ΓΔ: 2011.41 -1.32% Τζίρος: 234.01 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:05
Τραπέζι-Εστιατόριο
Φώτο: Κρατημένο τραπέζι σε εστιατόριο για VIP πελάτες. Credits: Shutterstock

Οι 6 χρυσοί κανόνες για να ζήσετε μια VIP εμπειρία σε ένα εστιατόριο

Μάθε πώς να απολαμβάνεις VIP εμπειρία στα εστιατόρια με έξι απλούς κανόνες που θα σε κάνουν τον αγαπημένο πελάτη και θα εξασφαλίσουν την καλύτερη εξυπηρέτηση.

Στους περισσότερους μας αρέσει να πηγαίνουμε και ένα εστιατόριο μια στο τόσο, καθώς καλά τα junk food και το σπιτικό φαγητό, αλλά μια στο τόσο θες να απολαύσεις και μια διαφορετική εμπειρία και να νιώσεις λίγο σαν VIP. Το να εξασφαλίσετε μια κράτηση σε μια μέρα με κίνηση, ή να έχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση σε ένα εστιατόριο δεν είναι απλή υπόθεση.  

Δεν είναι μόνο η υψηλή κατανάλωση που θα σας δώσει μια προνομιακή αντιμετώπιση σε ένα μαγαζί. Αυτό είναι κάτι που το παραδέχονται όλοι στο χώρο της εστίασης. Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο πως θα συμπεριφερθείτε στο προσωπικό, πως θα αντιμετωπίσετε την εμπειρία του καταστήματος, ακόμα και το vibe που θα εκπέμπετε.

Για να αποκτήσετε λοιπόν μια πραγματική VIP εμπειρία σε ένα εστιατόριο θα πρέπει να νιώθουν όλοι άνετα. Όχι μόνο εσείς. Από τον βοηθό σερβιτόρου μέχρι τον υπεύθυνο του καταστήματος. Συνδεθείτε με το μαγαζί, ακούστε τη γνώμη των σερβιτόρων, και να είστε ανοιχτοί. Σίγουρα τότε θα έχετε μια «πρώτη θέση» στην καλύτερη εξυπηρέτηση όποτε τους επισκέπτεστε και κάθε φορά θα μπορεί να είναι μια μοναδική εμπειρία.

Ορίστε έξι κανόνες για να είσαι VIP στα εστιατόρια.

Μην κολλάς στο κινητό σου

Τα smartphones έχουν γίνει πλέον σχεδόν προέκταση του χεριού μας. Είτε για να τσεκάρουμε τις ειδήσεις, είτε για να απαντήσουμε σε κάποιο μέιλ, ή ακόμα και να απαντήσουμε σε κάποια συνομιλία. Όταν είσαι όμως σε ένα εστιατόριο όλα αυτά δεν χρειάζονται, γιατί κινδυνεύεις να χάσεις μια μοναδική εμπειρία.

Δεν είναι μόνο το φαγητό, είναι οι μυρωδιές, τα χρώματα, ακόμα και η διακόσμηση του μαγαζιού που μπορεί να κάνει μια επίσκεψη σε εστιατόριο μοναδική εμπειρία. Κανείς δεν λέει να μην βγάλετε κάποιες φωτογραφίες, εξάλλου και τα social media θέλουν την «τροφή» τους, αλλά μην είστε αφοσιωμένοι εκεί.

Έτσι θα χάσετε την εμπειρία να συνδεθείτε με τον σερβιτόρο και τους ανθρώπους του μαγαζιού που θα μπορούν να σας εξασφαλίσουν μια εξαιρετική εμπειρία και τις επόμενες φορές. Οπότε λιγότερη οθόνη, περισσότερο άνθρωποι.  

Μην ζητάς γενικές συστάσεις για το φαγητό

Αν πρόκειται να ζητήσεις από τον σερβιτόρο σου προτάσεις, να είσαι συγκεκριμένος για το τι θέλεις και τι δεν τρως. Εκτός κι αν σε ενδιαφέρει πραγματικά το αγαπημένο πιάτο του σερβιτόρου, διατύπωσε την ερώτηση με βάση τις δικές σου προτιμήσεις.

Μην χάνετε τον χρόνο σας και μην ξοδεύετε και άσκοπα τον χρόνο του σερβιτόρου που θα προσπαθεί να... «μαντέψει» τι μπορεί να είναι καλό για εσάς. Οι σαφείς οδηγίες οδηγούν σε μια πιο κατανοητή συζήτηση που θα βοηθήσει πελάτη και σερβιτόρο να έρθουν πιο κοντά και η εξυπηρέτηση να ειναι πολύ καλύτερη.

Μην καταλαμβάνεις το τραπέζι για ώρες

Ένα από τα προνόμια του να είσαι VIP σε ένα εστιατόριο είναι ότι δεν αισθάνεσαι πίεση να φύγεις. Ωστόσο, τα οικονομικά των εστιατορίων γίνονται όλο και πιο δύσκολα και η πίεση να «αλλάζουν τα τραπέζια» είναι όλο και μεγαλύτερη.  

