ΓΔ: 892.13 -2.27% Τζίρος: 74.48 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Σύμη, Δωδεκάνησα
Φωτο: Σύμη, Δωδεκάνησα. Shutterstock

ΕΟΤ και η Mastercard αναδεικνύουν το ελληνικό τουριστικό προϊόν

Η Mastercard αξιοποίησε συνεργασίες που έχει σε Ευρωπαϊκό επίπεδο με παγκόσμιους κολοσσούς και προχώρησε σε συμφωνίες με καταξιωμένες ελληνικές εταιρείες και οργανισμούς.

O Eλληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Mastercard, ενώνουν για δεύτερη χρονιά τις δυνάμεις τους, σε μία νέα, κοινή καμπάνια επικοινωνίας, με βασικό στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού και ιδανικής επιλογής για διακοπές. Η στόχευση της καμπάνιας θα είναι στις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, αναδεικνύοντας το ελληνικό τουριστικό προϊόν, μεταξύ των ταξιδιωτών από τις συγκεκριμένες χώρες και θα διαρκέσει για 4 μήνες.

Κεντρικό όχημα της καμπάνιας αποτελεί η ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα https://visitgreekdestinations.com/, όπου οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μέσα από μία σειρά από αποκλειστικά πακέτα διαμονής, μετακίνησης, εμπειριών και προνομίων, για τους κατόχους καρτών Mastercard. Για τον σκοπό αυτό, η Mastercard αξιοποίησε συνεργασίες που έχει σε Ευρωπαϊκό επίπεδο με παγκόσμιους κολοσσούς, όπως η booking.com και η rentalcars.com, ενώ σε τοπικό επίπεδο προχώρησε σε μία σειρά από συνεργασίες με κορυφαίες και καταξιωμένες ελληνικές εταιρείες, όπως η Aegean Airlines, η Seajets, η Aegean Speed Lines, η AVIS, η Aldemar Resorts, η Grecotel και η Atlantica Hotels & Resorts.

Παράλληλα, δημιούργησε συνεργασίες με γνωστές ελληνικές εταιρείες, brands και οργανισμούς όπως η Apivita, η Ergon Foods, το Ίδρυμα Β&Ε Γουλανδρή στην Αθήνα και το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος στην 'Ανδρο, η Trekking Hellas και η Be a Greek Travel Experiences, παρέχοντας αποκλειστικές προσφορές αγορών και εμπειριών στους επισκέπτες της χώρας. Κριτήρια για την επιλογή των συνεργατών που πλαισιώνουν την κοινή καμπάνια του ΕΟΤ και της Mastercard, αποτέλεσαν τόσο το υψηλό επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών και το εκτεταμένο δίκτυο παρουσίας στη χώρα, όσο και η σύγχρονη ψηφιακή τους παρουσία. Τέλος, οι επισκέπτες της ιστοσελίδας έχουν άμεση πρόσβαση και στην πλατφόρμα της Mastercard, "Priceless Cities" όπου μπορούν να επιλέξουν μέσα από μία σειρά ανεκτίμητων εμπειριών αποκλειστικά για τους κατόχους Mastercard,ειδικά σχεδιασμένων για να φέρουν ακόμα πιο κοντά τον επισκέπτη με τη χώρα μας.

Για την επιτυχημένη στόχευση της καμπάνιας στις επιλεγμένες αγορές, χρησιμοποιήθηκαν μία σειρά από εργαλεία της Mastercard, τα οποία, μέσα από την ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων, παρέχουν ένα μεγάλο εύρος πολύτιμων πληροφοριών που αφορούν σε ταξιδιωτικές συνήθεις και ενδιαφέροντα των κοινών-στόχος της καμπάνιας, ενώ για την επιτυχημένη επικοινωνία της στους επισκέπτες της χώρας μας, όλα τα επικοινωνιακά υλικά καθώς και η ιστοσελίδα, αναπτύχθηκαν στην αγγλική, στη γαλλική και στη γερμανική γλώσσα. Τέλος, η καμπάνια αξιοποιεί όλα τα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία για την προώθηση των εμπειριών και των τουριστικών δραστηριοτήτων, μέσα από επιλεγμένα κανάλια όπως Display, Google search, Native ads και κοινωνικά δίκτυα.

