Βιολογικά τρόφιμα

Προς τα βιολογικά προϊόντα στρέφονται όλο και περισσότεροι Έλληνες

Σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών για βιολογικά προϊόντα μαρτυρά έρευνα της Nielsen.

Τα βιολογικά προϊόντα κερδίζουν oλοένα και περισσότερο έδαφος στις προτιμήσεις των καταναλωτών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Nielsen σε δείγμα 1.200 ατόμων ηλικίας άνω των 18.

Αναλυτικότερα, 8 στους 10 Έλληνες δηλώνουν ότι έχουν καταναλώσει έστω και ένα βιολογικό προϊόν τον τελευταίο μήνα. Στους βασικούς λόγους επιλογής βιολογικών προϊόντων το 45% των ερωτηθέντων αναφέρει την υγιεινή διατροφή και την υγεία του οργανισμού.

Κατηγορίες προϊόντων που κατέχουν κυρίαρχη θέση στην επιλογή είναι τα αυγά, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά καθώς επίσης και το γάλα. Δυναμική παρουσιάζουν κατηγορίες όπως τα δημητριακά, οι χυμοί, το γιαούρτι και τα όσπρια. Επίσης, από την ανάλυση προκύπτει ότι μελλοντικά σε κατηγορίες όπως είναι το ψωμί, οι φρυγανιές και τα κράκερς θα αυξηθεί η πρόθεση για αγορά βιολογικών προϊόντων.

Αναφορικά με τα κανάλια αγοράς, το οργανωμένο λιανεμπόριο διατηρεί δεσπόζουσα θέση (72%) όταν πρόκειται για αγορά βιολογικών προϊόντων και ιδιαίτερα στην κατηγορία των δημητριακών. Φαίνεται όμως ότι τα εξειδικευμένα καταστήματα επίσης καταλαμβάνουν μια αρκετά σημαντική θέση (44%) όταν πρόκειται για την επιλογή βιολογικών προϊόντων.

6 στους 10 Έλληνες ακολουθούν συγκεκριμένη δίαιτα

Η έρευνα κάλυψε επιπλέον διατροφικά θέματα που απασχολούν τους Έλληνες καταναλωτές και μέσα από αυτά προκύπτει ότι 6 στους 10 Έλληνες ακολουθούν κάποια συγκεκριμένη δίαιτα, με το εν λόγω ποσοστό να έχει αυξηθεί, σε σχέση με το 2016, κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες.

Σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2016 παρατηρείται επίσης στο ποσοστό των Ελλήνων (39%) που αναφέρουν ότι οι ίδιοι είτε κάποιος άλλος στο νοικοκυριό έχει κάποια ευαισθησία, αλλεργία ή δυσανεξία σε ένα ή και περισσότερα συστατικά τροφών. Λακτόζη και γλουτένη είναι τα συστατικά εκείνα που αναφέρονται συχνότερα ότι δημιουργούν δυσανεξία και κάποια ευαισθησία.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σεμινάρια καινοτομίας στο Ισραήλ για έλληνες startuppers

Λήγει στις 13 Σεπτεμβρίου η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων από νέους έλληνες επιχειρηματίες προκειμένου να συμμετάσχουν στα ειδικά επαγγελματικά σεμινάρια καινοτομίας που διοργανώνει το Ισραήλ.
estiasi, lockdown
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μόλις το 10% της εστίασης στη Θεσσαλονίκη έχει δυνατότητα take away

Τα Χριστούγεννα έφεραν κινητικότητα στις παραδοσιακές αγορές τροφίμων και τα κρεοπωλεία της Θεσσαλονίκης, ενώ καταστήματα εστίασης και ξενοδοχεία προσπαθούν να διασώσουν τον φετινό τζίρο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ψηφιακά πιστοποιητικά για εξαγωγές - Ποια προϊόντα αφορά

Η έκδοση των πιστοποιητικών που είναι απαραίτητα ήδη σε 23 χώρες για τις εξαγωγές των ελληνικών γαλακτοκομικών προϊόντων, των αλιευμάτων, του μελιού και του κρέατος, θα γίνεται μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας easyagroexpo.gov.gr.