ΓΔ: 927.29 0.16% Τζίρος: 62.81 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Τα «καυτά» σημεία στα ακίνητα της Αττικής: Ποιες περιοχές αποκτούν αξία

Επτά περιπτώσεις όπου οι αναπλάσεις τα έργα υποδομών και οι επενδύσεις αλλάζουν την εικόνα της αγοράς ακινήτων και δημιουργούν σημαντικές επενδυτικές ευκαιρίες.

Παρά την επέλαση της πανδημίας που έφερε τα πάνω – κάτω στην οικονομία, η κτηματαγορά στην περιοχή της Αττικής φαίνεται πως βρίσκεται μπροστά σε μία σειρά από νέες επενδυτικές ευκαιρίες. Ανάλυση του πρόεδρου του Πανελλαδικού Δικτύου E-Real Estates Θεμιστοκλή Μπάκα εντοπίζει επτά περιπτώσεις περιοχών που αλλάζουν μορφή και δημιουργούν νέες ευκαιρίες.

Όπως σημειώνει ο κ. Μπάκας, ο Πειραιάς αλλάζει εικόνα, αποκτά ένα νέο αέρα επενδυτικού ενδιαφέροντος που θα επικεντρωθεί αρχικά στο κέντρο της πόλης και περιμετρικά του λιμανιού, στοχεύοντας αρχικά σε εγκαταλελειμμένα αυτοτελή κτίρια που διατίθενται σε ελκυστικές τιμές.

Η αλλαγή έρχεται μέσα από μία σειρά από κινήσεις:

  • Η ανάπλαση του Μικρολίμανου υλοποιείται με γοργούς ρυθμούς, προβλέπει κατεδάφιση των υπαρχουσών παράνομων κατασκευών στη γραμμή της παραλίας, μετακίνηση των τραπεζοκαθισμάτων σε άλλο σημείο του κοινόχρηστου χώρου, δρόμους ήπιας κυκλοφορίας 3,5 μέτρων όπου θα απαγορεύεται η στάθμευση, αντικατάσταση όλων των φωτιστικών σωμάτων, ανακατασκευές των πεζοδρομίων και των πλακοστρώσεων, ασφαλτικά έργα, αναβάθμιση του αποχετευτικού στη συγκεκριμένη περιοχή, καθορισμός νέων χώρων στάθμευσης για δημότες και επισκέπτες και φυσικά νέα συστήματα διαχείρισης απορριμμάτων.
  • Ο πύργος φάντασμα –ο κοιμισμένος «γίγαντας» του Πειραιά με ύψος 84 μέτρα αποτελούμενος από 22 ορόφους, αναμένεται να αναγεννηθεί.
  • Τον Ιούνιο του 2020 υπογράφηκε η ανάπλαση του Αγίου Διονυσίου και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο του 2021. Αφορά, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα αστικών παρεμβάσεων με στόχο την αναβάθμιση και την ανάπτυξη της περιοχής. Ο σχεδιασμός του έργου, αναμένεται να συμβάλλει στη  διατήρηση  και ανάδειξη  του βιομηχανικού χαρακτήρα της περιοχής, ενώ η υλοποίησή του θα ανανεώσει και  αναμορφώσει  τα δομικά στοιχεία που συνθέτουν το δημόσιο χώρο. Παράλληλα εκσυγχρονίζονται οι χρήσεις γης με την προσέλκυση νέων δραστηριοτήτων, τον έλεγχο κινήσεων και την ανάπτυξη ενός περιβάλλοντος φιλικού στην κίνηση πεζών και ποδηλάτων.
  • Παράλληλα, θα διαμορφωθεί η πύλη εισόδου στην πόλη για τους επισκέπτες της κρουαζιέρας αλλά και για τη δημιουργία δικτύου πεζοδρομήσεων για την ανάδειξη πολιτιστικών διαδρομών. Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί η πεζοδρόμηση ενός εκ των κεντρικότερων αρτηριών του Πειραιά, της Χαριλάου Τρικούπη, προκειμένου να υπάρξει σύνδεση του αρχαιολογικού μουσείου της πόλης με το λιμάνι.
  • Ο Πειραιάς αποκτά μετρό και τραμ: παραδόθηκαν τον Ιούλιο του 2020 οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό προς τον Πειραιά (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια), ενώ υπολογίζεται ότι το σύνολο της επέκτασης της γραμμής 3 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι του 2022. Στο πλαίσιο αυτό, αναμένεται να προστεθούν ακόμη τρεις σταθμοί, «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο». Παράλληλα, ενώ εφόσον έχουν ολοκληρωθεί η κατασκευές του τροχιοδρόμου και παραμένει σε εκκρεμότητα, άμεσα θα παραδοθεί το τραμ στους δημότες του Πειραιά. 