Ο Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού συμπλήρωσε: «Η συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό αποτελεί βασική μας προτεραιότητα στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. Για τον σκοπό αυτό, συνεχίζουμε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την συνεργασία με την Mastercard, με την οποία έχουμε αναπτύξει μία στρατηγική συνεργασία προς όφελος του ελληνικού τουρισμού. Σε μία εξαιρετικά κρίσιμη συγκυρία, ενώνουμε δυνάμειμε στόχο την προσέλκυση περισσότερου και ποιοτικότερου τουρισμού, την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, την προώθηση αυθεντικών εμπειριών σε ολόκληρη τη χώρα, αλλά και την προβολή σημαντικών προορισμών μας. Αξιοποιώντας σύγχρονα και καινοτόμα εργαλεία και διευρύνοντας τα δίκτυα συνεργασιών με ελληνικές επιχειρήσεις, ενισχύουμε το τουριστικό μας προϊόν σε μία χρονιά που ο τουρισμός αποτελεί κεντρικό πυλώνα στην προσπάθεια ανάκαμψης της οικονομίας μας».

Η 'Ασπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Η στήριξη του ελληνικού τουρισμού εξακολουθεί να αποτελεί για εμάς στρατηγική προτεραιότητα, για την οποία συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με συνέπεια. Είμαστε υπερήφανοι που η συνεργασία μας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού συνεχίζει να αναπτύσσεται, μέσα από ακόμα περισσότερες δυναμικές δράσεις, που ως στόχο έχουν την ουσιαστική αναβάθμιση του τουριστικό προϊόντος της χώρας. Στο πλαίσιο αυτό, προχωρήσαμε και σε μία σειρά από συνεργασίες και συνέργειες που θα δώσουν περαιτέρω προστιθέμενη αξία στις εμπειρίες των επισκεπτών μας, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τον στόχο της κοινής μας καμπάνιας».

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

kikilias, ypourgeio ygeias, koronoios
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συνάντηση Κικίλια-Μπένου: Σχέδιο για την αναγέννηση της Β. Εύβοιας

Ο υπουργός Τουρισμού ευχαρίστησε τον κ. Μπένο για την παρουσίαση του σχεδίου και ανακοίνωσε την αύξηση του κονδυλίου για την τουριστική καμπάνια του 2022 για την Εύβοια, από 1,5 σε 2 εκατ. ευρώ.
Kikilias
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Β. Κικίλιας: Αυτοί είναι οι τέσσερις πυλώνες για τον τουρισμό

Με δεδομένο ότι άμεσα ή έμμεσα, περίπου 1 στα 4 ευρώ προέρχεται από τον τουρισμό, το υπουργείο έχει θέσει τέσσερις πυλώνες στα άμεσα σχέδια του, με σκοπό την επιπλέον αναθέρμανση της οικονομίας.
Aeroplano, Airplane
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μήνυμα αισιοδοξίας από τον τουρισμό: Στο 80% του 2019 οι αφίξεις τον Αύγουστο

Για δεύτερο συνεχόμενο μήνα μετά την πανδημία τα ελληνικά αεροδρόμια κατέγραψαν αύξηση της διακίνησης επιβατών κατά 53,7%, με τις αφίξεις από το εξωτερικό να ενισχύονται 82,6% σε ετήσια βάση.
Xenodoxeia, Hotels, Ellada
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υπερδιπλασιάστηκε ο τζίρος των τουριστικών καταλυμάτων τον Ιούλιο στα 933 εκατ.

Σημαντική άνοδος του κύκλου εργασιών των επιχειρήσεων που συνδέονται με τον τουρισμό. Πλησίασε τα 182 εκατ. ευρώ ο τζίρος των επιχειρήσεων εστίασης σημειώνοντας αύξηση 42,8% σε σχέση με το 2020.