ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: ΑΠΕ

Αττικό Μετρό: Τέσσερις προσφορές κατατέθηκαν για την επέκταση προς Ίλιον

Στις 9 Μαΐου θα γίνει η αποσφράγιση των προσφορών από όπου θα προκύψει και ο ανάδοχος για το μεγάλο έργο των 550 εκατ. ευρώ. Η επέκταση του Μετρό στο Ίλιον είναι σήμερα η μοναδική υπό δημοπράτηση εργολαβία.

Τέσσερις προσφορές για την επέκταση του Αττικό Μετρό προς Ίλιον κατατέθηκαν σήμερα, στο πλαίσιο της προθεσμίας υποβολής φακέλων στον διαγωνισμό που βρίσκεται σε εξέλιξη. Οι τέσσερις προσφορές είναι από ΓΕΚ Τέρνα, AVAX, Ιntrakat και Ακτωρ.

Στις 9 Μαΐου θα γίνει η αποσφράγιση των προσφορών από όπου θα προκύψει και ο ανάδοχος για το μεγάλο έργο των 550 εκατ. ευρώ.

Η επέκταση του Μετρό στο Ίλιον είναι σήμερα η μοναδική υπό δημοπράτηση εργολαβία για τον μητροπολιτικό σιδηρόδρομο της Αθήνας.  Το κόστος με το ΦΠΑ είναι 682 εκατ. ευρώ και η αναθέτουσα Αρχή του έργου είναι η Αττικό Μετρό.

Η διάρκεια του έργου είναι κάτι λιγότερο από 5 χρόνια, είναι δηλαδή 57 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.  Σύμφωνα με προκήρυξη ο προβλεπόμενος αριθμός των συμμετεχόντων είναι μέχρι επτά σχήματα.

Στο αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνεται η μελέτη και η κατασκευή τριών επιμέρους αντικειμένων:

  • η επέκταση της Γραμμής προς Ίλιον μήκους περίπου 4χλμ με 3 νέους σταθμούς: ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ, ΙΛΙΟΝ, ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ αλλά και τα αντίστοιχα φρέατα αερισμού καθώς και ενός Σταθμού Μετεπιβίβασης
  • η επέκταση του Αμαξοστασίου Ελαιώνα
  • η αναβάθμιση-αντικατάσταση υφιστάμενων Η/Μ συστημάτων των γραμμών2 και 3 του Μετρό της Αθήνας

Το έργο έχει ενταχθεί στο ΤΠΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ του εθνικού ΠΔΕ (ενάριθμο έργο: 2022NA47100061) και στη συνέχεια είναι προγραμματισμένο να ενταχθεί στο Ε.Π. «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ» της νέας Προγραμματικής Περιόδου «ΕΣΠΑ 2021-2027».

Στη σύμβαση περιλαμβάνεται, επίσης, η μελέτη και η κατασκευή ενός υπόγειου χώρου στάθμευσης αυτοκίνητων, ο οποίος θα διαθέτει τρία υπόγεια επίπεδα και συνολική χωρητικότητα περίπου 150 ΙΧ οχημάτων, καθώς  και η κατασκευή και ο εκσυγχρονισμός του Αμαξοστασίου στον Ελαιώνα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΣτΕ: Συζήτηση για την παραχώρηση της Αττικής Οδού για 25 χρόνια

Συγκεκριμένα, συζητήθηκε η αίτηση της κοινοπραξίας VINCI Highways - VINCI Concessions - Μυτιληναίος Α.Ε. - Mobility Partner η οποία έχει καταθέσει τη δεύτερη καλύτερη προσφορά στον επίμαχο διαγωνισμό - κατά της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ) και του ΤΑΙΠΕΔ.
Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χρ. Σταϊκούρας: Οι έξι πηγές χρηματοδότησης για τα δημόσια έργα

Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, «είναι ευθύνη της πολιτείας να αντιμετωπίσει προκλήσεις όπως η χρηματοδότηση και να βρεθούν οι πρόσθετοι πόροι ώστε να προχωρήσουν τα έργα».
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Π. Σουρέτης: Έχουμε υποβάλει ολοκληρωμένες λύσεις για το κυκλοφοριακό

Ο Εντεταλμένος Σύμβουλος και Εκτελεστικό Μέλο Δ.Σ. της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, σημείωσε πως «κάθε μέρα εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας ταλαιπωρούνται στους δρόμους της Αττικής, χάνοντας αμέτρητες εργατοώρες αλλά και κάθε έννοια ποιότητας ζωής, λόγω της κυκλοφοριακής συμφόρησης».