ΓΔ: 908.13 1.02% Τζίρος: 96.18 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
mpakogiannis-dimos athinaion
Φώτο: George Vitsaras / SOOC

Μπακογιάννης: Το σχέδιο δράσης του Δήμου για στήριξη των επιχειρήσεων

Σε 4 άξονες κινείται το σχέδιο του κ. Μπακογιάννη που αφορούν την επιχειρηματικότητα και τη διατήρηση των θέσεων εργασίας, τη δημιουργία δεξιοτήτων, τον πολιτισμό και τον τουρισμό και τη μετάβαση στη νέα ψηφιακή εποχή.

Στο σχέδιο δράσης του Δήμου Αθηναίων για τη στήριξη των επιχειρήσεων αναφέρθηκε ο Κώστας Μπακογιάννης μιλώντας στην ΕΡΤ. Όπως είπε ο «Δήμος Αθηναίων εξαντλεί κάθε μέσο που διαθέτει για να κρατηθούμε όλοι μαζί όρθιοι» κι ανέφερε ότι υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα στήριξης της επιχειρηματικότητας και της κοινωνικής συνοχής μέσα στην πόλη, σε συνεργασία με τους εμπορικούς φορείς, το οποίο έχει τέσσερις άξονες.

Ο πρώτος άξονας, όπως είπε ο κ. Μπακογιάννης, αφορά την επιχειρηματικότητα και τη διατήρηση των θέσεων εργασίας, ο δεύτερος έχει να κάνει με τη δημιουργία δεξιοτήτων για βρουν οι άνθρωποι τη θέση τους στην αγορά εργασίας, ο τρίτος άξονας συνδέεται με τον πολιτισμό και τον τουρισμό κι ο τέταρτος με την τεχνολογία και τη μετάβαση στη νέα ψηφιακή εποχή.

Αναφερόμενος στον στολισμό της πρωτεύουσας ο δήμαρχος Αθηναίων δήλωσε ότι «η Αθήνα στολίστηκε όπως και όλες οι μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες γιατί ακόμα και τώρα σε αυτή την πολύ ιδιαίτερη και δύσκολη στιγμή, σε αυτά τα Χριστούγεννα τα οποία είναι διαφορετικά από ότι όλα τα άλλα, όλοι μας έχουμε ανάγκη από λίγη χαρά και αισιοδοξία, λίγο χαμόγελο και λίγο φως».

Σχετικά με το αν φέτος έπρεπε να δαπανηθούν χρήματα για στολισμό ο κ. Μπακογιάννης είπε ότι είναι απολύτως εύλογο το ερώτημα κι ότι και άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες έχουν κάνει το ίδιο. Για παράδειγμα, όπως είπε, η Μαδρίτη τριπλασίασε τον προϋπολογισμό για τα φώτα ακριβώς επειδή αυτά τα Χριστούγεννα κανείς Δήμος στην Ευρώπη δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω, διότι οι παραδοσιακές γιορτές όπως τις ξέραμε είναι δύσκολο να πραγματοποιηθούν σε αυτές τις συνθήκες.

«Ο Δήμος Αθηναίων είχε να προμηθευτεί φωτάκια πάνω από δέκα με δεκαπέντε χρόνια και πέρυσι όταν στολίσαμε την πόλη δεν μας κόστισε ούτε ένα ευρώ. Φέτος επιλέξαμε να προμηθευτούμε φωτάκια τα οποία θα μείνουν για πάρα πολλά χρόνια. Είναι και κάτι ακόμα, είναι και θέμα άποψης καθώς είδαμε στο παρελθόν πως η κρίση γίνεται αφορμή και δικαιολογία για να μένει πίσω ο Δήμος Αθηναίων. Εμείς δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να συμβεί αυτό καθώς όταν θα έρθει η επόμενη μέρα της πανδημίας θα πρέπει να βρει μια πόλη έτοιμη, η οποία δεν θα είναι αποσβολωμένη και παγωμένη, αλλά θα μπορεί να απελευθερωθεί και να τρέξει μπροστά».

Πρόσθεσε ότι «η προσπάθεια που εμείς κάνουμε αυτή τη στιγμή είναι να φωτίσουμε όσο γίνεται περισσότερες γειτονιές, να απλωθούμε. Δυστυχώς αυτό δεν μπορεί να γίνει σε όλη την πόλη ακόμα, αλλά χρόνο με τον χρόνο πιστεύω ότι μπορούμε να φτάσουμε στον στόχο μας. Για παράδειγμα φέτος θα φωτίσουμε κοντά στις 30 πλατείες με χριστουγεννιάτικα δέντρα για να μπορούμε όλοι να μοιραστούμε αυτή τη χαρά και να μην περιοριστούμε μόνο στους μεγάλους δρόμους»

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εμβολιάζει τους αστέγους ο δήμος Αθηναίων, 60% πλήρως εμβολιασμένοι

«Για όλους εμάς στον δήμο Αθηναίων η μέριμνα και φροντίδα των ανθρώπων, που είτε από ανάγκη είτε και από επιλογή ζουν στο δρόμο, είναι η πεμπτουσία της αποστολής της τοπικής αυτοδιοίκησης» είπε ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ενέργειες για πιστοποίηση της Αθήνας ως βιώσιμος τουριστικός προορισμός

Η πιστοποίηση της Αθήνας ως βιώσιμου τουριστικού προορισμού θα προσφέρει στην πόλη μεγαλύτερη δυναμική, καθώς θα μπορεί πλέον να ανταγωνίζεται μεγάλους ευρωπαϊκούς προορισμούς τόσο ως προς την ποιότητα ζωής.
dimos athinaion-kathariotita
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κυριακάτικη επιχείρηση καθαριότητας του Δήμου Αθηναίων στην Άνω Κυψέλη

Οι εργαζόμενοι της Διεύθυνσης Καθαριότητας δεν έχουν σταματήσει καθ'όλη τη διάρκεια της πανδημίας να φροντίζουν το κέντρο και τις γειτονιές της Αθήνας, αξιοποιώντας τα σύγχρονα πλυστικά μέσα που έχουν στη διάθεση τους.