Φώτο: Shutterstock

Ενισχύεται το τουριστικό ρεύμα από Ιταλία προς Ελλάδα

Συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες και επιχειρηματίες του τουρισμού, είχε ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης με σκοπό την προβολή του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην Ιταλική αγορά.

Σειρά συναντήσεων με τουριστικούς πράκτορες και επιχειρηματίες του τουρισμού, είχε 11 και 12 Δεκεμβρίου ο Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, σε Τορίνο και Μιλάνο, στο πλαίσιο των δύο workshops, που διοργάνωσε το Γραφείο ΕΟΤ Ιταλίας για την προβολή του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην Ιταλική αγορά.

Ο στόχος των επαφών ήταν διπλός. Αφενός να προβληθούν οι δυνατότητες ενίσχυσης του τουριστικού ρεύματος από την Ιταλία προς την Ελλάδα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και αφετέρου να κινητοποιηθεί μεγαλύτερος αριθμός Ιταλών επισκεπτών που θα επισκεφθούν την χώρα μας κατά τη διάρκεια των εορτών.

Στο πρώτο workshop (11/12/2019) με θέμα «Η Ελλάδα συναντάει το Τορίνο» επιχειρήσεις και φορείς από την Ελλάδα ήρθαν σε επαφή μέσω B2B συναντήσεων, με στελέχη περίπου εξήντα (60) εκπρόσωπων Τour Operators, τουριστικών πρακτόρων, δημοσιογράφων και bloggers από την πόλη του Τορίνου και των γύρω περιοχών.

Παράλληλα, παρέχονταν τουριστικές πληροφορίες για τους ελληνικούς προορισμούς με στόχο τη δημιουργία θετικού και γιορτινού κλίματος για τους επισκέπτες κατά την εορταστική περίοδο. Στόχος του δεύτερου workshop (12/12/2019), στο Μιλάνο, ήταν η προβολή και προώθηση της Ελλάδας ως συνεδριακού προορισμού στην Ιταλική αγορά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καμπάνια «Plastic-Free Σαντορίνη» ξεκινάει το υπουργείο Τουρισμού

Πρόκειται για κοινή πρωτοβουλία του υπουργού Τουρισμού, Χ. Θεοχάρη, του δημάρχου Σαντορίνης, Α. Σιγάλα και του προέδρου της Lidl Ελλάς, Ι. Ανδρεανίδη, για την ανακήρυξη της Σαντορίνης ως νησιού με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες και διαχρονικό συμβολισμό.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σε υψηλά επίπεδα οι αφίξεις τουριστών στην Κω το 2019

Η Κως χτίζει το brand της πάνω στην ταυτότητα του Ιπποκράτη, διαφοροποιώντας με τον τρόπο αυτό το νησί από τους ανταγωνιστές του αλλά και συνδέοντας την Ιπποκρατική ταυτότητας της Κω με την οικονομία και την ανάπτυξη του νησιού.