ΓΔ: 834.83 -0.17% Τζίρος: 63.52 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Kikilias
Φωτο: ΑΠΕ

Κικίλιας: Αρχίζει η νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ για τα City Breaks

Μέσα από την καμπάνια παρουσιάζεται η πιο γοητευτική πλευρά της ζωής στις μεγάλες πόλεις, αυτή που κάθε επισκέπτης μπορεί να απολαύσει ένα σαββατοκύριακο.

Με κεντρικό μήνυμα «greekend: End your week like a Greek» και υπογραφή το motto της επιτυχημένης κεντρικής καμπάνιας «All you want is Greece», η νέα δυναμική καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ προβάλλει την όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες σε ένα greekend*.

«Make your weekend a greekend*»

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη επανασυστήνονται στο κοινό ως δύο μεγάλες πόλεις ιδανικές για το πιο «ζωντανό» city-break. Ο τόπος για να ζήσει κανείς να υπέροχο αστικό σαββατοκύριακο γεμάτο εμπειρίες. Σε πρώτο πλάνο ο καλός καιρός, οι μικρές αποστάσεις και οι αναρίθμητες επιλογές φαγητού, ποτού και διασκέδασης που μας επιτρέπουν να περνάμε σχεδόν όλο το σαββατοκύριακο έξω από το σπίτι.

Μέσα από την καμπάνια παρουσιάζεται η πιο γοητευτική πλευρά της ζωής στις μεγάλες πόλεις, αυτή που κάθε επισκέπτης μπορεί να απολαύσει ένα σαββατοκύριακο. Οι πρωταγωνιστές ξυπνούν σε μια ηλιόλουστη πόλη κι έχουν όλο τον χρόνο μπροστά τους για να γνωρίσουν τις ομορφιές της: μουσεία, περίπατοι, βόλτες στην παραλία, καφές στα υπαίθρια καφέ, νόστιμο φαγητό, τέχνες, shopping, συναντήσεις και γνωριμίες, διασκέδαση, ένα σαββατοκύριακο που τα έχει όλα!

Ένα υπέροχο weekend γεμάτο ξεχωριστές δραστηριότητες, τόσο μοναδικά ελληνικό, που σχεδόν δικαιούται να έχει το δικό του όνομα. Το greekend* είναι μια υπέροχη εμπειρία να ζήσει κανείς και να γνωρίσει τις πιο όμορφες πλευρές της πόλης. Ένα σαββατοκύριακο ξέγνοιαστο είναι αυτό που έχει λείψει σε όλους μετά από τις δύσκολους μήνες της πανδημίας. Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι πόλεις που το προσφέρουν απλόχερα. «Make your weekend a greekend*» λέει χαρακτηριστικά ο πρωταγωνιστής του διαφημιστικού σποτ.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ θα έχει αρχικά διάρκεια δύο σχεδόν μήνες και θα προβληθεί, σε πρώτη φάση, σε δέκα χώρες που έχουν φανερώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ. Η καμπάνια θα επαναλαμβάνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του έτους.

Στόχος της νέας καμπάνιας «City Break» είναι να καθιερωθεί το νέο concept greekend* και να εμπλουτιστεί και με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο City Βreak.

O υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας επεσήμανε ότι το υπουργείο και ο ΕΟΤ ξεκινούν σήμερα καμπάνια για το City Break με την οποία προσκαλούμε ξανά τους επισκέπτες να ανακαλύψουν τις γνωστές και άγνωστες γωνιές των ελληνικών πόλεων. «Η εκκίνηση γίνεται με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, φωτίζοντας τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, το εμπόριο, τη διασκέδαση, τα ξενοδοχεία μας, και φυσικά τα απόλυτα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα, το κλίμα και τους ανθρώπους τους. Τα ξενοδοχεία πόλεων και ειδικά στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη έχουν πληγεί από τις επιπτώσεις της πανδημίας. Η καμπάνια αυτή είναι η πρώτη μιας σειράς δράσεων που θα υλοποιήσουμε, ώστε να προσκαλέσουμε τους επισκέπτες να απολαύσουν, με ασφάλεια, ένα αυθεντικό ελληνικό σαββατοκύριακο στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας».

