 1802.34 -1.42% Τζίρος: 252.22 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: Shutterstock

Επανέρχονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια μεταξύ Λάρισας - Θεσσαλονίκης

Όλα τα δρομολόγια στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Λάρισα - Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιούνται με αμαξοστοιχίες, μετά την αποκατάσταση των ζημιών και παράδοση της σιδηροδρομικής γραμμής από τον διαχειριστή υποδομής, ΟΣΕ.

Επανέρχονται από σήμερα Δευτέρα 6 Νοεμβρίου τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στο τμήμα Λάρισα - Ραψάνη - Λάρισα.

Ως εκ τούτου, όλα τα δρομολόγια στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Λάρισα - Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιούνται με αμαξοστοιχίες, μετά την αποκατάσταση των ζημιών και παράδοση της σιδηροδρομικής γραμμής από τον διαχειριστή υποδομής, ΟΣΕ. 

Σημειώνεται ότι, το πρόγραμμα δρομολογίων του Προαστιακού Λάρισα - Θεσσαλονίκη - Λάρισα επανέρχεται στον προγραμματισμό που ίσχυε πριν της διακοπή της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας. 

Επίσης, επανέρχεται το δρομολόγιο του λεωφορείου 12571 στο τμήμα Βόλος - Λάρισα. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια  στα κατά τόπους εκδοτήρια, την ηλεκτρονική έκδοση εισιτηρίων (https://tickets.hellenictrain.gr/), την εφαρμογή της Hellenic Train για κινητές συσκευές (Hellenic Train App), ή το 14511 (τηλέφωνο εξυπηρέτησης επιβατών).

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΟΣΕ: Διερεύνηση εκτροχιασμού εμπορικής αμαξοστοιχίας στο Κιλκίς

Σύμφωνα με αρμόδιους του Οργανισμού στην περιοχή βρίσκονται συνεργεία του ΟΣΕ που εκτιμούν τη ζημιά, ενώ η γραμμή αναμένεται να μείνει κλειστή για περίπου 2 μήνες, προκειμένου να αποκατασταθεί.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σιδηρόδρομος: Τρέχει και δεν φτάνει η κυβέρνηση για έργα 1,8 δισ. ευρώ

Στην ειδική μονάδα ωρίμανσης έργων του Υπερταμείου περνά η επιτάχυνση των έργων αναβάθμισης του δικτύου και ολοκλήρωσης των συστημάτων ασφαλείας, ενόψει της νέας συμφωνίας με τους Ιταλούς.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέος ΟΣΕ με... άρωμα ΔΕΗ και ώρα για ξεκαθάρισμα με τους Ιταλούς

«Μοντέλο ΔΕΗ» για τον νέο ΟΣΕ μόνο σε ευελιξία προσλήψεων και συμβάσεων, όχι και σε οικονομικά μεγέθη. Όλα ανοικτά στη δύσκολη διαπραγμάτευση με τους Ιταλούς της Hellenic Train. Τι θα γίνει με τα συστήματα ασφάλειας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Λεφτά δεν υπάρχουν για την υπόγεια γραμμή σιδηροδρόμου στην Πάτρα

Οριστικό το «όχι» της Κομισιόν στη χρηματοδότηση υπόγειας γραμμής μετά το Ρίο. Ο δήμαρχος Πατρέων, Κ. Πελετίδης, δηλώνει ότι δεν θα κάνει βήμα πίσω και θα φτάσει ως τον πρωθυπουργός. Εναλλακτικό σχέδιο από τον ΟΣΕ.