ΓΔ: 896.04 -1.11% Τζίρος: 83.50 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
startup-social media-internet
Φώτο: Shutterstock

Ελληνική startup αλλάζει τον τρόπο επικοινωνίας στα social media

Η εφαρμογή της Vimodji δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να εκφραστούν με βίντεο λίγων δευτερολέπτων. Η εταιρεία στοχεύει να ξεπεράσει τους 50 εκατ. χρήστες μέσα στα επόμενα χρόνια.

Η Vimodji αποτελεί την πρώτη ελληνική εφαρμογή που έχει ενσωματωθεί στο Viber ως chat extension και είναι μια από τις ταχύτερες αναπτυσσόμενες startups. Στόχος το 2021 είναι η επέκταση εκτός συνόρων και η Vimodji ετοιμάζεται να βρεθεί στην αγορά του Μεξικού, ενώ προχώρησε και σε διαφημιστική συμφωνία με την Coca-Cola 3E για το λανσάρισμα του νέου της brand Costa Coffee.

Η Vimodji αποτελεί κοινή δημιουργία του σκηνοθέτη Βασίλη Καλλίτση και της Ελευθερίας Μαμιδάκη. Η εταιρεία δημιούργησε μια εφαρμογή που δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να εκφράσουν τα συναισθήματά τους μέσα από την αποστολή βίντεο μηνυμάτων λίγων δευτερολέπτων. Έχοντας ήδη 1,5 εκ. χρήστες, η Vimodji που έχει λάβει μέχρι στιγμής χρηματοδότηση 1 εκατ. ευρώ, στοχεύει να συγκεντρώσει επιπλέον 2 εκατ. ευρώ από επενδυτές και να ξεπεράσει τους 50 εκατ. χρήστες στα επόμενα 2-3 χρόνια και να βρεθεί σε τρεις διαφορετικές ηπείρους.

«Σε μια περίοδο που είμαστε όλοι κλεισμένοι στο σπίτι και βασιζόμαστε στη διαδραστικότητα, καθώς απομακρυνόμαστε όλο και περισσότερο, θέλουμε το Vimodji να γίνει ένας νέος τρόπος επικοινωνίας, όπου ο χρήστης θα στέλνει ένα vimodji αντί για ένα emoji ή gif ή κάποιο sticker και να δημιουργήσουμε μια νέα αγορά», σημειώνει ο συνιδρυτής της πλατφόρμας Β. Καλλίτσης στο Business Daily. Ο σκηνοθέτης που «από το Βοξ μέχρι την Ριβιέρα έμαθε τι σημαίνει απεικόνιση στην τέχνη» και βρέθηκε στις ΗΠΑ, έχει μάθει να εκτιμά τα συναισθήματα και τη διαφορετική κουλτούρα.

«Έχει υπάρξει πάρα πολλή δουλειά για να υπάρξει η πλατφόρμα και αυτό φαίνεται. Εμείς έχουμε ανοίξει τον δρόμο, και είμαστε σίγουροι πως κάποια στιγμή ο ανταγωνισμός θα μας ακολουθήσει, γιατί αυτή είναι η ανάγκη που θα υπάρξει», αναφέρει ο κ. Καλλίτσης. «Εμείς όμως θα διαθέτουμε ήδη την τεχνογνωσία, τους αλγόριθμους και μια βάση δεδομένων που θα περιέχει όχι 60.000 βίντεο που έχει τώρα αλλά εκατομμύρια, σαν ένα μικρό youtube. Ένα smart video κανάλι που θα αναβαθμίζεται με την ποιότητα του χρήστη», σημειώνει.

Δυναμική επέκταση στις διεθνείς αγορές

Το Μεξικό αποτελεί μια από τις χώρες που στοχεύει να αναπτυχθεί δυναμικά η Vimodji στο επόμενο διάστημα, με την επικείμενη είσοδο της στο διαδεδομένο στη χώρα keyboard Kika. Βρίσκεται επίσης και στο Fleksi keyboard, που επιλέγουν αρκετοί χρήστες του Android, ενώ Ασία και Αφρική βρίσκονται στους επόμενους προορισμούς. Στους στόχους της Vimodji είναι και η είσοδος σε Σιγκαπούρη, Κίνα, Ιαπωνία και Κορέα που αποτελούν τεράστιες αγορές.

Βρίσκεται ήδη σαν chat extension στο Viber στην Ελλάδα. «Στόχος μας αποτελεί να συνεργαστούμε με την Viber και σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς με 1,2 δισ. χρήστες θα μπορούν να αυξηθούν σημαντικά οι χρήστες του Vimodji», αναφέρει η συνιδρύτρια της πλατφόρμας, Ελευθερία Μαμιδάκη, μιλώντας στο Business Daily. Εκτός από το keyboard Kika που έχει 65 εκατ. χρήστες παγκοσμίως, βασικός στόχος της Vimodji αποτελεί «η είσοδος στο πληκτρολόγιο του Messenger, του WhatsApp, του Tinder και του Snapchat», τονίζει η κ. Μαμιδάκη.