Σύμφωνα με τον κ. Μπάκα, η επέκταση του μετρό δημιουργεί νέα δεδομένα στην κτηματαγορά, όχι μόνο στην αγορά κατοικίας, αλλά και στην αγορά επαγγελματικής στέγης και έτσι, δεν είναι λίγοι οι αλλοδαποί επενδυτές που έχουν ήδη επενδύσει σε παλαιές κατοικίες στην Ακτή Θεμιστοκλέους, όπου έχουν προβεί σε ριζική ανακαίνιση και στόχο με την μεταπώληση.

Η ζήτηση πριν την πανδημία εποχή καταγραφόταν θετική, ιδιαίτερα από τα μέσα του 2019 τόσο λόγω των αυξήσεων των τιμών στο κέντρο των Αθηνών (δύσκολη η εύρεση αγοράς κατοικιών έως 800 €/τμ), όσο και των νέων έργων ανάπλασης που υλοποιούνται στην ευρύτερη περιοχή.

Ο Πειραιάς διαθέτει ακόμη επενδυτικές ευκαιρίες με το κόστος ανά τετραγωνικό μέτρο να μην ξεπερνά τα 1.400 € για αυτοτελή λειτουργικά κτίρια που βρίσκονται μόλις 50m από το λιμάνι, ενώ διαθέτει κατοικίες που χρίζουν ανακαίνισης σε δελεαστικές τιμές. Μεγάλο ενδιαφέρον θα αποτελέσει η τύχη εγκαταλελειμμένων κτιρίων που βρίσκονται εντός της ζώνης του λιμένα του Πειραιά, κτίρια που σε πολλές περιπτώσεις παρομοιάζονται ως ωρολογιακές βόμβες για τους δημότες.

Το παραλιακό μέτωπο

Η αξιοποίηση της έκτασης από το ΣΕΦ έως το δέλτα του Φαλήρου, προβλέπει τη δημιουργία μεγάλου πάρκου 220 στρεμμάτων με 3.500 δέντρα και τριών χώρων στάθμευσης που θα προσφέρουν πρόσβαση στους πολίτες στη Θάλασσα.  Το παράκτιο πάρκο πολλαπλών χρήσεων που θα αναπτυχθεί, θα ενοποιεί τους όμορους τέσσερις δήμους Πειραιά, Μοσχάτου, Καλλιθέας και Παλαιού Φαλήρου με το θαλάσσιο μέτωπο.  Τα νέα έργα υποδομής δημιουργούν τις υποδομές για την δημιουργία της Πειραϊκής Ριβιέρας, ενώ δημιουργούν επενδυτικές ευκαιρίες στους όμορους δήμους.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι στις 17 Φεβρουαρίου θα ξεκινήσουν και οι εργασίες για τη μετατόπιση της γραμμής του ΤΡΑΜ από τη στάση Μοσχάτο έως τη στάση Τζιτζιφιές. Η νέα γραμμή θα κατασκευαστεί σε χαμηλότερο επίπεδο, στο ίδιο ύψος με την οδό Εθνάρχου Μακαρίου.

