ΓΔ: 1407.14 -0.53% Τζίρος: 119.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 DATA
Φωτο: Pixabay

Το νέο οδικό τμήμα «Μπράλος- Άμφισσα» θα εξυπηρετεί τρεις οδικούς άξονες

Σημαντικό έργο που αφορά την κατασκευή υποτμημάτων του Οδικού τμήματος «Μπράλος - Άμφισσα» του άξονα «Λαμία - Ιτέα - Αντίρριο» θα επιτρέψει ταχύτερες μετακινήσεις.

Σημαντικό έργο ύψους συνολικής δημόσιας δαπάνης 262.189.896,00 €, που αφορά τη μελέτη και την κατασκευή υποτμημάτων του Οδικού τμήματος «Μπράλος - Άμφισσα» του άξονα «Λαμία - Ιτέα - Αντίρριο» αποτελεί μέρος του «Αναλυτικού Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών».

Η Ένταξη της Πράξης «Οδικό Τμήμα Μπράλος – Άμφισσα του άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο (Μπράλος – Αρχή Παράκαμψης Γραβιάς και Ι/Κ Μεταλλείων Βωξίτη - Άμφισσα)» εκδόθηκε από την  Ειδική Γραμματεία  Διαχείρισης Προγραμμάτων ΕΤΠΑ και ΤΣ, στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ» με δικαιούχο το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Περιλαμβάνει την μελέτη και κατασκευή οδικών τμημάτων, σηράγγων, γεφυρών, ισόπεδων κόμβων, ανισόπεδων και υπόγειων διαβάσεων και ενός δικτύου δευτερευουσών οδών για τη σύνδεση με το λοιπό υφιστάμενο οδικό δίκτυο.

Με την ολοκλήρωση του έργου αποδίδεται στην κυκλοφορία το οδικό τμήμα «Μπράλος - Άμφισσα» του άξονα «Λαμία- Ιτέα - Αντίρριο», μήκους 24,0 km βελτιώνοντας έτσι την κυκλοφοριακή σύνδεση της Π.Ε. Φθιώτιδας με την Π.Ε. Φωκίδας. Επιπλέον, η αναβαθμισμένη σύνδεση μεταξύ Ανατολικού (ΠΑΘΕ) και Δυτικού (ΙΟΝΙΑ) Άξονα θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που διεξάγονται οι οδικές μεταφορές, καθότι θα επιτρέψει αφενός την ταχύτερη μετακίνηση από τις Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα, τη διασύνδεση του λιμανιού της Πάτρας με εκείνο του Βόλου, και αφετέρου την αναβάθμιση της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, που θα μπορεί να εξυπηρετεί στο εξής τρεις μείζονες οδικούς άξονες, δημιουργώντας σημαντική οικονομική προοπτική.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Papathanasis, YPETHO, YPOIK
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Παπαθανάσης: Ψήφος εμπιστοσύνης για την Ελλάδα η 2η θέση στα έργα ΣΔΙΤ

Ανάμεσα στα κριτήρια που λαμβάνονται υπόψιν στην Έκθεση για την κατάταξη των χωρών, είναι η διασφάλιση του υγιούς ανταγωνισμού, η οικονομική αποδοτικότητα των έργων και η διαφάνεια της διαγωνιστικής διαδικασίας.
kalliergeies-agrotes
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δεσμευτική προσφορά από την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για αρδευτικό έργο στην Ξάνθη

Το Έργο αφορά τη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση ενός σύγχρονου αρδευτικού δικτύου με στόχο την κάλυψη των αναγκών άρδευσης της περιοχής με αρδευόμενη έκταση 56.000 στρεμμάτων περίπου.