ΓΔ: 1480.23 -0.15% Τζίρος: 72.57 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Thessaloniki_real estate_akinita
Φωτο: Konstantinos Tsakalidis / SOOC

Ηλεκτρονικά η εξόφληση όλων των χρεώσεων στον Δήμο Θεσσαλονίκης

«Στόχος μας είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Δήμου, η απλούστευση των διαδικασιών, ώστε να μπει ένα τέλος στην αναμονή των δημοτών μας στα γκισέ» ανέφερε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης.

Νέες ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχουν την δυνατότητα στους πολίτες να ενημερωθούν για το σύνολο των οφειλών τους στο Δήμο (από κλήσεις, πρόστιμα κτλ) και να τις εξοφλήσουν άμεσα, προσφέρει ο Δήμος Θεσσαλονίκης.

Ακολουθώντας τον σύνδεσμο https://politis.thessaloniki.gr ο πολίτης εισέρχεται στην ειδική πλατφόρμα του ΟΠΣΕΠ (Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Εξυπηρέτησης του Πολίτη). Κάνοντας κλικ στα«Ειδοποιητήρια» και αφού συνδεθεί με τους κωδικούς taxis, μπορεί να δει αναλυτικά τις οφειλές που έχει προς τον Δήμο, οι οποίες φέρουν κωδικό RF. Με τον τρόπο αυτό μπορεί να τις εξοφλήσει άμεσα και απομακρυσμένα, χωρίς, δηλαδή, να χρειάζεται να επισκεφτεί τις αρμόδιες δημοτικές υπηρεσίες.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου «για πρώτη φορά, έχουν σταλεί με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο περισσότερα από 13.000 ειδοποιητήρια σε πολίτες, με τα οποία ενημερώνονται ότι στο πληροφοριακό σύστημα οικονομικών υπηρεσιών του Δήμου Θεσσαλονίκης έχει αναρτηθεί απόσπασμα βεβαιωτικού καταλόγου για οφειλές προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης και παρακαλούνται να εισέλθουν στην πλατφόρμα, προκειμένου να προχωρήσουν στην εξόφλησή τους ή στην άσκηση τυχόν ενδίκων μέσων. Στην ίδια πλατφόρμα, ο πολίτης μπορεί να δει και να ενημερώσει το προφίλ του, είτε το προσωπικό είτε της επιχείρησής του, έτσι ώστε να λαμβάνει χρήσιμες ενημερώσεις από τον Δήμο».

Σε σχετική δήλωσή του ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης σημειώνει: «Η προσπάθειά μας για έναν "έξυπνο", λειτουργικό Δήμο προς όφελος των πολιτών με την παροχή νέων ψηφιακών υπηρεσιών συνεχίζεται. Στόχος μας είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Δήμου, η απλούστευση των διαδικασιών, ώστε να μπει ένα τέλος στην αναμονή των δημοτών μας στα γκισέ και να καταστεί η δουλειά των υπαλλήλων μας πιο αποδοτική και πιο αποτελεσματική».

Ο Αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κώστας Βασιλόπουλος υπογράμμισε: «Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε την επόμενη ημέρα του Δήμου Θεσσαλονίκης, διαμορφώνουμε το νέο του πρόσωπο, ένα πρόσωπο σύγχρονο και φιλικό προς το δημότη. Εργαζόμαστε μεθοδικά, ώστε να κάνουμε πράξη τη δέσμευσή μας, το σύνολο των υπηρεσιών του Δήμου να προσφέρεται ψηφιακά, βάζοντας τίτλους τέλους σε χρόνιες παθογένειες της διοίκησης που ταλαιπωρούν τους πολίτες».

(Για τυχόν ερωτήματα οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα: 2313317240, 2313317660 και 2313317244).

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

BEYOND 2024: Η συμβολή του AI στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος

«Οι πολίτες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στον ιατρικό τους φάκελο εύκολα, είτε μέσω του υπολογιστή τους είτε μέσω του κινητού τηλεφώνου τους και να παρέχουν πρόσβαση στα δεδομένα του ιατρικού τους φακέλου σε γιατρούς του ΕΣΥ» ανέφερε ο υφυπουργός Υγείας.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επείγει ο ψηφιακός γραμματισμός των νέων, τονίστηκε σε διημερίδα του CommuniTIES

Σε χαιρετισμό του στην εναρκτήρια εκδήλωση, ο υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας-Θράκης, Σταύρος Καλαφάτης, χαρακτήρισε «επιτακτική αναγκαιότητα» τον ψηφιακό γραμματισμό.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κάθειρξη έως 244 έτη σε μέλη κυκλώματος διακίνησης παράνομων μεταναστών

Η εγκληματική δραστηριότητα του πολυμελούς κυκλώματος αποκαλύφθηκε πέρσι τον Ιούνιο από αστυνομικούς του Τμήματος Διαχείρισης Μετανάστευσης Αλλοδαπών της Διεύθυνσης Αλλοδαπών Θεσσαλονίκης.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καλύτερη εικόνα στην πυρκαγιά στη Θεσσαλονίκη - Έσβησε η φωτιά στην Τζια

Ο εκπρόσωπος Τύπου του Πυροσβεστικού Σώματος, πύραρχος Βασίλης Βαθρακογιάννης ανέφερε πως η φωτιά στη Θέρμη Θεσσαλονίκης αποτελεί την τρίτη κατά σειρά τις τελευταίες ημέρες στην ίδια περιοχή.