ΓΔ: 2078.94 1.23% Τζίρος: 177.06 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:25:34
Μάσκα Mercedes-Benz κοντινό
Κοντινή λήψη σε μάσκα Mercedes-Benz, αναδεικνύοντας τη λάμψη και την πολυτέλεια του αυτοκινήτου.

Η Mercedes-Benz δοκιμάζει αυτοκίνητα σε τεχνητά ακραίες συνθήκες

Η Mercedes‑Benz ολοκληρώνει δοκιμές σε ακραίες θερμοκρασίες για τη νέα GLB, χρησιμοποιώντας προηγμένες εγκαταστάσεις και τεχνολογία στο MTC του Sindelfingen πριν την παγκόσμια πρεμιέρα της στις 8 Δεκεμβρίου 2025.

Η Mercedes‑Benz προχωρά στην τελική φάση εντατικών δοκιμών για τη νέα GLB, αξιοποιώντας τις προηγμένες υποδομές του Κέντρου Τεχνολογίας (MTC) στο Sindelfingen. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, οι δοκιμές πραγματοποιούνται ενόψει της παγκόσμιας πρεμιέρας του μοντέλου που έχει προγραμματιστεί για τις 8 Δεκεμβρίου 2025.

Στις εγκαταστάσεις, η λεγόμενη ψυχρή σήραγγα προσφέρει ένα ευρύ φάσμα θερμοκρασιών, από -40 έως +40 βαθμούς Κελσίου, εξασφαλίζοντας προσομοίωση κάθε πιθανής καιρικής συνθήκης. Τα υπερσύγχρονα κανόνια χιονιού παράγουν διαφορετικούς τύπους χιονιού, ενώ ο ισχυρός ανεμιστήρας της αεροδυναμικής σήραγγας επιτρέπει προσομοίωση χιονοθύελλας με ταχύτητες έως και 200 χλμ./ώρα.

Οι δύο κλιματικές αεροδυναμικές σήραγγες ενσωματώνουν πολύπλοκη τεχνολογία, επιτρέποντας τη δοκιμή μοντέλων 4MATIC υπό ρεαλιστικές συνθήκες χάρη στους ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες και τους κυλιόμενους δρόμους. Οι εγκαταστάσεις διαθέτουν συνολική ισχύ έως 780 kW, εξασφαλίζοντας μέγιστες ταχύτητες δοκιμών έως και 265 χλμ./ώρα, ενώ τα οχήματα μπορούν να ανεφοδιάζονται και να φορτίζονται εντός των σηράγγων.

Οι μηχανικοί εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες των εγκαταστάσεων για να ελέγξουν κρίσιμα εξαρτήματα, όπως τους υαλοκαθαριστήρες, ώστε να διασφαλίζεται η απρόσκοπτη λειτουργία τους σε κάθε καιρική συνθήκη. Εξετάζεται, για παράδειγμα, αν το στροβιλιζόμενο χιόνι μπορεί να φράξει τις εισαγωγές αέρα, πρόβλημα που συχνά προκαλείται από τα ψεκάσματα διερχόμενων φορτηγών.

Σε θερμοκρασίες μεταξύ -15 και -20 βαθμών Κελσίου, το σύστημα θέρμανσης δοκιμάζεται ως προς την ικανότητά του να αποπαγώνει γρήγορα το παρμπρίζ, με τη διαδικασία να καταγράφεται από κάμερα.

Εκτός από τις χαμηλές θερμοκρασίες, οι δοκιμές περιλαμβάνουν και ακραίες συνθήκες θερμότητας. Στον θάλαμο θερμότητας, οι θερμοκρασίες κυμαίνονται από -10 έως +60 βαθμούς Κελσίου, ενώ το ηλιακό σύστημα προσομοίωσης με 32 λάμπες αναπαράγει φυσική ηλιακή ακτινοβολία με ένταση έως 1.200 watt ανά τετραγωνικό μέτρο – επίπεδο που συναντάται σε περιοχές όπως η Κοιλάδα του Θανάτου στις ΗΠΑ.

Ένα ακόμη εργαλείο είναι ο «Θερμός Δρόμος», μια προσομοιωμένη επιφάνεια που ρυθμίζεται μεταξύ +50 και +70 βαθμών Κελσίου, αναπαριστώντας τις ακραίες θερμικές συνθήκες ασφάλτου το καλοκαίρι. Στόχος της Mercedes‑Benz είναι η δημιουργία δοκιμαστικών συνθηκών όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πραγματικότητα, ώστε να διασφαλιστεί η αξιοπιστία της νέας GLB σε κάθε περιβάλλον.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Audi A6 Λιμουζίνα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το νέο Audi A6 Sedan θέτει νέα στάνταρ σε αεροδυναμική και σχεδίαση

Το νέο Audi A6 Sedan θέτει νέα στάνταρ στην αεροδυναμική με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,23, το χαμηλότερο στην ιστορία της μάρκας για μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, προσφέροντας άριστη σταθερότητα και μειωμένες αναταράξεις.