ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Skrekas-Kostas
Φωτο: Υπουργείο Ανάπτυξης

Σκρέκας: Η Ελλάδα έχει πάρει τα πιο δραστικά μέτρα κατά της ακρίβειας

«Η τρίμηνη απαγόρευση σε προωθητικές ενέργειες, σε προσφορές προϊόντων τα οποία πριν έχουν ανατιμηθεί, έχει αποτρέψει χιλιάδες αδικαιολόγητες ανατιμήσεις», τόνισε ο υπουργός.

Για μεσοσταθμικές μειώσεις τιμών 15% σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων χάρη στα μέτρα που έλαβε η κυβέρνηση από 1ης Μαρτίου έκανε λόγο στον ΣΚΑΪ ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας

«Είχαμε αποκλιμάκωση σε καθαριστικά σπιτιού, απορρυπαντικά, προϊόντα προσωπικής υγιεινής, βρεφικές πάνες, βρεφικό γάλα (...) 3.912 κωδικούς» σημείωσε ο υπουργός. Από 20 Μαρτίου ανάλογο μέτρο θα αφορά και τα προϊόντα εμμήνου ρήσεως. 

«Βεβαίως έχουμε προϊόντα στα οποία οι τιμές έχουν μειωθεί περισσότερο, και προϊόντα στα οποία οι τιμές έχουν μειωθεί λιγότερο» διευκρίνισε. 

Για το βρεφικό γάλα δήλωσε ότι «έχουμε θέσει πλαφόν κέρδους στις εταιρείες που πωλούν το βρεφικό γάλα, και εκεί είδαμε τις τιμές να μειώνονται κατά 15%». «Μια εταιρεία που πωλεί βρεφικό γάλα μόνο στα φαρμακεία έχει μειώσει την τιμή κατά 30%» δήλωσε δε.

«Η τρίμηνη απαγόρευση σε προωθητικές ενέργειες, σε προσφορές προϊόντων τα οποία πριν έχουν ανατιμηθεί, είναι ένα άλλο σημαντικό μέτρο που έχει αποτρέψει χιλιάδες αδικαιολόγητες ανατιμήσεις. Αυτό το μέτρο για το μήνα Φεβρουάριο έχει μειώσει τα προϊόντα τα οποία ανατιμήθηκαν κατά 80%» τόνισε.  

Για τα νωπά προϊόντα ο υπουργός ανέφερε ότι υπάρχει το μέτρο «καθαρές τιμές από το χωράφι στο ράφι» που επίσης εφαρμόζεται από 1ης Μαρτίου. 

«Υποχρεώσαμε όλους τους μεσάζοντες που αγοράζουν τα προϊόντα από τον παραγωγό μέχρι το σούπερ μάρκετ να πουλάνε στα τιμολόγια σε καθαρές τιμές χωρίς εκπτώσεις ή τιμολόγια παροχής υπηρεσιών που θολώνουν τελικά την εικόνα για να έχουμε διαφάνεια στις τιμές της εφοδιαστικής αλυσίδας και να τους  ελέγχουμε πολύ πιο εύκολα για αισχροκέρδεια» σημείωσε ο κ. Σκρέκας.

«Δεν εφησυχάζουμε, ούτε λέμε ότι λύσαμε το πρόβλημα της ακρίβειας, είναι διαρκής η μάχη κατά της ακρίβειας, αλλά η Ελλάδα έχει πάρει τα πιο πολλά, τα πιο δραστικά μέτρα για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα» είπε ο υπουργός. 

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Skrekas-Kostas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε ισχύ από 22/4 το «Καλάθι των νονών», από 24/4 το «Καλάθι του Πάσχα»

Tο «Καλάθι του Πάσχα» αποτελεί επέκταση του «Καλαθιού του Νοικοκυριού», καθώς προστίθενται τέσσερις νέες κατηγορίες τροφίμων, ώστε να αποτελέσει μία επιπλέον διέξοδο για τους καταναλωτές.
businessdaily-Skrekas-Kostas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκρέκας: Κάποια μέτρα θα τα διατηρήσουμε μέχρι να μειωθεί ο πληθωρισμός

Ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε ότι ο καταναλωτής μπορεί να βοηθήσει να μειωθούν οι τιμές μέσα από την καταναλωτική συμπεριφορά του. «Θέλουμε να τον βοηθήσουμε να αξιοποιήσει τη δύναμή του μέσω της πλατφόρμας e-καταναλωτής», είπε.
businessdaily-Skrekas-Kostas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κ. Σκρέκας: Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα τη μάχη κατά της ακρίβειας

Τα προϊόντα αυτά προστίθενται στις κατηγορίες εκείνες που από την 1η Μαρτίου εντάσσονται στην παρέμβαση που περιορίζει τις συνολικές εκπτώσεις των προμηθευτών στα σούπερ μάρκετ κατά 30%.
Skrekas-Kostas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκρέκας: Αύριο ανακοινώνονται τα προϊόντα στο Καλάθι της Σαρακοστής

Ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε ότι τις επόμενες μέρες θα παρουσιαστεί το νέο αναβαθμισμένο e-καταναλωτή, τη νέα αυτή πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή και στα νοικοκυριά να δημιουργούν το δικό τους καλάθι.