Ειδικά σε μέρα που υπάρχει μεγάλη κίνηση, αν έχετε τελειώσει με το γεύμα σας και δεν πρόκειται να παραγγείλετε τίποτα άλλο, ρωτήστε το προσωπικό αν θα μπορούσαν να σας μεταφέρουν στο μπαρ ώστε να συνεχίσετε με τα ποτά σας μετά το γεύμα. Σίγουρα θα το εκτιμήσουν όπως και οι υπεύθυνοι του μαγαζιού και θα μπορείτε να γίνετε ο αγαπημένους τους πελάτης.

Μην ξεχνάς τους βοηθούς σερβιτόρων

Είναι οι ακούραστοι εργάτες που φροντίζουν για όλα και συνήθως αναγνωρίζονται λιγότερο. Οι βοηθοί σερβιτόροι είναι εκείνοι που θα τρέξουν πρώτοι για να σας φέρουν τα πιάτα και τα ποτήρια και το ψωμί που όλοι αναζητούν πριν ξεκινήσει να έρχεται η παραγγελία.

Οι σερβιτόροι είναι αυτοί που θα σας καθοδηγήσουν για τις επιλογές σας στη βραδιά, αλλά οι βοηθοί είναι αυτοί που θα φροντίσουν να έχετε πάντα κρύο νερό, καθαρά ποτήρια και ότι άλλο χρειαστείτε. Γι αυτό μην διστάσετε να τους δώσετε ένα φιλοδώρημα όταν έρθουν. Σίγουρα τότε δεν θα ξεμείνετε με άδεια ποτήρια,  ενώ το τραπέζι σας θα ειναι καθαρό, με τα άδεια πιάτα να φεύγουν αμέσως.

Μην σχεδιάζεις το γεύμα σου εκ των προτέρων

Αν οργανώνεις το γεύμα σου εκ των προτέρων, μπορεί να στερηθείς την ευκαιρία να ζήσεις μια μοναδική εμπειρία. Μην ξεχνάτε. Δεν είναι μόνο τα πιάτα στο μενού για τα οποία θα έχετε διαβάσει και τις περισσότερες κριτικές. Υπάρχουν και τα πιάτα ημέρας και τα εποχιακά που δεν αναφέρονται συνήθως παρά μόνο στο κατάστημα.

Συζητήστε με τον σερβιτόρο το μενού και ακούστε τη γνώμη του για τα πιάτα. Θα μπορείτε να καταλάβετε ποιο φαγητό ειναι καλύτερο ακόμα και χωρίς να σας το πει ευθέως, και θα χτίσετε και μια σχέση εμπιστοσύνης και συντροφικότητας. Αν ξέρετε από πριν τι θέλετε θα χάσετε αυτή την εμπειρία.  

Μην Περιμένεις Μεταχείριση VIP σε Ένα Καινούργιο Μαγαζί

Ακούσατε για ένα καινούριο μαγαζί που μόλις άνοιξε και πιστεύετε ότι εκεί θα έχετε την καλύτερη VIP εξυπηρέτηση; Καλύτερα να περιμένετε μερικές εβδομάδες ή ακόμα και μήνες.

Ας περάσει το hype που θα δημιουργηθεί φυσιολογικά τους πρώτους μήνες, και με τόσο κόσμο σίγουρα είναι ότι θα βγουν προβλήματα μέχρι να βρουν όλοι τους ρυθμούς τους. Όσο περισσότερο περιμένετε θα έχετε την ευκαιρία και να κλείσετε πιο εύκολα τραπέζι και να έχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση, έχοντας την ευκαιρία να συνδεθείτε με το προσωπικό που δεν θα τρέχουν πανικόβλητοι. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Carpo Abu Dhabi
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Tο success story της ελληνικής Carpo που πήγε από την Κυψέλη στο Άμπου Ντάμπι

Από ένα μικρό κατάστημα ξηρών καρπών στην Κυψέλη το 1991 η Carpo έγινε διεθνές brand γεύσης, ποιότητας και φιλοξενίας φθάνοντας έως τη Μ. Ανατολή. Τα σχέδια επέκτασης σε Κουβέιτ, Κατάρ, Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία.
STOA AGORA
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα εποχή για τη Στοά Αρσακείου και αναγέννηση του κέντρου της Αθήνας

Με επένδυση 20 εκατ. ευρώ, η Legendary Food δίνει νέα πνοή στη Στοά Αρσακείου, δημιουργώντας έναν πολυχώρο φιλοδοξώντας να συνδέσει πολιτισμό, γεύση και εμπορική δραστηριότητα στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας.
Χρήση κινητού τηλεφώνου
ΔΙΕΘΝΗ

Η πριγκίπισσα Κέιτ: Οι οθόνες εντείνουν την αποξένωση στη Βρετανία

Η Κέιτ, πριγκίπισσα της Ουαλίας, τόνισε ότι τα smartphones και οι ηλεκτρονικές συσκευές συμβάλλουν στην "επιδημία αποσύνδεσης" που απειλεί την ανάπτυξη των παιδιών, ειδικά στα μωρά που ζουν σε ψηφιακό κόσμο.