ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: ΑΠΕ

ΣΕΤΕ: Ψευδή όσα μας καταλογίζουν για την καμπάνια προώθησης του τουρισμού

Συκοφαντικά και ψευδή χαρακτηρίζει ο ΣΕΤΕ δημοσιεύματα ότι ανέλαβε με την MG, με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού έναντι 32 εκατ. ευρώ.

Για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψεύδη κάνει λόγο, σε ανακοίνωσή του, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, αναφορικά με τα παραπλανητικά, όπως σημειώνει, δημοσιεύματα και τις ανυπόστατες δηλώσεις, ότι η Marketing Greece (MG) και ο ΣΕΤΕ ανέλαβαν την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού, με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, έναντι 32 εκατ. ευρώ.

«Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ο ΣΕΤΕ, και η MG, δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον, καμία διαχείριση κονδυλίων του υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ», τονίζει ο Σύνδεσμος και προσθέτει: «Η μοναδική ανάθεση που έχει υπάρξει και είναι αναρτημένη στη Διαύγεια είναι το ποσό των 99.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μπορέσει η καμπάνια #greecefromhome -η εξαιρετική προωθητική ενέργεια της χώρας κατά τη διάρκεια του lockdown- να "τρέξει" στις διαδικτυακές πλατφόρμες του εξωτερικού». Το διαχειριστικό όφελος της εταιρείας από αυτήν τη δράση επανεπενδύθηκε στην ενέργεια, μαζί με κεφάλαια της εταιρείας, για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα της καμπάνιας. Όλα τα αποτελέσματα και τα οικονομικά στοιχεία της δράσης θα είναι αναρτημένα στο site της εταιρείας, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΕΤΕ.

Όπως επισημαίνεται, η Marketing Greece δεν έχει κανένα όφελος από την ανάθεση των 99.000 ευρώ, αλλά προσθέτει και δικά της κεφάλαια. «Για όσους δεν γνωρίζουν, η MG, στα επτά χρόνια της λειτουργίας της, έχει επενδύσει για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς πάνω από 8,5 εκατομμύρια ευρώ, των μετόχων της και των εταιρειών που τη στηρίζουν, στο σύγχρονο πεδίο του digital marketing. Και φυσικά, έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με το ελληνικό Δημόσιο, το 2015, εν μέσω capital controls και το 2019, προσφέροντας και πάλι δωρεάν υλικό και καμπάνιες», υπογραμμίζει ο ΣΕΤΕ.

Σε ό,τι αφορά στο βίντεο για τη καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό, το οποίο προβλήθηκε την Πέμπτη, 4 Ιουνίου, σε ειδική εκδήλωση παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, σημειώνεται ότι δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στηβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ' ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων. Το κόστος του ελληνικού Δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό.

Επίσης, διευκρινίζεται πως ό,τι έχει να κάνει με το εάν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020 είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.

Τελος, ο ΣΕΤΕ αναφέρει ότι «ο ελληνικός τουρισμός, οι επιχειρήσεις του, οι εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι που πλήττονται σφοδρά από την υγειονομική κρίση, δεν πρέπει και δεν μπορούν να γίνουν το πεδίο σύγκρουσης μικρών ή μεγάλων συμφερόντων και σκοπιμοτήτων».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

kikilias, ypourgeio ygeias, koronoios
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συνάντηση Κικίλια με μέλη Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων

Οι πρωτοβουλίες για τη συνέχιση της τουριστικής δραστηριότητας κατά τη χειμερινή περίοδο, οι δράσεις για την προετοιμασία της επόμενης θερινής σεζόν και η ενίσχυση του τουριστικού τομέα ήταν τα θέματα που συζητήθηκαν.
Giannis Retsos, SETE, Tourismos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γ. Ρέτσος: Οι πέντε αναγκαίες παρεμβάσεις στήριξης για τον τουρισμό

Όπως αναφέρει ο επικεφαλής του ΣΕΤΕ «δεν διαφαίνεται έναρξη τουριστικής δραστηριότητας πριν από τα μέσα Μαΐου, κρίνουμε πλέον πως ο τομέας που έχασε το 78% του εισοδήματός του την χρονιά που μας πέρασε». 
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα αιτήματα του ΣΕΤΕ στον πρωθυπουργό για στήριξη του Τουρισμού

Σειρά μέτρων, όπως η μείωση του ΦΠΑ και η μη καταβολή προκαταβολής φόρου περιλαμβάνονται στην επιστολή του ΣΕΤΕ προς τον πρωθυπουργό με θέμα τη στήριξη του Τουρισμού και των επιχειρήσεων.