ΓΔ: 1986.89 -0.58% Τζίρος: 257.92 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Νίκος Ανδρουλάκης
Ο Νίκος Ανδρουλάκης σε δημόσια εμφάνιση με κουστούμι έξω από κτίριο.

Η λειτουργία του Μετρό είναι απλώς η αρχή τόνισε ο Νίκος Ανδρουλάκης

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επισήμανε την ανάγκη να αναβαθμιστεί ο ΟΑΣΘ και μαζί με το Μετρό να λειτουργήσουν κάτω από ενιαίο φορέα διαχείρισης και πάντα υπό δημόσιο έλεγχο.

Η έναρξη λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι μόνον η αρχή, γιατί το σχέδιο του ΠΑΣΟΚ περιλαμβάνει την επέκτασή του προς το αεροδρόμιο, την Καλαμαριά και τις δυτικές συνοικίες, τόνισε ο πρόεδρος του Κινήματος, Νίκος Ανδρουλάκης, ο οποίος επισκέφθηκε το Μετρό.

Ταυτόχρονα επισήμανε την ανάγκη να αναβαθμιστεί ο ΟΑΣΘ και μαζί με το Μετρό να λειτουργήσουν κάτω από ενιαίο φορέα διαχείρισης και πάντα υπό δημόσιο έλεγχο.

Ο κ. Ανδρουλάκης επισκέφτηκε αρχικά το αμαξοστάσιο Πυλαίας, όπου τον υποδέχτηκε ο διευθύνων σύμβουλος της «Ελληνικό Μετρό», Νίκος Κουρέτας, και μετέβη στο Κέντρο Ελέγχου. Εκεί ενημερώθηκε για τη λειτουργία του Μετρό, την παράδοση της επέκτασης προς την Καλαμαριά στα τέλη του 2025 και τον σχεδιασμό για επέκταση προς τη δυτική Θεσσαλονίκη.

Στη συνέχεια επισκέφτηκε τον σταθμό Βενιζέλου και ξεναγήθηκε στον αρχαιολογικό χώρο από την προϊσταμένη της Εφορίας Αρχαιοτήτων Θεσσαλονίκης, Ελισάβετ Τσιγαρίδα.

Αμέσως μετά, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής δήλωσε στους δημοσιογράφους:

«Θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ για τη σημερινή συγκινητική ξενάγηση, που αναδεικνύει τον πλούτο και την ιστορία της πόλης. Δυστυχώς, οι πολίτες της Θεσσαλονίκης στερήθηκαν για πάρα πολλά χρόνια τις υπηρεσίες δημόσιων μεταφορών.

Η έναρξη λειτουργίας του Μετρό είναι μόνο η αρχή, γιατί το σχέδιό μας περιλαμβάνει την ολοκλήρωση του έργου και προς το αεροδρόμιο και προς την Καλαμαριά και, βεβαίως, προς τη δυτική Θεσσαλονίκη.

Πιστεύουμε ότι πρέπει να αναβαθμιστεί ο ΟΑΣΘ και να λειτουργήσουν και τα δύο μέσα κάτω από ενιαίο φορέα διαχείρισης και πάντα υπό δημόσιο έλεγχο. Αν ολοκληρωθεί αυτό το σχέδιο είμαι σίγουρος ότι η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει ισχυρή ανάπτυξιακή προοπτική και οι πολίτες θα βιώνουν μία καλύτερη καθημερινή ζωή για τα επόμενα πολλά χρόνια».

Στη συνέχεια, ο κ. Ανδρουλάκης επιβιβάστηκε σε συρμό του Μετρό και αποβιβάστηκε στον σταθμό Αγίας Σοφίας.

Το πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ συνόδευαν η υπεύθυνη Πολιτικού Σχεδιασμού, Άννα Διαμαντοπούλου, ο βουλευτής Δράμας, Αναστάσιος Νικολαΐδης (υπεύθυνος του ΚΤΕ Υποδομών), ο Θανάσης Γλαβίνας, μέλος του Συντονιστικού Πολιτικού Κέντρου και άλλα κομματικά στελέχη.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νίκος Ανδρουλάκης ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ανδρουλάκης: Εγκατάλειψη του Έβρου και απαξίωση των ΕΛΤΑ από την κυβέρνηση

Από το Σουφλί, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κατηγόρησε την κυβέρνηση για εγκατάλειψη της περιφέρειας, καθυστερήσεις στις αγροτικές ενισχύσεις και υποβάθμιση των ΕΛΤΑ, ζητώντας πολιτική αλλαγή.
Ο Άγγελος Αγγελούδης στο μετρό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αγγελούδης: Συντονισμός φορέων για τις επιπτώσεις από το κλείσιμο του μετρό

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, ζήτησε αυξημένα δρομολόγια, κυκλοφοριακά μέτρα και τήρηση χρονοδιαγραμμάτων, ενόψει της διακοπής λειτουργίας του μετρό για τις δοκιμές προς Καλαμαριά.
Λεωφορείο ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΟΑΣΘ-Τροχαία Θεσ/νίκης συνεργάζονται ενόψει διακοπής της γραμμής του μετρό

Ο ΟΑΣΘ και η Τροχαία Θεσσαλονίκης ανακοινώνουν μέτρα για τη διακοπή της βασικής γραμμής του μετρό. Δημιουργείται νέα γραμμή Μ1 και ενισχύονται τρεις βασικές λεωφορειακές γραμμές.