Το Ελληνικό αλλάζει, από μια περιοχή που κατά τη λειτουργία του αεροδρομίου δεν ήταν στο πρώτο πλάνο επιλογής των ενδιαφερόμενων αγοραστών λόγω του θορύβου από τα αεροσκάφη, διατηρώντας πάντα μια διαφορά στις τιμές πώλησης -10%, -15%  σε σχέση με τη Γλυφάδα και τη Βούλα, κατάφερε να εξισορροπήσει αυτή την ψαλίδα μετά τη μεταφορά του αεροδρομίου.

Τα νότια προάστια της Αττικής, η Γλυφάδα, Βούλα και η Βουλιαγμένη αποτελούν διαχρονικά το μήλο της έριδος - ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, τόσο για τους εγχώριους αγοραστές όσο και για τους αλλοδαπούς, κυρίως Κινέζους, ενώ, δεν ήταν λίγοι οι Σύροι και Αιγύπτιοι κατασκευαστές που αρχές του 2015 -2017 που επένδυσαν σε διαμερίσματα τόσο για την απόκτηση χρυσής βίζας όσο και ως μορφή επένδυσης για το μέλλον.

Σήμερα, ο βασικός σχεδιασμός περιλαμβάνει αναβάθμιση της παραλίας, οικιστικές αναπτύξεις, υπερ-τοπικό και τοπικό εμπόριο, ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις και χώρους αναψυχής κοινού, αξιοποίηση των ολυμπιακών εγκαταστάσεων και κατασκευή νέων χώρων άθλησης, νέο γήπεδο γκολφ, χώρους ανάδειξης της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, εκπαιδευτικές εγκαταστάσεις και ερευνητικά κέντρα, κλπ.

Θα κατασκευαστεί ένα από τα μεγαλύτερα Μητροπολιτικά Πάρκα Πρασίνου και Αναψυχής στο κόσμο, που συνδυαστικά με τους κοινόχρηστους χώρους πρασίνου του ακινήτου θα καλύπτουν έκταση 2.600.000 τ.μ., ήτοι 42% της συνολικής επιφανείας της έκτασης.

Όταν το Μητροπολιτικό πάρκο έχει αρχίσει πραγματικά να αποκτά μια ολοκληρωμένη μορφή μέσα στην επόμενη δεκαετία τότε εκτός από την οικιστική ανάπτυξη, θα καταγραφούν αυξήσεις των αξιών στα επαγγελματικά ακίνητα, διότι η ανάπτυξη του επιχειρηματικού πάρκου μέσα στο Ελληνικό θα αναβαθμίσει την κτηματαγορά των επαγγελματικών ακινήτων και θα οδηγήσει τα νότια προάστια να γίνουν σημαντικό επιχειρηματικό κέντρο.

Η επένδυση της Microsoft αναβαθμίζει το Λαύριο

    Η απόφαση επένδυσης της Microsoft να εγκαταστήσει το σύμπλεγμα των τριών data center στη περιοχή και συγκεκριμένα στο πρώην εργοστάσιο της κλωστοϋφαντουργίας «Αιγαίον», θα λειτουργήσει θετικά για την ευρύτερη περιοχή του Λαυρεωτικού Δήμου.

    Η διαθεσιμότητα ακινήτων προς μίσθωση στο Λαύριο, είναι πάρα πολύ μικρή βάση των αγγελιών ακινήτων. Το ζητούμενο μηνιαίο κόστος μίσθωσης κυμαίνεται από 4,3€/τμ έως 6,6€/τμ. Μόνον το 38,8% των διαθέσιμων ακινήτων προς μίσθωση είναι άνω των 75 τμ κατάλληλα για οικογένειες, ενώ το υπόλοιπο αφορά ακίνητα έως 65 τμ . Οι ζητούμενες τιμές πώλησης διαμερισμάτων 70τμ - 110τμ άνω του 1ου ορόφου, κατασκευής μετά το 2018, κυμαίνονται από 1.222€/τμ έως 1.644€/τμ. Ενώ, οι ζητούμενες τιμές πώλησης διαμερισμάτων με έτος κατασκευής το 1990, ξεκινούν από 800€/τμ.

