ΓΔ: 1458.52 0.74% Τζίρος: 67.89 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:21:41 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Xatzidakis-1555
Φωτο: ΑΠΕ

Κ. Χατζηδάκης: Οι πολίτες έχουν αρχίσει να «αγκαλιάζουν» το νέο 1555

Όπως ανέφερε ο υπουργός Εργασίας «από το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων περνάμε σε μια νέα εποχή προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα».

Τις εγκαταστάσεις του Ενιαίου Αριθμού Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 στη Mediatel επισκέφθηκε σήμερα Σάββατο ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης. Ο υπουργός ενημερώθηκε για την πορεία του έργου από την Τετάρτη και έπειτα, οπότε τέθηκε σε πλήρη λειτουργία, αλλά και για τη λειτουργία του το Σαββατοκύριακο.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, «τις τρεις προηγούμενες ημέρες, κατά την πλήρη λειτουργία του 1555, έγιναν 30.457 κλήσεις, που προστέθηκαν στις περίπου 400.000 κλήσεις, που απαντήθηκαν τις πρώτες 100 ημέρες δοκιμαστικής λειτουργίας.

Σήμερα, Σάββατο, οι κλήσεις στο 1555 ήταν αυξημένες, καθώς οι πολίτες μαθαίνουν σταδιακά τη λειτουργία του ενιαίου αριθμού του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του. Επιπλέον, η εκτεταμένη προβολή του από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης δημιουργεί, όπως είναι αναμενόμενο, ώρες αιχμής μέσα στην ημέρα, με παραπάνω κλήσεις από ό,τι συνήθως Ωστόσο, η ροή εξομαλύνεται γρήγορα και το συντριπτικό ποσοστό των πολιτών που καλούν, εξυπηρετούνται χωρίς προβλήματα» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

«Το 1555 είναι μια μικρή επανάσταση για την εξυπηρέτηση εργαζομένων, ασφαλισμένων και συνταξιούχων, από το υπουργείο Εργασίας και τους εποπτευόμενους φορείς του. Οι πολίτες έχουν αρχίσει να 'αγκαλιάζουν' το νέο 1555! Αυτό διαπίστωσα κατά τη σημερινή μου επίσκεψη», σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης και συμπλήρωσε: «Σήμερα είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω με εργαζόμενους στο call center και να τους ευχαριστήσω για την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει τώρα. Χάρηκα ιδιαίτερα που και εκείνοι αντιλαμβάνονται την υπηρεσία τους, όχι σαν μια απλή, τυποποιημένη δουλειά, αλλά σαν κοινωνική προσφορά, γιατί ουσιαστικά αυτό είναι το 1555: Κοινωνική πολιτική στην πράξη!».

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, «από το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων περνάμε σε μια νέα εποχή προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα και δωρεάν για τους πολίτες. Έπρεπε να έχει γίνει εδώ και πολλές δεκαετίες. Γίνεται έστω και τώρα».

Ο μεγαλύτερος αριθμός των κλήσεων αφορά στα θέματα του ΕΦΚΑ. «Ήταν πραγματικά μια πολύ μεγάλη πρόκληση, γιατί στα ζητήματα του ΕΦΚΑ πρέπει να καλύψουμε μια πολύ μεγάλη κατηγορία πολιτών. Ωστόσο, με πάρα πολύ διάβασμα, με πάρα πολλή βοήθεια από το back office και τους υπευθύνους μας, καταφέραμε μέσα σε 100 μέρες να είμαστε στην ευτυχή θέση να βοηθήσουμε αμεσότερα τον πολίτη», εξήγησε στον υπουργό η Παναγιώτα Μακρή, team leader στην ομάδα του ΕΦΚΑ.

Από την πλευρά του, ο επικεφαλής στην ομάδα του ΟΑΕΔ, Σωκράτης Ασλανίδης, σημείωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που εξυπηρετώ αυτό το έργο, γιατί νιώθουμε ότι όντως βοηθάμε ανθρώπους που έχουν ανάγκη σε αυτόν τον καιρό, λόγω και της πανδημίας. Οι ερωτήσεις των πολιτών αφορούν στο κομμάτι της μητρότητας, τα προγράμματα για τους ανέργους, καθώς και την τακτική επιδότηση ανεργίας. Είναι πολύ δύσκολο να αποκτήσουμε όλη τη γνώση που υπάρχει στο Δημόσιο. Παρόλα αυτά και με τη στήριξη του back office, μπορούμε να αντεπεξέλθουμε σε μεγάλο όγκο των ερωτήσεων».

Ο υπουργός επανέλαβε πως πλέον οι πολίτες ξέρουν το 1555 και πρέπει να ξέρουν ότι δεν χρειάζεται να παίρνουν στα υποκαταστήματα, στις υπηρεσίες που έπαιρναν μέχρι τώρα. «Αν θέλουν να εξυπηρετηθούν, πρέπει να καλούν από εδώ και πέρα μόνο στο 1555. Κατευθύνουμε διαφορετικά την επαφή με τον πολίτη, πιο στοχευμένα. Υπάρχει αυτός ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης και έτσι μπορούν να εξυπηρετηθούν όλοι πολύ καλύτερα» υπογράμμισε.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

xatzidakis, energeia
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κ. Χατζηδάκης: Έρχεται νομοσχέδιο για τον συνολικό εκσυγχρονισμό του ΕΦΚΑ

Σκιαγραφώντας το πλαίσιο που θα κινούνται οι ρυθμίσεις του επικείμενου νομοσχεδίου, ο υπουργός αναφέρεται σε μία νέα μέθοδο μάνατζμεντ, που ήδη εφαρμόζεται και είναι ο «Πύργος Ελέγχου» του ΕΦΚΑ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Βρούτσης: H ασφαλιστική μεταρρύθμιση κέρδισε την εμπιστοσύνη των ασφαλισμένων

Ολοκληρώθηκε χθες με απόλυτη επιτυχία στη νέα πλατφόρμα του e-ΕΦΚΑ η ελεύθερη επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας για τους ελεύθερους επαγγελματίες, τους αυτοαπασχολούμενους και τους αγρότες.
Tsakloglou, Ypoyrgeio Ergasias
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Π. Τσακλόγλου: Δωρεάν πρόσβασή για όλους στο δημόσιο σύστημα υγείας

Ο υφυπουργός Εργασίας αναφέρθηκε στις κατηγορίες που καλύπτει η τροπολογία που ψηφίστηκε και δίνει παράταση της ασφαλιστικής ικανότητας στους πληγέντες από φυσικές καταστροφές την προηγούμενη χρονιά.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Παρατείνεται μέχρι τέλους του 2024 η δυνατότητα μετάβασης στο ΤΕΚΑ

Η παράταση αφορά όσους ήδη εργάζονται και είναι ασφαλισμένοι, υποχρεωτικά ή προαιρετικά, στην επικουρική ασφάλιση του e-ΕΦΚΑ. Πώς μπορούν να αιτηθούν οι ασφαλισμένοι αλλαγή ασφαλιστικού φορέα.
vouli
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κατατέθηκε στη Βουλή το νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο, τι αλλαγές φέρνει

Προχωράει η συνολική αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου που διέπει την επαγγελματική ασφάλιση και την εποπτεία των ταμείων. Τί ορίζεται για τους συνταξιούχους που συνεχίζουν να εργάζονται.