ΓΔ: 1604.29 0.21% Τζίρος: 115.94 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:26:40 DATA
Φωτο: Shutterstock

Στην έκθεση «Philoxenia-Hotelia» ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης

Στο περίπτερο του ΟΤΘ φιλοξενήθηκαν πλέον των 50 B2B παρουσιάσεων και προγραμματισμένων συναντήσεων με επαγγελματίες από τον διεθνή τουριστικό κλάδο, με στόχο την ανάπτυξη νέων συνεργασιών.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) συμμετείχε στην Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “Philoxenia-Hotelia” 2024.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, πριν την επίσημη έναρξη της έκθεσης, η Δρ. Κυριακή Ουδατζή εκπροσωπώντας τον ΟΤΘ, υποδέχτηκε 100 και πλέον Hosted Buyers από όλο τον κόσμο, που ήρθαν στην Θεσσαλονίκη για να συμμετέχουν στην Philoxenia, γνωρίζοντας παράλληλα την πόλη μέσα από την στοχευμένη ξενάγηση που τους προσέφερε ο ΟΤΘ. Οι κορυφαίοι επαγγελματίες του τουρισμού παρέλαβαν προωθητικό υλικό με το τουριστικό προϊόν της πόλης και ξεναγήθηκαν στο εμπορικό της κέντρο, ακολουθώντας ειδικά σχεδιασμένες διαδρομές, που περιλάμβαναν μνημεία και hot spots τουριστικού ενδιαφέροντος.

Στο περίπτερο του ΟΤΘ φιλοξενήθηκαν πλέον των 50 B2B παρουσιάσεων και προγραμματισμένων συναντήσεων με επαγγελματίες από τον διεθνή τουριστικό κλάδο, με στόχο την ανάπτυξη νέων συνεργασιών. Παράλληλα, ο ΟΤΘ καινοτόμησε με την παράλληλη δράση χρήσης 360οPhoto Booth, που προέτρεψε εκατοντάδες επισκέπτες της έκθεσης να προβάλλουν την Θεσσαλονίκη στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η εμπειρία ολοκληρώθηκε με μία «γλυκιά» εκδήλωση που έλαβε χώρα στο περίπτερο του Δήμου Θεσσαλονίκης, όπου ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του ΟΤΘ κος Αγγελούδης, μαζί με τον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Διαδημοτικής Συνεργασίας κο B. Γάκη, αφιέρωσαν μια τεράστια καρδιά από μπεζέδες, που σχημάτιζε το λογότυπο του φορέα, στον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

Η Δρ. Ουδατζή επισήμανε πως η συμμετοχή του ΟΤΘ σε διεθνούς κύρους και εμβέλειας εκθέσεις τουρισμού, σε συνδυασμό με την αγαστή συνεργασία του Οργανισμού με τους θεσμικούς, δημόσιους, ιδιωτικούς και λοιπούς φορείς της πόλης και της περιφέρειας, ενισχύει τον στόχο ανάδειξης της Θεσσαλονίκης σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό. Οι συνέργειες και οι δυναμικές συμμαχίες που καλλιεργούμε, έχουν ως στόχο να αναπτύξουμε νέες συνεργασίες και να προσελκύσουμε νέες αγορές και επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, αναγνωρίζοντας τον τουρισμό ως ισχυρό εργαλείο οικονομικής ανάπτυξης και ενίσχυσης της τοπικής οικονομίας.

Οι παραπάνω δράσεις πραγματοποιήθηκαν με την υποστήριξη του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μεγάλο ενδιαφέρον αμερικανών επαγγελματιών του τουρισμού για την Θεσσαλονίκη

«Οι αμερικανοί τουρίστες ταξιδεύουν για πολλές μέρες, συνδυάζοντας πολλές δραστηριότητες. Για τον λόγο αυτό η Κεντρική Μακεδονία αποτελεί για αυτούς ιδανικό προορισμό» ανέφερε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Θεσσαλονίκη: Το φθινόπωρο εργαστήρια νέων κινηματογραφικών παραγωγών

Η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου επισήμανε ότι με τέτοιου είδους επαφές ενισχύεται η αναγνωρισιμότητα της Κεντρικής Μακεδονίας σε σημαντικές κινηματογραφικές αγορές.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ιδανικό προορισμό για τους Ολλανδούς αποτελεί η Κεντρική Μακεδονία

Το κοινό της Ολλανδίας «διακρίνεται για την υψηλή περιβαλλοντική του συνείδηση και την αγάπη του για τη μακεδονική φιλοξενία» τόνισε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Οι Βρετανοί επισκέπτες της έκθεσης, που αποτελούν ένα κοινό ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ζήτησαν πληροφορίες για διακοπές που θα τους επιτρέψουν να συνδυάσουν ποικίλες μορφές τουρισμού.