ΓΔ: 2087.2 1.05% Τζίρος: 225.96 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03

Κατεβαίνει με απόφαση του υπουργείου Μεταφορών η αφίσα για τις αμβλώσεις

Στην ανακοίνωση του το υπουργείο αναφέρει ότι δε γνώριζε για τη συγκεκριμένη καμπάνια που όπως υπογραμμίζει «στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών».

Με εντολή του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών «κατέβηκε» η διαφήμιση για τις αμβλώσεις που είχε αναρτηθεί στο Σύνταγμα μετά από τις έντονες αντιδράσεις που προκάλεσε διαδικτυακά. Η διαφημιστική καμπάνια με μότο «Διάλεξε τη Ζωή. Κίνημα υπέρ της Ζωής» είχε τοποθετηθεί σε 17 σταθμούς του μετρό σε 31 διαφημιστικά πλαίσια και με εντολή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κατέβηκε από όλους τους σταθμούς. Στην ανακοίνωση του το υπουργείο αναφέρει ότι δε γνώριζε για τη συγκεκριμένη καμπάνια που όπως υπογραμμίζει «στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών».

Η πρωτοβουλία «Αφήστε με να ζήσω» είχε δημιουργήσει τη συγκεκριμένη καμπάνια με αφίσες που έγραφαν «Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή».

Ακολουθεί η ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών 

«Ο έλεγχος και η έγκριση του περιεχομένου των διαφημίσεων που αναρτώνται στους χώρους του Μετρό, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ. Την αρμοδιότητα αυτή οφείλει να την ασκεί με υπευθυνότητα και κοινωνική συνείδηση.

"Η καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα εναντίον των αμβλώσεων για την οποία το αρμόδιο Υπουργείο και η Κυβέρνηση δεν είχαν την παραμικρή ενημέρωση, ανεξάρτητα από την προσωπική άποψη που δικαιούται ο καθένας να έχει, στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών. Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη ούτε ασφαλώς να προσβάλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους.

"Για το λόγο αυτό, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια και ζήτησε να εξαντληθεί κάθε περιθώριο για να κατέβουν το συντομότερο οι αφίσες από τους χώρους του Μετρό».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σταθμός μετρό Αθήνας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καμπάνια κατά της έμφυλης βίας στο Μετρό Κεραμεικός με επίκεντρο τη Γραμμή 15900

Στον σταθμό Κεραμεικός παρουσιάστηκε η καμπάνια «Μίλησέ μας» για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών, με συμμετοχή Μιχαηλίδου, Κυρανάκη και Ράπτη, προβάλλοντας τη 24ωρη Γραμμή SOS 15900 και το εθνικό δίκτυο στήριξης.
Τραμ στο Μπορντό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τετράωρη στάση εργασίας σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ το Σάββατο 29/11

Οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες προχωρούν σε στάση εργασίας 01:00–05:00 το Σάββατο, διαμαρτυρόμενοι για καθυστερήσεις σε μισθολογικές ρυθμίσεις και ελλείψεις σε προσωπικό και συρμούς.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αποζημιώσεις άνω των 360 εκατ. για το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου στο Καστέλι

Το έργο βρίσκεται σήμερα στην τελική ευθεία από την κατασκευάστρια ΤΕΡΝΑ, προκειμένου να είναι έτοιμο το φθινόπωρο του 2026, ανοίγοντας τον δρόμο για τις πρώτες πτήσεις ακόμα και εντός 2027.
Κυριάκος Κιρανάκης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κυρανάκης: Νέα συστήματα ΑΙ για μετρό, έλεγχο εισιτηρίων και λεωφορειολωρίδες

Ο Κώστας Κυρανάκης παρουσίασε στην επιτροπή Έρευνας και Τεχνολογίας νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για το μετρό, τον έλεγχο εισιτηρίων, τις λεωφορειολωρίδες και την αναφορά προβλημάτων, με στόχο πιο αξιόπιστες και σύγχρονες αστικές συγκοινωνίες.
Χρίστος Δήμας
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δήμας: Εκτεταμένο πρόγραμμα έργων υποδομής στις Περιφέρειες της χώρας

Ο Χρίστος Δήμας παρουσιάζει την πρόοδο στα μεγάλα έργα υποδομής, από αυτοκινητοδρόμους και Μετρό έως φράγματα και σχολεία, τονίζοντας ότι υλοποιείται ολοκληρωμένο σχέδιο για ανάπτυξη και ενίσχυση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.