ΓΔ: 898.71 0.39% Τζίρος: 18.54 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:38:37 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Βιολογικά τρόφιμα

Προς τα βιολογικά προϊόντα στρέφονται όλο και περισσότεροι Έλληνες

Σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών για βιολογικά προϊόντα μαρτυρά έρευνα της Nielsen.

Τα βιολογικά προϊόντα κερδίζουν oλοένα και περισσότερο έδαφος στις προτιμήσεις των καταναλωτών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Nielsen σε δείγμα 1.200 ατόμων ηλικίας άνω των 18.

Αναλυτικότερα, 8 στους 10 Έλληνες δηλώνουν ότι έχουν καταναλώσει έστω και ένα βιολογικό προϊόν τον τελευταίο μήνα. Στους βασικούς λόγους επιλογής βιολογικών προϊόντων το 45% των ερωτηθέντων αναφέρει την υγιεινή διατροφή και την υγεία του οργανισμού.

Κατηγορίες προϊόντων που κατέχουν κυρίαρχη θέση στην επιλογή είναι τα αυγά, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά καθώς επίσης και το γάλα. Δυναμική παρουσιάζουν κατηγορίες όπως τα δημητριακά, οι χυμοί, το γιαούρτι και τα όσπρια. Επίσης, από την ανάλυση προκύπτει ότι μελλοντικά σε κατηγορίες όπως είναι το ψωμί, οι φρυγανιές και τα κράκερς θα αυξηθεί η πρόθεση για αγορά βιολογικών προϊόντων.

Αναφορικά με τα κανάλια αγοράς, το οργανωμένο λιανεμπόριο διατηρεί δεσπόζουσα θέση (72%) όταν πρόκειται για αγορά βιολογικών προϊόντων και ιδιαίτερα στην κατηγορία των δημητριακών. Φαίνεται όμως ότι τα εξειδικευμένα καταστήματα επίσης καταλαμβάνουν μια αρκετά σημαντική θέση (44%) όταν πρόκειται για την επιλογή βιολογικών προϊόντων.

6 στους 10 Έλληνες ακολουθούν συγκεκριμένη δίαιτα

Η έρευνα κάλυψε επιπλέον διατροφικά θέματα που απασχολούν τους Έλληνες καταναλωτές και μέσα από αυτά προκύπτει ότι 6 στους 10 Έλληνες ακολουθούν κάποια συγκεκριμένη δίαιτα, με το εν λόγω ποσοστό να έχει αυξηθεί, σε σχέση με το 2016, κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες.

Σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2016 παρατηρείται επίσης στο ποσοστό των Ελλήνων (39%) που αναφέρουν ότι οι ίδιοι είτε κάποιος άλλος στο νοικοκυριό έχει κάποια ευαισθησία, αλλεργία ή δυσανεξία σε ένα ή και περισσότερα συστατικά τροφών. Λακτόζη και γλουτένη είναι τα συστατικά εκείνα που αναφέρονται συχνότερα ότι δημιουργούν δυσανεξία και κάποια ευαισθησία.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σεμινάρια καινοτομίας στο Ισραήλ για έλληνες startuppers

Λήγει στις 13 Σεπτεμβρίου η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων από νέους έλληνες επιχειρηματίες προκειμένου να συμμετάσχουν στα ειδικά επαγγελματικά σεμινάρια καινοτομίας που διοργανώνει το Ισραήλ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΤΕ: Οι εξαγωγές στήριξαν τον αγροδιατροφικό τομέα στη πανδημία

Σύμφωνα με την μελέτη της Εθνικής Τράπεζας παρά τη μεγάλη επιτυχία της εξαγωγικής διείσδυσης δεν υπήρξε παράλληλη άνοδος της παραγωγής. Τι χρειάζεται για να βελτιωθούν ακόμα περισσότερο οι επιδόσεις των ελληνικών προϊόντων.
supermarket, trofima, proionta
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Προβληματισμός της Επ. Ανταγωνισμού για τις τιμές των τροφίμων

Ο πρόεδρος της Επ. Ανταγωνισμού σημειώνει ότι οι αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων προβληματίζουν την ΕΑ που διενεργεί έρευνες που είχαν ξεκινήσει εξ αιτίας των ανατιμήσεων που παρατηρήθηκαν την άνοιξη του 2020.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 122% των ηλεκτρονικών αγορών στα σούπερ μάρκετ

Στα 78,70 ευρώ διαμορφώνεται πλέον η μέση αξία του αγοραστικού καλαθιού που δείχνει να έχει σταθεροποιηθεί το πρώτο εξάμηνο του 2021. Στο 155% η αύξηση της αγοράς φρέσκων τροφίμων μέσω των ηλεκτρονικών καναλιών.