    Λόγω της μικρής διαθεσιμότητας ακινήτων τόσο προς ενοικίαση, όσο και ως προς πώληση, σίγουρα θα γεννηθούν ανάγκες ανοικοδόμησης – ανέγερσης κατοικιών στη περιοχή για να φιλοξενήσουν τους εργαζόμενους στη Microsoft καθώς και των εταιρειών που ενδεχομένως να ακολουθήσουν την κίνηση του Αμερικανικού κολοσσού.

    Ο κ. Μπάκας τονίζει ότι για να αποκομίσει τα μέγιστα ο Δήμος Λαυρεωτικής από την πολλά υποσχόμενη επένδυση στη περιοχή, θα πρέπει να συνδεθεί το Λαύριο μέσω της επέκτασης της Αττικής Οδού και ταυτόχρονα να ολοκληρωθεί το δίκτυο του προαστιακού σιδηροδρόμου με το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και το αστικό κέντρο της Αθήνας.

    Η ανοικοδόμηση στη περιοχή και ταυτόχρονα οι ενδεχόμενες συγκοινωνιακές παρεμβάσεις, θα συντελέσουν στην αύξηση των αξιών των ακινήτων και στην προσέλκυση ενδιαφερομένων που θα θελήσουν να εγκατασταθούν στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Λαυρεωτικής τόσο διότι θα δραστηριοποιούνται επαγγελματικά στη περιοχή, όσο και λόγω του καλύτερου επιπέδου διαβίωσης .

    Η ανάπτυξη της επένδυσης αναζητώντας επιπλέον χώρους συνολικής έκτασης 200 στρεμμάτων για την ανάπτυξη υποστηρικτικών εγκαταστάσεων στην περιοχή εκτός από το σύμπλεγμα των τριών data center που θα εγκατασταθούν στο πρώην εργοστάσιο της κλωστοϋφαντουργίας «Αιγαίον», θα αποτελέσει ένα ολοκληρωμένο μοντέλο ανάπλασης και ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής. 

    Σημείο έλξης η νέα γραμμή του μετρό

    Οι περιοχές κατά μήκος της νέας γραμμής 4 του μετρό, πριν την covid-19 εποχή  είχαν γίνει πόλος έλξης τόσο εγχώριων επενδυτών όσο και fund που στοχεύουν στην υπεραξία στο άμεσο μέλλον. Στοχεύουν στην αγορά κατοικιών που χρήζουν ανακαίνισης καθώς και αυτοτελών γραφειακών κτιρίων.

    Επιπλέον, δεν ήταν λίγοι αυτοί που αναζητούσαν καταστήματα για αγορά πλησίον των νέων σταθμών του μετρό για επένδυση, γνωρίζοντας ότι όταν ολοκληρωθεί το μετρό, η αξία τους θα είναι πολύ μεγαλύτερη και το μηνιαίο μίσθωμα σε συνάρτηση με την αγορά σήμερα θα αποφέρει πολύ καλή απόδοση ως επένδυση.

    Στο Γαλάτσι και στο σταθμό Ελκίνωνος θα καταγραφεί μεγάλη αύξηση της ζήτησης για οικιστικά ακίνητα διότι οι τιμές σε σχέση με τις υπόλοιπες περιοχές που ήδη υπάρχουν στάσεις του μετρό είναι δελεαστικές και ταυτόχρονα είναι πλησίον του κέντρου των Αθηνών. Στη στάση Δικαστήρια και Αλεξάνδρας θα υπάρξει μεγάλη αύξηση της ζήτησης κυρίως για γραφειακούς χώρους διότι ακόμη υπάρχουν διαθέσιμα αυτοτελή κτίρια και στοκ γραφειακών χώρων.      

    Γενικότερα , οι περιοχές που θα εξυπηρετούνται από τη νέα γραμμή 4 του μετρό, έχουν περιθώρια ανάπτυξης, ενώ ραγδαίες αναμένεται ότι θα είναι οι αυξήσεις στις τιμές τόσο πώλησης όσο και ενοικίασης στα Εξάρχεια.

