ΓΔ: 793.22 -1.53% Τζίρος: 35.51 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:56:37 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
traino-sididromos-erga
Φώτο: Shutterstock

ΕΡΓΟΣΕ: Ανατέθηκε η σηματοδότηση της γραμμής Θεσσαλονίκη – Ειδομένη

Το έργο θα κοστίσει 40.973.034,12 ευρώ, πλέον ΦΠΑ και η διάρκεια κατασκευής του έχει οριστεί στους 36 μήνες.

Υπεγράφη η σύμβαση ανάθεσης του έργου που αφορά στην εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Ειδομένη και την αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ και του αναδόχου σχήματος «ΕΝΩΣΗ ΑΒΑΞ - ALSTOM».

Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο για την ασφάλεια και λειτουργία του σιδηρόδρομου και με την κατασκευή του ολοκληρώνεται ο εκσυγχρονισμός της μονής ηλεκτροκίνητης πλέον σιδηροδρομικής γραμμής που οδηγεί στα σύνορα με τα Δυτικά Βαλκάνια και από εκεί στην Κεντρική και Δυτική Ευρώπη. Έτσι ανοίγει ο δρόμος για τα διεθνή επιβατικά δρομολόγια που εδώ και χρόνια είναι σχεδόν ανύπαρκτος.

Το φυσικό αντικείμενο του έργου αφορά σε μια σειρά από εργασίες, όπως:

  • εγκατάσταση νέου συστήματος σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης ηλεκτρονικού τύπου, που θα αντικαταστήσει το υφιστάμενο σύστημα με ηλεκτρονόμους  
  • εγκατάσταση παρατρόχιου συστήματος ETCS L1 σε όλο το τμήμα
  • σηματοτεχνική εξασφάλιση της πλευρικής προστασίας της ανοικτής γραμμής του τμήματος Πολύκαστρο - Παιονία - Ειδομένη
  • αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς με νέες, σε εντοπισμένους σταθμούς του τμήματος, για την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος σηματοδότησης
  • εγκατάσταση 4 νέων αλλαγών τροχιάς και κατασκευή έργων επιδομής νέας παρακαμπτηρίου γραμμής, μήκους 2,275 χιλιομέτρων περίπου, στην περιοχή του Μικρού Δάσους
  • εγκατάσταση ηλεκτρικής θέρμανσης αλλαγών τροχιάς στους σταθμούς του εν λόγω τμήματος
  • εγκατάσταση παθητικού δικτύου οπτικών ινών, για τη μετάδοση των δεδομένων σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης, καθώς και δικτύου τηλεπικοινωνιών, για τις ανάγκες φωνητικών επικοινωνιών
  • εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στη νέα παρακαμπτήριο στην περιοχή του Μικρού Δάσους

Σημειώνεται ότι το τίμημα είναι 40.973.034,12 ευρώ, πλέον ΦΠΑ και η διάρκεια κατασκευής του έργου είναι 36 μήνες, ενώ προβλέπεται πρόσθετη 36μηνη περίοδος υποχρεωτικής συντήρησης μετά την αποπεράτωση.

Αναφορικά με την υπογραφή της σύμβασης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης σημείωσε: «Η ΕΡΓΟΣΕ προχωρά με ταχείς ρυθμούς την ολοκλήρωση υποδομών που αναβαθμίζουν σημαντικά το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Με την κατασκευή αυτού του έργου, ολοκληρώνεται ο εκσυγχρονισμός της σιδηροδρομικής γραμμής που οδηγεί στα σύνορα με τα Δυτικά Βαλκάνια, διασυνδέοντας  την Ελλάδα με την Κεντρική και τη Δυτική Ευρώπη».

Υπενθυμίζεται πως η επιλογή του αναδόχου για την κατασκευή του  έργου πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 264 του ν. 4412/2016 και υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται από το νόμο αυτό.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καλύτερα και από το 2019 αναμένονται φέτος τα μεγέθη της κρουαζιέρας για την Ελλάδα

Η γενικότερη ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού το 2022, φαίνεται να οδηγεί σε αποτελέσματα καλύτερα και από τα αντίστοιχα του 2019, με τον τομέα της κρουαζιέρας να πρωτοστατεί και την τουριστική κίνηση στη Θεσσαλονίκη να ξεπερνάει τις προσδοκίες.
Κρουαζιερόπλοιο, κρουαζιέρα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεσσαλονίκη: «Έδεσε» στο λιμάνι της πόλης το Celestyal Crystal

Για δεύτερη φορά μέσα στο έτος, κατέπλευσε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης το υπερπολυτελές κρουαζιερόπλοιο «Celestyal Crystal», επιβεβαιώνοντας την γενναία τόνωση της τουριστικής κίνησης στην Ελλάδα για το 2022.
Κρουαζιερόπλοιο, κρουαζιέρα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ανοδικές τάσεις για το 2022 καταγράφει ο κλάδος της κρουαζιέρας

Ενθαρρυντικά νέα από τον χώρο του ελληνικού τουρισμού καθώς αυξάνονται με έντονους ρυθμούς οι επισκέψεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης με προοπτική η τάση αυτή να διατηρηθεί ως το τέλος του έτους.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Παραλαβή 18 συρμών για τη βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης

Ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η παραλαβή των συρμών που θα εξυπηρετούν τη βασική γραμμή του έργου, από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό ως τον Σταθμό Νέα Ελβετία.