Από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης σημείωσε ότι «η πανδημία έχει επηρεάσει αρνητικά τον τουρισμό των πόλεων. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα τις έχει ζημιώσει δυσανάλογα σε σχέση με άλλους ταξιδιωτικούς προορισμούς της χώρας μας. Γι' αυτό και ένας από τους βασικούς άξονες της στρατηγικής του ΕΟΤ είναι η προβολή στο εξωτερικό των ελληνικών πόλεων, οι οποίες έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν μοναδικές City Break εμπειρίες. Η καμπάνια για το greekend*, το ελληνικό weekend, έχει σαν στόχο να προβάλλει ένα ολοκληρωμένο τουριστικό προϊόν, το οποίο δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από άλλους γνωστούς προορισμούς τριημέρου της Ευρώπης. Να προβάλλει ελληνικές πόλεις που προσφέρουν εμπειρίες γαστρονομίας, διασκέδασης, πολιτισμού, αναψυχής και ποιοτικών υπηρεσιών φιλοξενίας. Θέλω να ευχαριστήσω όλους εκείνους που εργάστηκαν σκληρά για να φτάσουμε στο αποτέλεσμα που παρουσιάζουμε σήμερα και πρώτα από όλους το Ίδρυμα Ωνάση για την ευγενική του χορηγία».

Το δημιουργικό και η παραγωγή της καμπάνιας αποτελεί ευγενική χορηγία του Ιδρύματος Ωνάση στο υπουργείο Τουρισμού.

Δείτε το βίντεο της καμπάνιας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://youtu.be/tbC-q5SrS1A ενώ για περισσότερες πληροφορίες μπείτε στο https://www.visitgreece.gr/inspirations/greekend/

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ανοίγει πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για Σχολές Ξεναγών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο

Η φοίτηση στις πέντε - μεταδευτεροβάθμιες, επαγγελματικές - Σχολές Ξεναγών του Υπουργείου Τουρισμού, ανά την Ελλάδα, είναι διετής και δωρεάν. Για την εισαγωγή στις Σχολές δεν απαιτούνται εξετάσεις.
Vassilis Kikilias, Ypourgeio Ygeias
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Β. Κικίλιας: Αύξηση αφίξεων έως και 40% από ορισμένες μεγάλες αγορές

Ο υπ. Τουρισμού, σε συνέντευξή του, υπογράμμισε τον σημαντικό ρόλο του κλάδου και στη μείωση της ανεργίας, καθώς τον Απρίλιο δημιουργήθηκαν 124.365 νέες θέσεις εργασίας στον τουριστικό τομέα.
Kikilias-Vasilis-Tourismos
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Β. Κικίλιας: Αυξάνονται οι αεροπορικές θέσεις των μεγάλων εταιρειών προς την Ελλάδα

Αισιόδοξος όχι μόνο για αυξημένα έσοδα, αλλά και για περισσότερες θέσεις μεγάλων αεροπορικών εταιρειών από Ευρώπη και ΗΠΑ, προς την χώρα μας, εμφανίστηκε ο Βασίλης Κικίλιας μιλώντας στην εφημερίδα «Καθημερινή».
Kikilias-Vasilis-Tourismos
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κικίλιας: Στα ύψη η πληρότητα στις τουριστικές περιοχές

Ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, σε συνέντευξη του στο MEGA, εκπέμπει θετικά μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό και τις επιδόσεις του το 2022. Εμφανίζεται αισιόδοξος πώς οι αφίξεις θα αυξηθούν και η ενεργειακή κρίση δεν θα πλήξει τον κλάδο.
Aeroplano, Airplane
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χωρίς PLF από αύριο οι αφίξεις εξωτερικού, καλοί οιωνοί για τον τουρισμό

Ενώ η οδηγία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για τους ταξιδιώτες θα ισχύσει κανονικά, τα πρώτα σημάδια για την πορεία του τουρισμού φαίνονται θετικά. Αύξηση του ρεύματος από Σαουδική Αραβία προβλέπει η Σ. Ζαχαράκη, επαναλειτουργία του γραφείου ΕΟΤ Ισπανίας ανακοίνωσε ο Β. Κικίλιας.