    ΓΡΑΜΜΗ 4ΠΩΛΗΣΗΠΩΛΗΣΗ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ
     ΕΩΣ 35 ΕΤΩΝΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΕΤΑ ΤΟ 2000ΕΩΣ 35 ΕΤΩΝΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΕΤΑ ΤΟ 2000
     €/Τ.Μ€/Τ.Μ€/Τ.Μ€/Τ.Μ
    ΣΤΑΘΜΟΣ ΒΕΪΚΟΥΑπό 1.200Από 1.800Από 5Από 7
    ΣΤΑΘΜΟΣ ΓΑΛΑΤΣΙΑπό 950Από 1.450Από 4Από 6
    ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΛΚΙΝΩΝΟΣΑπό 650Από 1.500Από 4Από 7
    ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑΑπό 700Από 1.400Από 4Δεν Υπάρχουν
    ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣΑπό 800Από 2.000Από 6Από 8
    ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΞΑΡΧΕΙΑΑπό 1.100Από 1.600Από 7Από 8
    ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣΑπό 1.345-Από 6Δεν Υπάρχουν
    ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΟΛΩΝΑΚΙΑπό 2.400Από 3.400Από 8Από 11
    ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣΑπό 2.200-Από 7Από 9
    ΣΤΑΘΜΟΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΑπό 1.300Από 2.300Από 6Από 8
    ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗΑπό 1.350Από 1.800Από 6Από 9
    ΣΤΑΘΜΟΣ ΙΛΙΣΙΑΑπό 1.650Από 2.100Από 7Από 9
    ΣΤΑΘΜΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥΑπό 1.000Από 1.550Από 6Από 9
    ΣΤΑΘΜΟΣ ΓΟΥΔΗΑπό 1.500Από 1.900Από 6Από 9

    Η ιστορία επαναλαμβάνεται στον Κορυδαλλό* Πηγή :Πανελλαδικό Δίκτυο E-Real Estates , Κατοικίες: Πώληση –   Ενοικίαση,  Άνω του 1ου ορόφου

    Σύμφωνα με το σχέδιο που ανακοίνωσε η κυβέρνηση το 2019, οι φυλακές που βρίσκονται στον αστικό ιστό και σε απόσταση αναπνοής από σχολεία θα κατεδαφιστούν και στη θέση τους  θα δημιουργηθεί πάρκο και πολυχώρος πολιτισμού για τους νέους και τους δημότες της περιοχής, διαχρονικά αίτημα τόσο των κατοίκων του Κορυδαλλού, όσο και της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά.

    Ο κ. Μπάκας φέρνει ως παράδειγμα την ιστορία του άλσους Αιγάλεω όπου για εκατό περίπου χρόνια (από το 1874 έως και το 1965) βρίσκονταν οι εγκαταστάσεις της Εταιρείας Ελληνικού Πυροδοτοποιείου  και τελικά μετατράπικε σε άλσος που αποτελεί πλέον έναν από τους ελάχιστους πνεύμονες πρασίνου στη δυτική Αθήνα ενώ αποτελεί και την ακριβότερη περιοχή για αγορά ή ενοικίαση κατοικίας στην ευρύτερη περιοχή των Δυτικών Προαστίων ειδικά αν το ακίνητο βρίσκεται περιμετρικά του άλσους. Παρόμοια εξέλιξη και λογικά με καλύτερες υποδομές λόγω της εμπειρίας πλέον της πολιτείας και των αρμόδιων φορέων, η οικιστική περιοχή περιμετρικά των φυλακών Κορυδαλλού θα αλλάξει εικόνα προσελκύοντας επενδυτικό ενδιαφέρον όταν αρχίσουν να υλοποιούνται τα πρώτα έργα ανάπλασης, ενώ ραγδαία αύξηση των τιμών στα ακίνητα θα καταγραφεί όταν τα έργα αρχίσουν να αποκτούν τη τελική τους μορφή.

