ΓΔ: 2096.97 -0.50% Τζίρος: 5.62 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:39:42
Νησίδα Κως Καλοκαίρι
Φωτογραφία Shutterstock

Η Κως στο επίκεντρο της γερμανικής αγοράς με το 11ο FVW TravelTalk Workshop

Η Κως ανέδειξε το ποιοτικό τουριστικό της προϊόν φιλοξενώντας το 11ο FVW TravelTalk Workshop, με τη συμμετοχή κορυφαίων Γερμανών tour operators και στήριξη ΕΟΤ, Περιφέρειας και Aegean.

Η Κως αποτέλεσε το επίκεντρο της γερμανικής τουριστικής αγοράς από τις 15 έως τις 19 Οκτωβρίου 2025, φιλοξενώντας το 11ο FVW TravelTalk Workshop. 

Η ετήσια αυτή διοργάνωση πραγματοποιήθηκε από το δίκτυο ενημέρωσης FVW Medien, με τη στήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, της Aegean Airlines και της Grecotel.

Στο workshop συμμετείχαν κορυφαία στελέχη μεγάλων ταξιδιωτικών πρακτόρων, αεροπορικών εταιρειών, ταξιδιωτικών γραφείων και ειδικοί αναλυτές της γερμανικής τουριστικής αγοράς. Μεταξύ αυτών ήταν εκπρόσωποι από τους ομίλους All Tours, TUI Group, Dertour Group, Coral/Ferien Touristik, LMX, Vtours και Studiosus.

Οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν στην ανάπτυξη νέων ταξιδιωτικών προτάσεων για την Κω και την Ελλάδα, την αξιοποίηση της κληρονομιάς του Ιπποκράτη, καθώς και στις βέλτιστες πρακτικές για τη βιώσιμη ανάπτυξη

Επιπλέον, παρουσιάστηκαν τα σχέδια των tour operators για το 2026, με τα μηνύματα από τη γερμανική αγορά να χαρακτηρίζονται ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για την Ελλάδα σε επίπεδο κρατήσεων.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε επίσης «speed dating» με B2B συναντήσεις μεταξύ των συμμετεχόντων και τοπικών φορέων και επιχειρήσεων, διευρύνοντας τις ευκαιρίες επαγγελματικών συνεργασιών.

Τους συμμετέχοντες υποδέχθηκαν η έπαρχος Κω-Νισύρου, Κωνσταντίνα Σβύνου, και ο δήμαρχος Κω, Θεοδόσης Νικηταράς. Κατά τη διάρκεια συζήτησης με τον αρχισυντάκτη του FVW, Klaus Hildebrandt, η προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Γερμανίας, Νικολέτα Λεκανίδη, ανέλυσε τις στρατηγικές προτεραιότητες του ελληνικού τουρισμού για το επόμενο διάστημα.

Παράλληλα, οι Γερμανοί επαγγελματίες του τουρισμού συμμετείχαν σε ένα εκτενές πρόγραμμα φιλοξενίας, που περιλάμβανε επισκέψεις σε σημαντικά αξιοθέατα της Κω, τοπικό οινοποιείο με τη συνοδεία της προέδρου της Εθνικής Επιτροπής Οινοτουρισμού, Μαίρης Τριανταφυλλοπούλου, αλλά και συμμετοχή στην τελετή απόδοσης του Ιπποκρατικού Όρκου.

Επιπλέον, επισκέφθηκαν ξενοδοχειακές μονάδες για να γνωρίσουν το ποιοτικό ξενοδοχειακό προϊόν του νησιού και πραγματοποίησαν ημερήσιες εκδρομές στη Νίσυρο και την Κάλυμνο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γυναίκα σε e-commerce περιβάλλον
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης: Έως 15% αύξηση στο μεταφορικό κόστος

Αύξηση έως 15% στο μεταφορικό κόστος καταγράφουν επιχειρήσεις λόγω αγροτικών αποκλεισμών, με το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης να εκφράζει ανησυχία για την εορταστική περίοδο.
Σημαία της Κύπρου
ΔΙΕΘΝΗ

Η Λάρνακα ανακηρύχθηκε Ευρωπαϊκή Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2030

Η Λάρνακα ανακηρύχθηκε Ευρωπαϊκή Πολιτιστική Πρωτεύουσα 2030, μαζί με τη Λουβέν και το Νίκσιτς. Οι πόλεις που φέρουν τον τίτλο λαμβάνουν 1,5 εκατ. ευρώ, ενισχύουν τον πολιτισμό, τον τουρισμό και την κοινωνική συνοχή.
Καινοτομία στον χώρο εργασίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πρώτο βραβείο σε πλατφόρμα ΑΙ για ξενοδοχεία στο Techstars Θεσσαλονίκης

Η ομάδα Zenia-X κέρδισε τη 1η θέση στο «Techstars Startup Weekend Thessaloniki» με πλατφόρμα ΤΝ για ξενοδοχεία, ενώ διακρίθηκαν επίσης οι Vardion AI με εφαρμογή για βάρδιες στην εστίαση και οι NavyFunder με πλατφόρμα για ναυτιλιακές επενδύσεις.