ΓΔ: 1426.08 2.34% Τζίρος: 95.08 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:35:33 DATA

ΟΛΓΑ ΚΛΩΝΤΖΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Φοιτητικές εστίες στην Κρήτη: Προχωρά το έργο των 255 εκατ. ευρώ

Μετά από περιπέτεια πέντε ετών, το μεγαλύτερο έργο ΣΔΙΤ για φοιτητικές εστίες στη χώρα, αξίας 255,36 εκατομμυρίων ευρώ, διανύει τα τελευταία μέτρα πριν την υπογραφή της σύμβασης. Ανάδοχος η Aktor Group of Companies.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Στην εκκίνηση μετά από περιπέτεια τεσσάρων δεκαετιών

Με ένα τετραήμερο δωρεάν μετακινήσεων θα γιορτάσουν οι Θεσσαλονικείς την άφιξη του μετρό. Η πρώτη γραμμή των μόλις 17 λεπτών από Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό ως Νέα Ελβετία και η επέκταση στα δυτικά προς τον Εύοσμο.
Stampoulidis, TAIPED
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Βγαίνει εκτός συνόρων η task force του ΤΑΙΠΕΔ και «χτυπάει» μεγάλα έργα

Το πρώτο της βήμα εκτός Ελλάδος έκανε η ειδική μονάδα ωρίμανσης έργων του ΤΑΙΠΕΔ σε διαγωνισμό της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, σε συνεργασία με τη Grant Thornton. Δημιουργεί μητρώο επίδοξων συνεργατών για έργα στο εξωτερικό.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μεγάλο «πακέτο» 643 εκατ. από εθνικούς πόρους για τα έργα στη Θεσσαλία

Αναλυτική εικόνα των τεράστιων ζημιών που έχουν υποστεί δρόμοι και σιδηρόδρομος στη Θεσσαλία μετά το πέρασμα του Daniel δίνουν οι αποφάσεις ένταξης στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Το συνολικό κόστος φτάνει τα 1,35 δισ. ευρώ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στις ράγες μπαίνει ο νέος ΟΣΕ: Ιδιώτες θα κλείσουν τα κενά ασφάλειας

Με τη συμβολή του ιδιωτικού τομέα επιχειρεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να αλλάξει,μέσα σε δώδεκα μήνες, νοοτροπίες και παθογένειες που έχουν οδηγήσει στην απαξίωση του ελληνικού σιδηροδρόμου.
businessdaily-OASA-Leoforia
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Αθόρυβη» ιδιωτικοποίηση στα λεωφορεία: Έρχεται και νέα σύμβαση με ΚΤΕΛ

Μετά τη σύμβαση με ιδιώτες των 435 εκατ. ευρώ για 63 γραμμές στην Ανατολική και Δυτική Αττική, ο ΟΑΣΑ αναζητεί τεχνικό σύμβουλο για τη διενέργεια διαγωνισμού για νέα ανάθεση έργου σε περιαστικές περιοχές.
chalkida
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Εκτροχιάστηκε» η παράκαμψη Χαλκίδας: Γιατί πηγαίνει 1,5 χρόνο πίσω

Η ιστορία των καθυστερήσεων επαναλαμβάνεται στο έργο των 210 εκατ. ευρώ, που 20 μήνες από την υπογραφή του δεν έχει καν απαλλοτριώσεις. Ανοίγει ο δρόμος για αιτήματα αποζημιώσεων από τον ανάδοχο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πού «κολλάνε» τα μεγάλα έργα της Αττικής για λύσεις στο κυκλοφοριακό

Αναζητούν φόρμουλα οι τεχνικές εταιρείες ακόμα και για μηδενισμό της συμμετοχής του Δημοσίου σε κρίσιμα έργα εντός αστικού ιστού,, ώστε να ζωντανέψουν οι πρότυπες προτάσεις. Εξετάζει νομοθετικές αλλαγές η κυβέρνηση.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελληνική ιστορία παραλόγου με πεζογέφυρα που ήταν έτοιμη να καταρρεύσει

Πώς οι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης πετούν το μπαλάκι της ευθύνης και υποχρεώνεται το υπουργείο Υποδομών να την αναλάβει για να αποφευχθούν τα χειρότερα. Τι συνέβη με πεζογέφυρα στο Κάστρο Βοιωτίας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με ιδιωτικά κεφάλαια θα αξιοποιηθούν οι σταθμοί Πειραιά, Θεσσαλονίκης

Έρχεται διαγωνισμός για την αξιοποίηση του σιδηροδρομικού σταθμού Πειραιά, ενός από τα εμβληματικά ακίνητα της ΓΑΙΑΟΣΕ. Ωριμάζει σταδιακά και το ολικό «λίφτινγκ» του σιδηροδρομικού σταθμού Θεσσαλονίκης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εργασίες - «μπαλώματα» στο μετρό, επειδή λεφτά... δεν υπάρχουν

Ο χρόνος θαμπώνει την εικόνα του πιο αξιόπιστου μέσου μετακίνησης στην Αθήνας, αλλά είναι δύσκολη η εξεύρεση των πόρων για τις οριστικές λύσεις στην έλλειψη συρμών και στην αναβάθμιση σταθμών και υποδομών.