Φώτο: Shutterstock

«Τρέχει» η τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό

Η καμπάνια θα στοχεύει να κεφαλαιοποιηθεί η εξαιρετική εικόνα της χώρας αναφορικά με την αντιμετώπιση της πανδημίας με την προβολή του ελληνικού καλοκαιριού να φτάνει μέχρι τον Οκτώβριο.

Σε πλήρη δράση βρίσκεται το επιτελείο της Marketing Greece, προκειμένου να υλοποιήσει το επόμενο διάστημα τη «στρατηγική εκστρατεία επικοινωνίας της Ελλάδας» μετά και την επανεκκίνηση της τουριστικής βιομηχανίας. Όπως τόνισε σήμερα στο «Πρακτορείο FM» και στον Κώστα Χαλκιαδάκη, στην εκπομπή «Βόλτα στην Ελλάδα», η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα, η εταιρία ετοιμάζεται με γοργούς ρυθμούς για την επόμενη ημέρα της πρωτοβουλίας «Greece from Home».

Αφού σημειώνει την παγκόσμια απήχηση που είχε η συγκεκριμένη πρωτοβουλία επικοινωνίας σε όλο τον κόσμο, στην οποία δημόσιος και ιδιωτικός τομέας συνεργάστηκαν, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece υπογραμμίζει ότι πλέον το επόμενο βήμα θα είναι μια στρατηγική επικοινωνιακή δράση προβολής της χώρας στις αγορές του εξωτερικού. Μάλιστα, θα υπάρχει και επικοινωνιακός προσανατολισμός και για το εγχώριο «μέτωπο», με στόχο την τόνωση του εγχώριου τουρισμού αλλά και της ψυχολογίας των Ελλήνων, όπως αναφέρει η κ. Δρέττα.

Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια θα έχει προμετωπίδα την υλοποίηση συγκεκριμένων βίντεο και ο στόχος είναι να κεφαλαιοποιηθεί η εξαιρετική εικόνα της χώρας, αναφορικά με την αντιμετώπιση της πανδημίας, όπως εξήγησε η κ. Δρέττα. Δίνοντας κάποιες λεπτομέρειες της «επικοινωνιακής καμπάνιας» (η κυβέρνηση θα αποφασίσει πότε θα αρχίσει να προβάλλεται), η κ. Δρέττα επεσήμανε ότι επιχειρείται η προβολή του «ελληνικού καλοκαιριού», πέραν του Αυγούστου φτάνοντας έως τον Οκτώβριο. Στο σημείο αυτό η διευθύνουσα σύμβουλος της MG εξήρε τη συνεργασία ανάμεσα στο αρμόδιο υπουργείο και τον ΕΟΤ.

Το βέβαιο είναι ότι η εν λόγω δράση θα στοχεύει στο συναίσθημα του δυνητικού επισκέπτη. Αλλωστε, όπως επισημαίνει η κ. Δρέττα, στην Ελλάδα η επικοινωνία των ξένων επισκεπτών με τους ντόπιους κατοίκους είναι μοναδική και δεν συναντάται στο ίδιο βαθμό αυτό στις περισσότερες χώρες του κόσμου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Deutsche Welle: Λιγότεροι αλλά ενθουσιασμένοι τουρίστες που επέλεξαν την Ελλάδα

Οδοιπορικό της Γερμανικής Ραδιοφωνίας στα Χανιά αναζητεί απαντήσεις για την πορεία του ελληνικού τουρισμού. Οι επαγγελματίες του κλάδου προβληματίζονται και ελπίζουν στην επιμήκυνση της σεζόν.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μεγάλη πτώση στην πληρότητα των ξενοδοχείων της Αθήνας για το 7μηνο

Μόλις στο 36,5% η πληρότητα των ξενοδοχείων της Αττικής κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, ενώ για το επτάμηνο έφθασε στο 62%, βάσει στοιχείων της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού.