ΓΔ: 1423.25 0.40% Τζίρος: 71.40 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:36:43 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: George Vitsaras / SOOC

Επιπλέον 300 λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας από τον Απρίλιο

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει ξεκινήσει τη διαδικασία ώστε η Ελλάδα να είναι η πρώτη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση που θα προμηθευτεί μηχανήματα καθαρισμού για τα ΜΜΜ.

Τα 300 νέα λεωφορεία με leasing θα αρχίσουν σταδιακά να κυκλοφορούν στην Αθήνα το πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου, καθώς δόθηκε το «πράσινο φως» από το Ελεγκτικό Συνέδριο, είπε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Μιλώντας στον «Ant1», εξήγησε πως 40 με 50 από αυτά τα λεωφορεία  θα αρχίσουν να κυκλοφορούν περί το πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου και μέσα στο αμέσως επόμενο διάστημα, τα 300 λεωφορεία θα έχουν ενισχύσει το στόλο στις 16 γραμμές όπου παρατηρούνται τα μεγαλύτερα προβλήματα.

Ερωτηθείς σχετικά με την πορεία της μίσθωσης με leasing, ο κ. Καραμανλής αποκάλυψε ότι χθες το Ελεγκτικό Συνέδριο ανακάλεσε την πράξη του ΣΤ’ Κλιμακίου, που είχε προσωρινά παγώσει τον διαγωνισμό. Υπενθύμισε ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ήταν έτοιμο από τον Νοέμβριο να προσθέσει στον στόλο της Αθήνας 300 λεωφορεία με τη διαδικασία του leasing, ωστόσο υπήρξε μία παρανόηση αναφορικά με τα ανοιγοκλειόμενα παράθυρα. Ξεκαθάρισε δε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην ανοίγουν τα παράθυρα σε κανένα από τα νέα λεωφορεία.

Παράλληλα, υπενθύμισε ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει ξεκινήσει τη διαδικασία ώστε η Ελλάδα να είναι η πρώτη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση που θα προμηθευτεί μηχανήματα καθαρισμού για τους συρμούς του Μετρό και τα λεωφορεία και τρόλεϊ, όταν τα μηχανήματα αυτά θα λάβουν πιστοποίηση από τους ευρωπαϊκούς μηχανισμούς και εφόσον είναι ασφαλή κι αποτελεσματικά.

Ταυτόχρονα, επισήμανε, είναι στο τιμόνι και οι νέοι οδηγοί, καθώς προχώρησαν οι προσλήψεις στην ΟΣΥ με διαδικασίες ΑΣΕΠ, σε πολύ γρήγορους χρόνους.

 Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι από 850 λεωφορεία τον Ιούλιο του 2019, σήμερα κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας πάνω από 1.250 λεωφορεία, αύξηση περίπου 50%. Όπως σημείωσε, τους τελευταίους δέκα μήνες, τα κονδύλια για ανταλλακτικά σε λεωφορεία και τρόλεϊ έχουν αυξηθεί κατά 200% σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, ώστε να επισκευαστούν και να βγουν στο δρόμο με ασφάλεια όσο περισσότερα οχήματα, σημειώνοντας ότι ο μέσος όρος ηλικίας είναι πολύ υψηλός γιατί εδώ και πολλά χρόνια δεν έχουν έρθει νέα οχήματα.

Υπενθύμισε, επίσης, ότι ήδη 200 λεωφορεία από τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ έχουν ενισχύσει τον στόλο της Αθήνας και υπογράμμισε πως πάντα παραμένει ο δημόσιος έλεγχος στις αστικές συγκοινωνίες.

Ανέφερε εξάλλου ότι στη διαδικασία του leasing η ευθύνη της συντήρησης θα ανήκει στον ιδιώτη, αλλά θα χρησιμοποιεί τους πολύ έμπειρους τεχνικούς της ΟΣΥ. «Έχουμε ένα ιδανικό πάντρεμα μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα» ανέφερε.

«Σε ενάμισι χρόνο καταφέραμε και κάναμε όσα δεν είχαν γίνει εδώ και 10 χρόνια» τόνισε ο κ. Καραμανλής, επισημαίνοντας ωστόσο ότι υπάρχουν πράγματι προβλήματα, τα οποία υπουργείο, διοικήσεις των Οργανισμών και εργαζόμενοι, εργάζονται για να αντιμετωπίσουν.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Leoforeia-Sygkoinonia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πώς θα κοπεί το... τσάμπα στα λεωφορεία με νέα ηλεκτρονικά συστήματα

Συστήματα real time καταμέτρησης επιβατών και επικυρώσεων θα εγκατασταθούν αρχικά στα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία της Αθήνας για να εκτιμηθεί η πραγματική έκταση του προβλήματος της εισιτηριοδιαφυγής. Τι θα γίνει στο μετρό.
Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταϊκούρας: Σχεδιάζουμε τον ΟΑΣΘ με όρους των επόμενων δεκαετιών

O υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι ο ΟΑΣΘ θα λειτουργήσει υπό την «ομπρέλα» του ΟΣΕΘ, με την προσθήκη, όπου χρειάζεται και ιδιωτών, όπως γίνεται και σήμερα, με διαγωνισμούς και συμβάσεις.