    Τα οφέλη της διπλής ανάπλασης

    Η διπλή ανάπλαση σε Λεωφόρο Αλεξάνδρας και Βοτανικό αποτελεί αναμφίβολα τη δεύτερη μεγαλύτερη ευκαιρία για το εγχώριο real estate μετά την επένδυση στο παραλιακό μέτωπο, τόσο για την  Αττική, όσο και τη χώρα συνολικά, τονίζει στην ανάλυσή του ο κ. Μπάκας.

    Οι συνολικές παρεμβάσεις στην Λ. Αλεξάνδρας, εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 20 στρέμματα. Θα πραγματοποιηθούν στη καρδιά της Αθήνας και θα απαιτήσουν επενδύσεις ύψους δεκάδων εκατ. ευρώ. Περιοχές όπως το  Γκύζη και οι Αμπελόκηποι, δεν αποκλείεται να αποτελέσουν το νέο επίκεντρο της πόλης, αντίστοιχα με εκείνο που είχε σημειωθεί στο παρελθόν στην περιοχή του Ψυρρή.

    Ο Βοτανικός θα δεχθεί τον μεγαλύτερο όγκο επενδύσεων που θα μετατρέψουν την ζώνη βιομηχανίας-βιοτεχνίας και χονδρεμπορίου, σε μια περιοχή που θα συμπεριλάβει σύγχρονες αθλητικές εγκαταστάσεις, κοινόχρηστους χώρους, χώρους πρασίνου, καθώς και κτίρια κεντρικών λειτουργιών. Η παρέμβαση αυτή σε μια έκταση περίπου 220 στρεμμάτων θα αλλάξει την σημερινή εικόνα και θα την μετασχηματίσει σε μια περιοχή υψηλού προφίλ και αξίας στο κέντρο της πρωτεύουσας.

    Η διπλή ανάπλαση σύμφωνα με τις ανακοινώσεις, θα ολοκληρωθεί στα επόμενα 3-4 χρόνια. Εκτιμάται ότι το κατασκευαστικό έργο θα ξεκινήσει στο τέλος του 2021, αφού ολοκληρωθούν όλες οι σχετικές μελέτες. Η ανάπτυξη θα γίνει βάσει του Προεδρικού Διατάγματος του 2012. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πλέον νομικές εντάσεις και προσφυγές που θα μπορούσαν να καθυστερήσουν την υλοποίησή του.

    Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Πρώην Βασιλικά Κτήματα, Τατόι
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Τρεις αναπλάσεις αλλάζουν την Αττική και δίνουν πνοή στην κτηματαγορά

    Η αξιοποίηση του εργοστασίου της Πυρκάλ, η διπλή ανάπλαση σε Βοτανικό και Λ. Αλεξάνδρας και η αξιοποίηση του πρώην βασιλικού κτήματος στο Τατόι φέρνουν μεγάλες επενδύσεις και δίνουν ώθηση στην αγορά ακινήτων.
    Σύμη, Δωδεκάνησα
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Διακοπές Airbnb στα ελληνικά νησιά: Ισχυρή ζήτηση, μεγάλες πληρότητες

    Δημοφιλέστερος προορισμός στην Ευρώπη η Ελλάδα για διακοπές με βραχυχρόνια μίσθωση. Έως 99% οι πληρότητες για τον Ιούνιο. Πόσα ακίνητα διατίθενται στα νησιά, ποια τα κόστη διαμονής για πέντε ημέρες διακοπών.
    athina-akinita
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιο ράλι των τιμών στα ακίνητα με την Ελλάδα σε θέση ουραγού

    Άνοδο 7,3% σημείωσε ο διεθνείς δείκτης της Knight Frank την περίοδο της πανδημίας, με διψήφια ποσοστά αύξησης σε πολλές χώρες και φόβους για νέα φούσκα. Στην 42η θέση η Ελλάδα με αύξηση 3,1%, πρώτη η Τουρκία με 32%.