Η Vimodji, λαμβάνοντας υπόψιν την κουλτούρα και τον πολιτισμό της κάθε χώρας διαθέτει υψηλή τεχνογνωσία, και προσφέρει μια ευρεία γκάμα επιλογών, όπου ο χρήστης μπορεί να εκφραστεί μέσω της κουλτούρας του. «Είτε αυτό αφορά την μουσική, θρησκευτικές παραδόσεις, ιστορικά γεγονότα πέρα από την καθημερινότητα και την επικαιρότητα», σύμφωνα με τον κ. Καλλίτση.

«Αυτό είναι και το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα, καθώς δεν υπάρχουν πλατφόρμες που να ικανοποιούν σε τέτοιο βαθμό τους χρήστες. Αυτό που ξέρουν όλοι τώρα είναι τα GIFS, τα οποία όμως είναι πάρα πολύ περιορισμένα, ελάχιστα από αυτά έχουν ήχο και με πολύ περιορισμένη εικόνα, ενώ εμείς μπορούμε να προσφέρουμε βίντεο σαφώς μεγαλύτερης διάρκειας, ανάλογα με τις ανάγκες του χρήστη ενώ έχουμε δημιουργήσει και ζώνες ενδιαφέροντος», σημειώνει η κ. Μαμιδάκη.

vimodji logo

Την εφαρμογή μπορεί να βρει κάποιος στο Google Store και Apple Store ή στο  www.vimodji.com, ενώ έχει και imessage app, με σήμα μια φραουλίτσα, για να το βρίσκουν εύκολα οι χρήστες της Apple.

Στα επόμενα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνονται περισσότερες προσλήψεις, και δημιουργία νέου περιεχομένου που θα μπορεί να ανταποκρίνεται στην κουλτούρα κάθε χώρας, ενώ θα υπάρξουν και επενδύσεις για την προώθηση της εταιρείας. «Μέχρι στιγμής Viber και Kika μας χτύπησαν την πόρτα, αλλά σίγουρα θα χτυπήσουμε και εμείς πόρτες», αναφέρει ο κ. Καλλίτσης που θέλει η πλατφόρμα να μπορέσει σε λίγο καιρό να χτυπήσει και τις πόρτες των μεγάλων κινηματογραφικών στούντιο και η Vimodji να γίνει ένα εργαλείο που θα είναι χρήσιμο τόσο στη βιομηχανία του κινηματογράφου όσο και στην κοινωνία. «Πλέον τα τρέιλερ είναι πολύ μεγάλα, αλλά μια εικόνα, ένα vimodji θα μπορεί να λειτουργήσει ως teaser για μια ταινία και αυτό αποτελεί και το μεγάλο στοίχημα του Vimodji», λέει ο κ. Καλλίτσης.

Η συνεργασία με την Coca Cola 3E

Παράλληλα η ελληνική startup ήρθε σε συμφωνία με την Coca Cola 3E δίνοντας την δυνατότητα στους χρήστες των social media, να εκφράσουν την διάθεσή τους μέσω ειδικά διαμορφωμένων βίντεο του brand Costa Coffee σαν τοποθέτηση προϊόντος.

Η βασική διαφορά αυτής της καμπάνιας σε σχέση με άλλες στα digital media είναι ότι, μέσω του Vimodji, η Coca-Cola 3E συνέδεσε το προϊόν της με συναισθήματα, και έγινε κομμάτι των προσωπικών ανταλλαγών μηνυμάτων των χρηστών στα Social Messaging apps. Ένα βασικό κριτήριο για την επιτυχία της καμπάνιας ήταν, όχι μόνο πόσοι χρήστες είδαν το διαφημιστικό βίντεο, αλλά και το πόσοι το μοιράστηκαν. Συγκεκριμένα τα video Costa Coffee είχαν Click Through Rate 8.5% και Share through rate 25%, νούμερα πολλαπλάσια του μέσου όρου της αγοράς.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Απογείωση πωλήσεων tablet - υπολογιστών, στροφή σε ακριβά smartphones

Νέο σκηνικό, που δεν έχει αλλάξει τους πρώτους μήνες του 2021, έχει δημιουργήσει η πανδημία. Οι καταναλωτές προσαρμόζονται στις απαιτήσεις τηλεκπαίδευσης, τηλεργασίας και ψυχαγωγίας στο σπίτι.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ανάγκη για επενδύσεις 300 δισ. ευρώ στις τηλεπικοινωνίες μέχρι το 2030

Ακόμα πιο επιτακτική είναι η ανάγκη για ανάπτυξη δικτύων υψηλών ταχυτήτων και του 5G που θα οδηγήσουν την Ευρώπη στον στόχο της ψηφιακής μετάβασης της οικονομίας και κοινωνίας μέχρι το 2030.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα πέντε μεγάλα επιχειρηματικά deals που ξεχώρισαν μέσα στο 2020

Σε τηλεπικοινωνίες και τρόφιμα οι μεγαλύτερες συναλλαγές εν μέσω της πανδημίας. Ποιες ήταν οι πέντε συμφωνίες που αντιστοιχούν στο 55% της συνολικής αξίας εξαγορών και συγχωνεύσεων, σύμφωνα με την PWC.