bd-sprite
Φώτο: George Vitsaras / SOOC

«Ξεκλειδώνει» η επέκταση της λεωφόρου Κύμης, δημοπράτηση το 2021

Ο υπουργός Μεταφορών Κ. Αχ. Καραμανλής ανέφερε πως για να ξεπεραστούν τα εμπόδια, αποφασίστηκε η απεμπλοκή της επέκτασης από την ευρύτερη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού.

Εντός του 2021 θα γίνει η δημοπράτηση για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, με τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Κώστα Καραμανλή να σημειώνει πως το έργο επέκτασης της Λ. Κύμης και της διασύνδεσής της, μέσω της Αττικής οδού, με την ΠΑΘΕ (κόμβος Καλυφτάκη), θα αναβαθμίσει τη βόρεια Αθήνα, θα είναι δημόσιο και δεν θα περιλαμβάνει διόδια.

«Για να ξεπεράσουμε εμπόδια και καθυστερήσεις, αποφασίσαμε την απεμπλοκή της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης, από την ευρύτερη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, που χειρίζεται το ΤΑΙΠΕΔ. Κάνουμε το έργο δημόσιο και "τρέχουμε" γρηγορότερα τα σχετικά ζητήματα» είπε ο κ. Καραμανλής, υπογραμμίζοντας ότι όλες οι μελέτες ολοκληρώνονται στο επόμενο τρίμηνο, και περιλαμβάνουν την εκπόνηση όλων των στατικών μελετών, και των συμπληρωματικών μελετών όπως πχ οδοποιία, υδραυλικές, στατικές και ηλεκτρομηχανολογικές. Επίσης, πρόσθεσε, προχωράμε με ταχύτητα για το ζήτημα των απαλλοτριώσεων. «Επισήμως, από του βήματος της Βουλής λέμε ότι το συγκεκριμένο έργο θα δημοπρατηθεί εντός του 2021», είπε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.

Παράλληλα, ανέφερε ότι θα γίνει προσπάθεια χρηματοδότησης, με ένταξη του έργου στο Ταμείο Ανάκαμψης, και εάν δεν ενταχθεί εκεί, επειδή οι κυκλοφοριακοί φόρτοι είναι τόσο μεγάλοι, δεν θα έχει πρόβλημα να ενταχθεί σε άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως η νέα Προγραμματική Περίοδος 2021-27. Εμείς «δεν μπήκαμε στον πειρασμό να ανακοινώνουμε φαραωνικά έργα, χωρίς να έχουμε πάρει το πράσινο φως για να τα χρηματοδοτήσουμε», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

Αναφερόμενος στα τεχνικά χαρακτηριστικά της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης είπε ότι είναι ένα έργο που θα καταλήγει, έπειτα από 3,8 χιλιόμετρα, στην Εθνική Οδό, στον κόμβο Καλυφτάκη στην Κάτω Κηφισιά, και θα υπάρχει μια σήραγγα υπόγειας εξόρυξης μήκους 1.260 μέτρων και μια σήραγγα 1.160 μέτρων με ανοιχτή εκσκαφή.

Σημειώνοντας μάλιστα τον δημόσιο χαρακτήρα του έργου, ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι «από τη στιγμή που θα είναι δημόσιο έργο, μήκους 3,8 χλμ, επιλέγουμε να μην βάλουμε διόδια», επισημαίνοντας ότι εάν ήταν στην Αττική Οδό, ο παραχωρησιούχος θα έβαζε διόδια.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αναδιάρθρωση του ΔΣ του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας

Η επιλογή των προσώπων για την κάλυψη των θέσεων του νέου ΔΣ πληροί συγκεκριμένα κριτήρια που ακολουθούν τις αρχές της εταιρικής διακυβέρνησης, την εμπειρία σε θέσεις ευθύνης, την ελεγκτική, αλλά και την ποσόστωση των φύλων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Γκάζια» στα έσοδα της Αττικής Οδού λίγο πριν περάσει στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Ένα εξάμηνο προτού γίνει αλλαγή σκυτάλης, με τις εργασίες βαριάς συντήρησης του άξονα σε πλήρη εξέλιξη, τα έσοδα του αυτοκινητόδρομου συνέχισαν το πρώτο τρίμηνο του 2024 την ανοδική πορεία, ξεπερνώντας τα 50 εκατ. ευρώ.