ΓΔ: 1455.48 0.03% Τζίρος: 100.39 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Skroutz
Φωτο: Skroutz

Αυξήθηκαν κατά 28% οι online χριστουγεννιάτικες αγορές μέσω Skroutz

Η μεγαλύτερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου, κατά την οποία το ύψος των παραγγελιών ξεπέρασε τις 45.000. Η μέση τιμή του καλαθιού κατά το εξεταζόμενο διάστημα έφτασε τα 67 ευρώ.

Αυξημένες κατά 28% σε σχέση με το 2022 ήταν φέτος οι online αγορές κατά την εορταστική περίοδο στο Skroutz Marketplace, ενώ η μεγαλύτερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου, κατά την οποία το ύψος των παραγγελιών ξεπέρασε τις 45.000. Το Skroutz κατέγραψε την online αγοραστική κίνηση κατά τη φετινή εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων (10-22/12/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (11-23/12/2022). 

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η μέση τιμή του καλαθιού στο Skroutz Marketplace κατά το εξεταζόμενο διάστημα έφτασε τα 67€, παρουσιάζοντας αύξηση 8,51% σε σχέση με πέρυσι. Ως προς τις κατηγορίες προϊόντων που επέλεξαν οι καταναλωτές, τη μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις σημείωσε η κατηγορία «Ανδρικές μπλούζες» (108,58%), δείχνοντας την αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών στην κατηγορία Μόδα του Skroutz.

Η λίστα με τις top 10 κατηγορίες προϊόντων με τις περισσότερες πωλήσεις κατά την εορταστική περίοδο 2023 περιλαμβάνει:

  1. Θήκες Κινητών
  2. Κινητά Τηλέφωνα
  3. Ειδικά Συμπληρώματα Διατροφής
  4. Βιταμίνες
  5. Επιτραπέζια Παιχνίδια
  6. Bluetooth Handsfree
  7. Κρέμες Προσώπου
  8. Sneakers
  9. Προστασία Οθόνης Κινητών
  10. Παιχνίδια Lego

Αξιοσημείωτο είναι ότι και για τις χριστουγεννιάτικες αγορές οι καταναλωτές επέλεξαν shopping on-the-go με αγορές μέσω του Skroutz app και τις επισκέψεις στο app να αυξάνονται κατά 24,5%. Την ίδια στιγμή, αύξηση της τάξεως του 40% σε σχέση με την περσινή περίοδο παρατηρείται και για τις Express παραδόσεις μέσω Skroutz, με τις παραδόσεις μέσω Skroutz Last Mile, να αυξάνονται κατά 54%. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι οι παραγγελίες που έφυγαν από τις αποθήκες της Skroutz (Fulfilled by Skroutz) για την περίοδο των εορτών αυξήθηκαν κατά 236% σε σχέση με την ίδια περίοδο τον προηγούμενο χρόνο.

Τέλος, αναφορικά με τον προτεινόμενο τρόπο πληρωμής, η μέση τιμή ανά παραγγελία των καταναλωτών που έπελεξαν πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» (Buy Now, Pay Later) άγγιξε τα 380 ευρώ, ενώ οι καταναλωτές που προχώρησαν σε πληρωμή με Google και Apple Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 52 ευρώ και 58 ευρώ κατά μέσο όρο αντίστοιχα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 8,6% τον Φεβρουάριο στον τζίρο των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου

Οι δραστηριότητες που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση στον κύκλο εργασιών τον Φεβρουάριο 2024 είναι το λιανικό εμπόριο εγγραφών μουσικής και εικόνας σε ειδικευμένα καταστήματα (32,6%) και η πώληση άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων (29,7%).
XRIMATA, MONEY, METRITA, EURO
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υποχώρησε 8,9% ο όγκος πωλήσεων του λιανικού εμπορίου τον Ιανουάριο

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, ο τζίρος των πωλήσεων υποχώρησε επίσης κατά 2,3% έναντι του αντίστοιχου περυσινού μήνα. Ποιες κατηγορίες σημείωσαν την μεγαλύτερη πτώση κύκλου εργασιών.
Agores, Pliromi, Karta, Cards, Sales, Ekptoseis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με 3,3 δισ. τζίρο και άνοδο 10% ξεκίνησε το 2024 το ελληνικό λιανεμπόριο

Η πώληση άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων και το εμπόριο ρολογιών και κοσμημάτων οδήγησαν στη διψήφια άνοδο του κύκλου εργασιών τον Ιανουάριο του 2024. Σε Αττική και Δυτική Ελλάδα σημειώθηκε η μεγαλύτερη αύξηση του τζίρου.