ΓΔ: 1447.82 1.93% Τζίρος: 137.17 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: George Vitsaras / SOOC

Στη Β’ Φάση ο διαγωνισμός του οδικού άξονα Καλαμάτα - Μεθώνη με ΣΔΙΤ

Τον Μάρτιο θα ξεκινήσει η προβλεπόμενη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου με τους 5 συμμετέχοντες στο Διαγωνισμό, ώστε το καλοκαίρι να κατατεθούν οι προσφορές και εντός του 2021 να υπάρχει ανάδοχος για το έργο.

Ένα ακόμα σημαντικό βήμα έγινε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για την υλοποίηση του μεγάλου οδικού έργου Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος– Μεθώνη, κατασκευαστικού κόστους 180 εκατ. ευρώ, που θα κατασκευαστεί με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα.

Συγκεκριμένα, ο υπουργός Κώστας Καραμανλής ενέκρινε με απόφασή του το τεύχος πρόσκλησης της Β’ φάσης του διαγωνισμού για τη «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, με Σ.Δ.Ι.Τ.».

Σε συνέχεια του αποτελέσματος της Α΄ Φάσης, προκρίθηκαν στη Β’ Φάση όλοι οι Υποψήφιοι που κατέθεσαν Φάκελο Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος oι: Άβαξ, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Intrakat, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία Acciona Concesiones – Μυτιληναίος.

Στο πλαίσιο της προτεινόμενης Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης θα υλοποιήσει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση της Εθνικής Οδού Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, που περιλαμβάνει τα ακόλουθα διακριτά τμήματα: Το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος μήκους 16,4 χλμ., το τμήμα Ριζόμυλος – Πύλος μήκους 25,7 χλμ. και το τμήμα Πύλος – Μεθώνη μήκους 7,9 χλμ.

Τον Μάρτιο θα ξεκινήσει η προβλεπόμενη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου με τους 5 συμμετέχοντες στο Διαγωνισμό, ώστε το καλοκαίρι να κατατεθούν οι προσφορές και εντός του 2021 να υπάρχει ανάδοχος για το έργο.

«Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε, η Πελοπόννησος υπήρξε προτεραιότητά μας» δήλωσε ο ΓΓ Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης. «Με το έργο αυτό, στόχος μας είναι, να αναβαθμίσουμε και να εκσυγχρονίσουμε το οδικό δίκτυο της περιοχής προσφέροντας ένα έργο ζωτικής σημασίας για τον τόπο. Γιατί, στο Υπουργείο Υποδομών μας αρέσει να μιλάμε με τα έργα μας και πλέον τα αποτελέσματα της δουλειάς μας αρχίζουν να γίνονται ορατά».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στην τελική ευθεία η «ιπτάμενη» περιφερειακή οδός στη Θεσσαλονίκη

Η νέα Ανατολική Περιφερειακή της Θεσσαλονίκης (Flyover) θα αποτελεί τη μεγαλύτερη εναέρια οδό στην Ελλάδα, με συνολικό μήκος έργου 13 χιλιόμετρα. Κατατέθηκαν δεσμευτικές προσφορές και για το έργο «Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη».
Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χρ. Σταϊκούρας: Παραδίδονται τέσσερα μεγάλα έργα εντός του 2024

Σχετικά με τον ΟΣΕ, ο υπουργός επεσήμανε ότι «την επόμενη διετία θα ολοκληρώσουμε τη διαδικασία, δημιουργίας ενός νέου σιδηροδρομικού φορέα, κάτω από τον οποίο θα βρίσκεται η ΕΡΓΟΣΕ και σημαντικό τμήμα της ΓΑΙΑΟΣΕ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σύνταγμα – Ίλιον σε 20 λεπτά: Δημοπρατείται η επέκταση της Γραμμής 2 του μετρό

Τις επόμενες εβδομάδες, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αναμένεται να γίνει η δημοπράτηση. Το εν λόγω έργο εντάσσεται στον συνολικό σχεδιασμό του υπουργείου Υποδομών για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στην Αττική
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υπουργείο Υποδομών: Αρδευτικά έργα ύψους 6.3 εκατ. στην Τρίγλια Χαλκιδικής

Το έργο έχει σκοπό αφενός την κατασκευή φράγματος και υδροταμιευτήρα για τη συγκράτηση ικανής ποσότητας ύδατος από τους κλάδους Πλατάνια και Ξηρόλαγκος του χειμάρρου Τρίγλιας.